Puig anuncia l’arribada de 2 milions de dosis de la vacuna Janssen

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Comunitat Valenciana rebrà dos milions de dosis de la vacuna Janssen entre els mesos d’abril i setembre.

Així ho ha manifestat després de la reunió que ha mantingut amb representants de la farmacèutica Janssen, a la qual també ha assistit la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló.

El president ha qualificat la reunió de “molt positiva”, ja que segons ha explicat “els responsables de la companyia ens han garantit que gairebé dos milions de valencians hauran rebut esta vacuna abans de setembre“.

Així mateix, ha valorat este anunci, ja que significa “un avanç substancial en l’acceleració de la vacunació”, ja que en tractar-se d’una vacuna monodosi, la quantitat de vacunes que s’espera rebre permetrà immunitzar dos milions de valencians, i això suposarà que la vacunació adquirisca un “ritme molt elevat”, ha assegurat.

El cap del Consell també ha assenyalat que la logística i el transport de la vacuna Janssen és “més fàcil”, el que també permetrà vacunar persones que per qualsevol circumstància presenten una major dificultat per desplaçar-se.

Al marge dels aspectes relacionats amb la vacunació, el president també ha acordat amb la farmacèutica Janssen compromisos de col·laboració futura en aspectes relacionats amb salut mental o amb processos d’analítica que es realitzen a la Comunitat Valenciana, entre d’altres.

Igualment han acordat treballar conjuntament per presentar projectes a les convocatòries d’ajuts de fons europeus, vinculats a àmbits en què està treballant la farmacèutica, com la lluita contra el càncer o l’esclerosi múltiple.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.