Sergio Ramos, positiu per coronavirus

El Real Madrid ha comunicat que el seu capità Sergio Ramos, lesionat en l’actualitat, ha donat positiu per coronavirus. El futbolista a penes ha estat en contacte amb els seus companys a causa de la seua baixa i només acudia a Valdebebas per a la recuperació de la seua última lesió muscular, que li ha apartat d’este tram de la temporada.

Ramos va caure lesionat després de la trobada d’Espanya contra Kosovo, en el qual va jugar els minuts finals.

El central es va quedar en la gespa al final de la trobada per a completar el poc temps de joc amb més exercici físic quan va tornar a lesionar-se en el bessó. Han passat quasi dos setmanes i el temps de baixa estimat rondava el mes. Està per veure si este positiu retarda eixa recuperació mentre el jugador, més enllà que siga o no asimptomàtic, haurà d‘aïllar-se.

La seua última aparició pública va ser dissabte passat en el Di Stéfano, per a seguir en directe el Clàssic des de la graderia, on com és habitual es va mostrar participatiu encoratjant i protestant des del seu seient. En finalitzar el xoc també va estar en el túnel de vestuaris, on va seguir l’embolic entre els blaugranes i Gil Manzano.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022