El territori valencià ha vacunat a 3.252 persones contra el Covid-19 en la primera setmana

 

El territori valencià ha vacunat fins al moment a un total de 3.252 persones i ha rebut 61.225 dosis de la vacuna de Pfizer, el que suposa el 5,3% de dosis repartides. Estes són algunes de les xifres incloses en l’informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 del Ministeri de Sanitat, amb dades des del 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, fins al 4 de gener.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha precisat que fins al moment s’ha vacunat en Espanya a un total de 82.834 persones, al mateix temps que ha confirmat que s’ha rebut un total de 718.575 dosi de la vacuna de Pfizer, unes 360.000 este mateix dilluns.

 

En la conferència de premsa després de la reunió del Consell Interterritorial de Salut, Illa ha explicat que este dilluns ha arribat una nova remesa de vacunes (unes 360.000) de Pfizer -el tercer lliurament, i la segona ja de manera regular-, però ha demanat que esta última remesa no es comptabilitze per a fer comparacions amb les vacunes ja administrades, ja que acaben de rebre’s.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.

La UPV aconseguix reduir fins a un 70% el cagat de taronges i mandarines amb una hormona vegetal

Un equip de la UPV ha demostrat que una aplicació primerenca de l'hormona vegetal 2,4-D reduïx fins a un 70% el cagat en cítrics en reforçar la pell del fruit.

Luís Castro alerta sobre l’Espanyol i reivindica la reacció del Llevant

Luís Castro avisa que la mala dinàmica de l'Espanyol no reflectix el seu nivell real de joc i reclama màxima concentració, al mateix temps que reafirma la seua confiança en la permanència del Llevant.

La Generalitat destina un milió anual extra a millorar els centres de conservació de fauna

La Generalitat incorpora un milió d'euros anuals addicionals per a renovar infraestructures en parcs naturals i centres de conservació de fauna mitjançant un encàrrec a Tragsa de quatre anys.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en l’últim diumenge d’abril en la Comunitat Valenciana

L'últim diumenge d'abril en la Comunitat Valenciana es presenta amb intervals de núvols alts que tendiran a un cel poc nuvolós, mínimes lleugerament més baixes i màximes en lleuger ascens. El vent serà moderat en el litoral d'Alacant i fluix en la resta, amb predomini de la component este en les hores centrals.

Tavares i Hezonja lideren un sòlid triomf del Reial Madrid en la pista del València Basket

El Reial Madrid es va imposar al València Basket en el Roig Arena (82-96) guiat pel domini de Walter Tavares i la inspiració de Mario Hezonja, i amplia el seu avantatge al capdavant de l'ACB.

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura