Puig alerta que «queden mesos complicats» i demana «màxima prudència» per a Nadal

0
488
Ximo Puig ha demanat un corredor segur amb el Regne Unit
Ximo Puig ha demanat un corredor segur amb el Regne Unit

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha alertat que «queden uns mesos extraordinàriament complicats» per la pandèmia de coronavirus i ha demanat la «màxima prudència» per a les festes de Nadal per a «salvar vides».

 

D’eixa manera ho ha indicat el cap de l’executiu valencià este dimecres en un acte amb representants de les Diputacions i la Federació de Municipis en el Palau de la Generalitat, a on tot i afirmar que es «començarà a superar» la pandèmia amb la vacunació, ha instat a «exigir-se la corresponsabilitat en la lluita contra la pandèmia».

 

Puig ha demanat també a la resta d’institucions «humilitat i continuar treballant junts» i ha advertit que «en les pròximes setmanes s’està jugant la vida de moltes persones».