Correus llança el servei Citypaq per a facilitar la gestió de paquets a Catarroja

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

Correus ha posat en marxa les seues noves taquilles Citypaq a l’oficina de Catarroja, situada a Avinguda Ramón i Cajal, 54. Aquest servei és accessible per a tots els usuaris durant l’horari d’obertura, de 8:30 a 20:30, de dilluns a divendres, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els més de 30.000 habitants de Catarroja podran beneficiar-se d’aquest servei dissenyat per a facilitar la recollida, enviament i devolució de paquets sense haver d’estar pendents de l’arribada del carter. Els usuaris podran accedir a les taquilles intel·ligents en qualsevol moment durant l’horari d’obertura de l’oficina, assegurant una manera segura, senzilla i àgil de gestionar la seua paqueteria.

El sistema Citypaq està compost per cinc mòduls amb un total de trenta buits de diferents capacitats, per adaptar-se a la grandària i format dels paquets. Aquestes taquilles no només ofereixen els requisits de seguretat adequats, sinó que també complementen els serveis que ofereix Correus, consolidant-se com una excel·lent opció per a la gestió de paquets procedents del comerç electrònic.

És important destacar que durant el 2024, els 130 dispositius Citypaq de Correus a la província de València han gestionat 189.512 paquets, el que suposa un increment del 122% respecte a l’any anterior, quan es van tramitar 85.372 enviaments. Aquests equips automatitzats completen els serveis oferts per les 112 oficines de Correus a la província durant el seu horari d’atenció al públic.

Últimes notícies

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.