La UCV suspén les classes presencials davant la incidència de la pandèmia del coronavirus

 

La Universitat Catòlica de València (UCV) ha anunciat la suspensió de la docència presencial a partir d’este dijous 28 de gener davant la situació de la pandèmia de coronavirus i amb l’objectiu de garantir l’activitat universitària i preservar la salut de la comunitat universitària i l’aprenentatge dels alumnes.

 

Així ho ha indicat el rector de la UCV, José Manuel Pagán, després de la reunió del Comité Científic UCV-COVID-19, en la que s’ha analitzat la situació actual de la incidència acumulada de la pandèmia, amb especial atenció a les noves variants del virus i els seus efectes.

 

El rector ha traslladat esta decisió a la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, que ha agraït les mesures adoptades per la UCV donada l’evolució de la pandèmia, així com les que s’han desenvolupat des de l’inici d’esta.

 

Preservar la salut de tota la comunitat universitària

José Manuel Pagán ha destacat que totes les decisions que ha adoptat la UCV busquen un doble objectiu, que és «garantir que l’activitat universitària es desenvolupe amb totes les garanties acadèmiques i sanitàries» i «preservar la salut de tota la comunitat universitària i el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes».

El rector ha manifestat que la proposta de la UCV és «alinear-se amb la situació de la qual alerten les autoritats sanitàries i, amb això, la proposta del Comité Científic UCV-COVID-19, minimitzar els contactes grupals i possibles contactes durant els trasllats en els transports».

 

En este sentit, ha proposat la docència no presencial, a excepció d’aquelles activitats que necessàriament hagen de desenvolupar-se de manera presencial i per a les que s’extremaran les mesures de seguretat sanitàries.

 

Es prolongarà fins al 28 de febrer

L’adopció d’esta mesura, que ha sigut comunicada a tota la comunitat universitària, PDI, PAS, investigadors i alumnes, s’iniciarà dijous que ve 28 de gener amb l’inici del segon semestre i es prolongarà fins al dia 28 de febrer.

 

El curs universitari s’ha desenvolupat en la Universitat Catòlica de València (UCV) amb normalitat, seguretat i màxima presencialitat, així com amb aules espill i grups alterns per a fer front a les circumstàncies sanitàries.

 

No obstant això, davant la greu incidència de la pandèmia, la UCV fa un pas més per a garantir la seguretat dels alumnes i de la comunitat universitària en general i trasllada la docència a la modalitat no presencialitat. La resta de servicis es desenvoluparà amb plena seguretat extremant, com s’ha fet, les mesures per a evitar la incidència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.