El territori valencià ha vacunat a 3.252 persones contra el Covid-19 en la primera setmana

 

El territori valencià ha vacunat fins al moment a un total de 3.252 persones i ha rebut 61.225 dosis de la vacuna de Pfizer, el que suposa el 5,3% de dosis repartides. Estes són algunes de les xifres incloses en l’informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 del Ministeri de Sanitat, amb dades des del 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, fins al 4 de gener.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha precisat que fins al moment s’ha vacunat en Espanya a un total de 82.834 persones, al mateix temps que ha confirmat que s’ha rebut un total de 718.575 dosi de la vacuna de Pfizer, unes 360.000 este mateix dilluns.

 

En la conferència de premsa després de la reunió del Consell Interterritorial de Salut, Illa ha explicat que este dilluns ha arribat una nova remesa de vacunes (unes 360.000) de Pfizer -el tercer lliurament, i la segona ja de manera regular-, però ha demanat que esta última remesa no es comptabilitze per a fer comparacions amb les vacunes ja administrades, ja que acaben de rebre’s.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.