La UPV confirma diferents casos de Covid-19 entre els alumnes del Campus Vera

 

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha confirmat diferents casos positius de Covid-19 en universitaris del campus de Vera. D’ells, uns 20 contagis són d’un brot originat en la mateixa entitat universitària i, després de comunicar-ho a Salut Pública, ha pres mesures per a la contenció del virus.

 

Es tracta de quatre estudiants residents en el Col·legi Major Galileu Galilei i de 23 alumnes de diferents titulacions de la universitat que s’impartixen en el campus de Vera, en València, que són contactes estrets del primer dels casos detectat, han confirmat a EFE fonts de la UPV.

 

Com a mesura de contenció, després d’acordar-ho amb Salut Pública, s’ha decidit confinar als residents del Col·legi Major, una institució privada situada al campus de Vera, en les seues habitacions, han explicat les fonts.

 

A demés, a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agronòmica i del Medi natural, a on estudia el primer alumne detectat, s’ha decidit passar a fer classes en línia dels cursos 2n, 3r i 4t del Grau en Biotecnologia, mentres es desinfecten les aules i laboratoris corresponents. Segons han explicat les fonts, estan a l’espera del resultat de les proves PCR que s’han fer a alumnes i professors «contactes estrets dels casos confirmats», pel que encara no saben el número exacte de contagiats.

Últimes notícies

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.