Anuncios

Puig: Divendres a la nit entra en funcionament el Passaport COVID

El president de la Generalitat ha concretat fa unes hores a Castelló que el certificat COVID “entrarà en funcionament a partir de la nit del pròxim divendres”.

Puig ha afegit que es tracta de “generar confiança a través del certificat, però confiança positiva, no per treure’s la màscara”.

Anuncios

“La situació de la pandèmia està controlada però continuen augmentant els contagis“, ha afegit. A més, ha aprofitat per a incidir en la necessitat de vacunació: “amb aquesta nova variant s’ha tornat a demostrar la necessitat de vacunar-se”. “Cal combatre el negacionisme, acabar amb les borses de negacionisme”

El president també ha recordat que segueix el ritme de vacunació i s’estan inoculant terceres i segones dosis, depenent del tipus de vacuna.

 

On caldrà

 

Cal recordar, que de moment, l’anomenat passaport Covid per accedir a establiments d’hostaleria, restauració i lleure amb aforament superior a 50 persones, festivals de música i esdeveniments i celebracions amb més de 500 assistents, així com per visitar pacients i interns a hospitals i residències, entre altres activitats.

El certificat podrà acreditar-se amb la vacunació completa, una PCR negativa en les darreres 72 hores, un test d’antígens en les darreres 48 hores o la superació de la malaltia en els darrers 6 mesos, i entrarà en vigor l’endemà de la seua publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana estant vigent durant un període de 30 dies naturals, amb la intenció d’abastar el període complet de les festes nadalenques i de Cap d’Any.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.
Anuncios