16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La Policia Local de València canvia el seu horari pel coronavirus

 

La Policia Local de València ha aprovat un canvi en la seua organització horària per a «augmentar la protecció de tota la plantilla davant l’evolució epidemiològica de la pandèmia de Covid-19». La Taula Tècnica, que s’ha celebrat este dimarts en la central de la Policia Local, ha donat llum verda, per unanimitat de tots els sindicats, a un nou horari a partir del pròxim 25 de gener.

 

Esta nova planificació ‘7/7‘ establix dos torns, una setmana completa de treball durant set dies i una altra de descans per a tota la plantilla amb la finalitat de minimitzar l’impacte en el suposat cas que es produïsca algun contagi.

 

«La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València sempre ha treballat amb l’objectiu de protegir a la plantilla i esta mesura respon al mateix propòsit: protegir als que ens protegixen», declara el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano.

 

«Donem el mateix servici però millorant les condicions en les que treballa la plantilla en les circumstàncies actuals», ha afegit el responsable de l’àrea de Seguretat en el consistori, que ha negat que el nou horari siga paregut al que va posar en pràctica Policia Local de València en març, a l’inici de la pandèmia, que era de 7 dies treballats i 14 descansats. «Ara no és possible, entre altres raons, perquè la quarantena ha baixat i estem adaptant-nos a criteris sanitaris» ha argumentat.

Últimes notícies

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.