La Policia Local d’Alacant dissol un botelló i a un grup de jóvens que no respectaven les normes

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 27 denúncies per desobediència incomplint les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en la ciutat. La Policia ha hagut de desallotjar un grup de jóvens que estaven fent botelló i reunits, i s’han sancionat a quatre persones per consumir alcohol i no portar les mascaretes obligatòries posant en risc la seua salut i la de les persones i familiars.

 

A demés, els agents policials han denunciat a deu persones que estaven agrupades i sense respectar les distàncies. La Policia, davant de la gravetat dels contagis, han incrementat els operatius davant de l’entrada en vigor de les noves restriccions.

 

Des de l’Ajuntament fan una crida al fet que s’usen les mascaretes. Este dilluns la Policia ha imposat 15 noves denúncies, que s’unixen a les 57 del cap de setmana. En este sentit, l’edil de Seguretat ha insistit que «la mascareta és obligatòria i una de les mesures més eficaces per a evitar que ens contagiem i hem de portar-la sempre en la via pública».

 

En els dispositius de vigilància durant la vesprada s’han alçat també dos actes per fumar en grups, i altres quatre per no respectar les distàncies entre persones i desobeir les indicacions policials per a garantir que no es produisquen nous contagis.

Últimes notícies

La vivenda puja un 13% en la Comunitat Valenciana en només tres mesos

El preu de la vivenda ha augmentat un 13% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana estatal del 12,2%, segons l’INE.

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.