Puig insta a les companyies aèries a difondre les mesures del tancament perimetral del territori valencià

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha remés una carta este dilluns al ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, en la que l’informa que s’ha dirigit als responsables de les companyies aèries de les que operen en els aeroports situats en territori valencià instant-los que difonguen en origen les mesures en relació al tancament perimetral.

 

Esta missiva es produïx amb motiu de l’entrada en vigor del decret de les mesures de control del Covid-19 per Nadal. Al mateix temps, Puig ha agraït la col·laboració del Ministeri per a «garantir» el compliment de les restriccions adoptades per a fer front al coronavirus.

 

En les cartes remeses a totes les companyies aèries que volen al territori valencià, el president remarca les restriccions en vigor a partir d’este dilluns i sol·licita que difonguen als seus clients les citades mesures perquè els viatgers que complisquen les excepcions recollides en la normativa –raons professionals o retorn al domicili habitual, principalment– «justifiquen degudament l’entrada i s’eviten un viatge que esdevindria inútil al no poder entrar en territori valencià».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.