13 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Correus llança el servei Citypaq per a facilitar la gestió de paquets a Catarroja

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

Correus ha posat en marxa les seues noves taquilles Citypaq a l’oficina de Catarroja, situada a Avinguda Ramón i Cajal, 54. Aquest servei és accessible per a tots els usuaris durant l’horari d’obertura, de 8:30 a 20:30, de dilluns a divendres, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els més de 30.000 habitants de Catarroja podran beneficiar-se d’aquest servei dissenyat per a facilitar la recollida, enviament i devolució de paquets sense haver d’estar pendents de l’arribada del carter. Els usuaris podran accedir a les taquilles intel·ligents en qualsevol moment durant l’horari d’obertura de l’oficina, assegurant una manera segura, senzilla i àgil de gestionar la seua paqueteria.

El sistema Citypaq està compost per cinc mòduls amb un total de trenta buits de diferents capacitats, per adaptar-se a la grandària i format dels paquets. Aquestes taquilles no només ofereixen els requisits de seguretat adequats, sinó que també complementen els serveis que ofereix Correus, consolidant-se com una excel·lent opció per a la gestió de paquets procedents del comerç electrònic.

És important destacar que durant el 2024, els 130 dispositius Citypaq de Correus a la província de València han gestionat 189.512 paquets, el que suposa un increment del 122% respecte a l’any anterior, quan es van tramitar 85.372 enviaments. Aquests equips automatitzats completen els serveis oferts per les 112 oficines de Correus a la província durant el seu horari d’atenció al públic.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.