27.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

La UCV suspén les classes presencials davant la incidència de la pandèmia del coronavirus

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Universitat Catòlica de València (UCV) ha anunciat la suspensió de la docència presencial a partir d’este dijous 28 de gener davant la situació de la pandèmia de coronavirus i amb l’objectiu de garantir l’activitat universitària i preservar la salut de la comunitat universitària i l’aprenentatge dels alumnes.

 

Així ho ha indicat el rector de la UCV, José Manuel Pagán, després de la reunió del Comité Científic UCV-COVID-19, en la que s’ha analitzat la situació actual de la incidència acumulada de la pandèmia, amb especial atenció a les noves variants del virus i els seus efectes.

 

El rector ha traslladat esta decisió a la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, que ha agraït les mesures adoptades per la UCV donada l’evolució de la pandèmia, així com les que s’han desenvolupat des de l’inici d’esta.

 

Preservar la salut de tota la comunitat universitària

José Manuel Pagán ha destacat que totes les decisions que ha adoptat la UCV busquen un doble objectiu, que és «garantir que l’activitat universitària es desenvolupe amb totes les garanties acadèmiques i sanitàries» i «preservar la salut de tota la comunitat universitària i el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes».

El rector ha manifestat que la proposta de la UCV és «alinear-se amb la situació de la qual alerten les autoritats sanitàries i, amb això, la proposta del Comité Científic UCV-COVID-19, minimitzar els contactes grupals i possibles contactes durant els trasllats en els transports».

 

En este sentit, ha proposat la docència no presencial, a excepció d’aquelles activitats que necessàriament hagen de desenvolupar-se de manera presencial i per a les que s’extremaran les mesures de seguretat sanitàries.

 

Es prolongarà fins al 28 de febrer

L’adopció d’esta mesura, que ha sigut comunicada a tota la comunitat universitària, PDI, PAS, investigadors i alumnes, s’iniciarà dijous que ve 28 de gener amb l’inici del segon semestre i es prolongarà fins al dia 28 de febrer.

 

El curs universitari s’ha desenvolupat en la Universitat Catòlica de València (UCV) amb normalitat, seguretat i màxima presencialitat, així com amb aules espill i grups alterns per a fer front a les circumstàncies sanitàries.

 

No obstant això, davant la greu incidència de la pandèmia, la UCV fa un pas més per a garantir la seguretat dels alumnes i de la comunitat universitària en general i trasllada la docència a la modalitat no presencialitat. La resta de servicis es desenvoluparà amb plena seguretat extremant, com s’ha fet, les mesures per a evitar la incidència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.