Pugen els positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 457 nous casos

 

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització del passat divendres, 457 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 509.424 persones.

 

Els nous casos per províncies són 70 a Castelló (52.923 en total); 209 a Alacant (186.790 en total) i 178 a València (269.709 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 550 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 510.481 persones.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.284 a Castelló, 186.414 a Alacant i 270.726 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 185 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 7 en UCI; 73 a la província d’Alacant, 22 d’elles en l’UCI; i 87 a la província de València, 25 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tres persones en l’última setmana i una altra el mes d’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.782: 843 a la província de Castelló, 2.986 en la d’Alacant i 3.953 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.613 casos actius, la qual cosa suposa un 0,50% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’ha registrat cap brot amb 10 o més casos associats.

 

Vacunació

 

Un total de 4.048.394 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.941.153 persones.

 

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.