Correus llança el servei Citypaq per a facilitar la gestió de paquets a Catarroja

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

Correus ha posat en marxa les seues noves taquilles Citypaq a l’oficina de Catarroja, situada a Avinguda Ramón i Cajal, 54. Aquest servei és accessible per a tots els usuaris durant l’horari d’obertura, de 8:30 a 20:30, de dilluns a divendres, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els més de 30.000 habitants de Catarroja podran beneficiar-se d’aquest servei dissenyat per a facilitar la recollida, enviament i devolució de paquets sense haver d’estar pendents de l’arribada del carter. Els usuaris podran accedir a les taquilles intel·ligents en qualsevol moment durant l’horari d’obertura de l’oficina, assegurant una manera segura, senzilla i àgil de gestionar la seua paqueteria.

El sistema Citypaq està compost per cinc mòduls amb un total de trenta buits de diferents capacitats, per adaptar-se a la grandària i format dels paquets. Aquestes taquilles no només ofereixen els requisits de seguretat adequats, sinó que també complementen els serveis que ofereix Correus, consolidant-se com una excel·lent opció per a la gestió de paquets procedents del comerç electrònic.

És important destacar que durant el 2024, els 130 dispositius Citypaq de Correus a la província de València han gestionat 189.512 paquets, el que suposa un increment del 122% respecte a l’any anterior, quan es van tramitar 85.372 enviaments. Aquests equips automatitzats completen els serveis oferts per les 112 oficines de Correus a la província durant el seu horari d’atenció al públic.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.