El territori valencià ha vacunat a 3.252 persones contra el Covid-19 en la primera setmana

 

El territori valencià ha vacunat fins al moment a un total de 3.252 persones i ha rebut 61.225 dosis de la vacuna de Pfizer, el que suposa el 5,3% de dosis repartides. Estes són algunes de les xifres incloses en l’informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 del Ministeri de Sanitat, amb dades des del 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, fins al 4 de gener.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha precisat que fins al moment s’ha vacunat en Espanya a un total de 82.834 persones, al mateix temps que ha confirmat que s’ha rebut un total de 718.575 dosi de la vacuna de Pfizer, unes 360.000 este mateix dilluns.

 

En la conferència de premsa després de la reunió del Consell Interterritorial de Salut, Illa ha explicat que este dilluns ha arribat una nova remesa de vacunes (unes 360.000) de Pfizer -el tercer lliurament, i la segona ja de manera regular-, però ha demanat que esta última remesa no es comptabilitze per a fer comparacions amb les vacunes ja administrades, ja que acaben de rebre’s.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.