Sergio Ramos, positiu per coronavirus

El Real Madrid ha comunicat que el seu capità Sergio Ramos, lesionat en l’actualitat, ha donat positiu per coronavirus. El futbolista a penes ha estat en contacte amb els seus companys a causa de la seua baixa i només acudia a Valdebebas per a la recuperació de la seua última lesió muscular, que li ha apartat d’este tram de la temporada.

Ramos va caure lesionat després de la trobada d’Espanya contra Kosovo, en el qual va jugar els minuts finals.

El central es va quedar en la gespa al final de la trobada per a completar el poc temps de joc amb més exercici físic quan va tornar a lesionar-se en el bessó. Han passat quasi dos setmanes i el temps de baixa estimat rondava el mes. Està per veure si este positiu retarda eixa recuperació mentre el jugador, més enllà que siga o no asimptomàtic, haurà d‘aïllar-se.

La seua última aparició pública va ser dissabte passat en el Di Stéfano, per a seguir en directe el Clàssic des de la graderia, on com és habitual es va mostrar participatiu encoratjant i protestant des del seu seient. En finalitzar el xoc també va estar en el túnel de vestuaris, on va seguir l’embolic entre els blaugranes i Gil Manzano.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.