La Policia Local de València canvia el seu horari pel coronavirus

 

La Policia Local de València ha aprovat un canvi en la seua organització horària per a «augmentar la protecció de tota la plantilla davant l’evolució epidemiològica de la pandèmia de Covid-19». La Taula Tècnica, que s’ha celebrat este dimarts en la central de la Policia Local, ha donat llum verda, per unanimitat de tots els sindicats, a un nou horari a partir del pròxim 25 de gener.

 

Esta nova planificació ‘7/7‘ establix dos torns, una setmana completa de treball durant set dies i una altra de descans per a tota la plantilla amb la finalitat de minimitzar l’impacte en el suposat cas que es produïsca algun contagi.

 

«La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València sempre ha treballat amb l’objectiu de protegir a la plantilla i esta mesura respon al mateix propòsit: protegir als que ens protegixen», declara el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

«Donem el mateix servici però millorant les condicions en les que treballa la plantilla en les circumstàncies actuals», ha afegit el responsable de l’àrea de Seguretat en el consistori, que ha negat que el nou horari siga paregut al que va posar en pràctica Policia Local de València en març, a l’inici de la pandèmia, que era de 7 dies treballats i 14 descansats. «Ara no és possible, entre altres raons, perquè la quarantena ha baixat i estem adaptant-nos a criteris sanitaris» ha argumentat.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.