La Policia Local d’Alacant dissol un botelló i a un grup de jóvens que no respectaven les normes

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 27 denúncies per desobediència incomplint les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en la ciutat. La Policia ha hagut de desallotjar un grup de jóvens que estaven fent botelló i reunits, i s’han sancionat a quatre persones per consumir alcohol i no portar les mascaretes obligatòries posant en risc la seua salut i la de les persones i familiars.

 

A demés, els agents policials han denunciat a deu persones que estaven agrupades i sense respectar les distàncies. La Policia, davant de la gravetat dels contagis, han incrementat els operatius davant de l’entrada en vigor de les noves restriccions.

 

Des de l’Ajuntament fan una crida al fet que s’usen les mascaretes. Este dilluns la Policia ha imposat 15 noves denúncies, que s’unixen a les 57 del cap de setmana. En este sentit, l’edil de Seguretat ha insistit que «la mascareta és obligatòria i una de les mesures més eficaces per a evitar que ens contagiem i hem de portar-la sempre en la via pública».

 

En els dispositius de vigilància durant la vesprada s’han alçat també dos actes per fumar en grups, i altres quatre per no respectar les distàncies entre persones i desobeir les indicacions policials per a garantir que no es produisquen nous contagis.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.