Sergio Ramos, positiu per coronavirus

El Real Madrid ha comunicat que el seu capità Sergio Ramos, lesionat en l’actualitat, ha donat positiu per coronavirus. El futbolista a penes ha estat en contacte amb els seus companys a causa de la seua baixa i només acudia a Valdebebas per a la recuperació de la seua última lesió muscular, que li ha apartat d’este tram de la temporada.

Ramos va caure lesionat després de la trobada d’Espanya contra Kosovo, en el qual va jugar els minuts finals.

El central es va quedar en la gespa al final de la trobada per a completar el poc temps de joc amb més exercici físic quan va tornar a lesionar-se en el bessó. Han passat quasi dos setmanes i el temps de baixa estimat rondava el mes. Està per veure si este positiu retarda eixa recuperació mentre el jugador, més enllà que siga o no asimptomàtic, haurà d‘aïllar-se.

La seua última aparició pública va ser dissabte passat en el Di Stéfano, per a seguir en directe el Clàssic des de la graderia, on com és habitual es va mostrar participatiu encoratjant i protestant des del seu seient. En finalitzar el xoc també va estar en el túnel de vestuaris, on va seguir l’embolic entre els blaugranes i Gil Manzano.
 

Últimes notícies

Les patronals de VTC exigixen transparència al Consell sobre la nova regulació

Les patronals de VTC reclamen al Consell claredat sobre el decret llei que regularà la seua activitat i advertixen de possibles mobilitzacions si no hi ha transparència ni seguretat jurídica.

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.