Puig insta a les companyies aèries a difondre les mesures del tancament perimetral del territori valencià

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha remés una carta este dilluns al ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, en la que l’informa que s’ha dirigit als responsables de les companyies aèries de les que operen en els aeroports situats en territori valencià instant-los que difonguen en origen les mesures en relació al tancament perimetral.

 

Esta missiva es produïx amb motiu de l’entrada en vigor del decret de les mesures de control del Covid-19 per Nadal. Al mateix temps, Puig ha agraït la col·laboració del Ministeri per a «garantir» el compliment de les restriccions adoptades per a fer front al coronavirus.

 

En les cartes remeses a totes les companyies aèries que volen al territori valencià, el president remarca les restriccions en vigor a partir d’este dilluns i sol·licita que difonguen als seus clients les citades mesures perquè els viatgers que complisquen les excepcions recollides en la normativa –raons professionals o retorn al domicili habitual, principalment– «justifiquen degudament l’entrada i s’eviten un viatge que esdevindria inútil al no poder entrar en territori valencià».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.