10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Pugen els positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 457 nous casos

 

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització del passat divendres, 457 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 509.424 persones.

 

Els nous casos per províncies són 70 a Castelló (52.923 en total); 209 a Alacant (186.790 en total) i 178 a València (269.709 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 550 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 510.481 persones.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.284 a Castelló, 186.414 a Alacant i 270.726 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 185 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 7 en UCI; 73 a la província d’Alacant, 22 d’elles en l’UCI; i 87 a la província de València, 25 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tres persones en l’última setmana i una altra el mes d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.782: 843 a la província de Castelló, 2.986 en la d’Alacant i 3.953 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.613 casos actius, la qual cosa suposa un 0,50% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’ha registrat cap brot amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.048.394 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.941.153 persones.

 

Últimes notícies

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán