Anuncios

Correus llança el servei Citypaq per a facilitar la gestió de paquets a Catarroja

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

Correus ha posat en marxa les seues noves taquilles Citypaq a l’oficina de Catarroja, situada a Avinguda Ramón i Cajal, 54. Aquest servei és accessible per a tots els usuaris durant l’horari d’obertura, de 8:30 a 20:30, de dilluns a divendres, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Anuncios

Els més de 30.000 habitants de Catarroja podran beneficiar-se d’aquest servei dissenyat per a facilitar la recollida, enviament i devolució de paquets sense haver d’estar pendents de l’arribada del carter. Els usuaris podran accedir a les taquilles intel·ligents en qualsevol moment durant l’horari d’obertura de l’oficina, assegurant una manera segura, senzilla i àgil de gestionar la seua paqueteria.

El sistema Citypaq està compost per cinc mòduls amb un total de trenta buits de diferents capacitats, per adaptar-se a la grandària i format dels paquets. Aquestes taquilles no només ofereixen els requisits de seguretat adequats, sinó que també complementen els serveis que ofereix Correus, consolidant-se com una excel·lent opció per a la gestió de paquets procedents del comerç electrònic.

És important destacar que durant el 2024, els 130 dispositius Citypaq de Correus a la província de València han gestionat 189.512 paquets, el que suposa un increment del 122% respecte a l’any anterior, quan es van tramitar 85.372 enviaments. Aquests equips automatitzats completen els serveis oferts per les 112 oficines de Correus a la província durant el seu horari d’atenció al públic.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios