Correus llança el servei Citypaq per a facilitar la gestió de paquets a Catarroja

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

Correus ha posat en marxa les seues noves taquilles Citypaq a l’oficina de Catarroja, situada a Avinguda Ramón i Cajal, 54. Aquest servei és accessible per a tots els usuaris durant l’horari d’obertura, de 8:30 a 20:30, de dilluns a divendres, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els més de 30.000 habitants de Catarroja podran beneficiar-se d’aquest servei dissenyat per a facilitar la recollida, enviament i devolució de paquets sense haver d’estar pendents de l’arribada del carter. Els usuaris podran accedir a les taquilles intel·ligents en qualsevol moment durant l’horari d’obertura de l’oficina, assegurant una manera segura, senzilla i àgil de gestionar la seua paqueteria.

El sistema Citypaq està compost per cinc mòduls amb un total de trenta buits de diferents capacitats, per adaptar-se a la grandària i format dels paquets. Aquestes taquilles no només ofereixen els requisits de seguretat adequats, sinó que també complementen els serveis que ofereix Correus, consolidant-se com una excel·lent opció per a la gestió de paquets procedents del comerç electrònic.

És important destacar que durant el 2024, els 130 dispositius Citypaq de Correus a la província de València han gestionat 189.512 paquets, el que suposa un increment del 122% respecte a l’any anterior, quan es van tramitar 85.372 enviaments. Aquests equips automatitzats completen els serveis oferts per les 112 oficines de Correus a la província durant el seu horari d’atenció al públic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.