La Crida serà un espectacle de foc i pólvora per a donar inici a les Falles 2020

Ejemplo de shortcode con estilo
Espectacle de la Cirda | Europa Press   La Crida obrirà este diumenge ,1 de març, el calendari de les Falles de 2020 amb un espectacle ple d’efectes que estarà protagonitzat en el foc i la pólvora, els dos elements que centren, a demés, la imatge gràfica creada per Dídac Ballester per a la present […]
Este diumenge comencen les Falles 2020 amb la Crida en València

Espectacle de la Cirda | Europa Press

 

La Crida obrirà este diumenge ,1 de març, el calendari de les Falles de 2020 amb un espectacle ple d’efectes que estarà protagonitzat en el foc i la pólvora, els dos elements que centren, a demés, la imatge gràfica creada per Dídac Ballester per a la present edició de les festes.

 

D’eixa manera, les Torres de Serrans de València es convertiran en un llenç en el que es projectaran imàtgens i serà el lloc des del que la Fallera Major, Consuelo Llobell, animarà a tots els valencians i visitants a celebrar la festivitat i les seues activitats.

 

‘Pólvora i Foc’ és el lema amb el que s’ha batejat l’espectacle. Segons detalla la Junta Central Fallera, durant l’espera prèvia a l’espectacle i a la Crida, la companyia La Fam Teatre serà l’encarregada d’amenitzar l’arribada i congregació dels fallers i falleres en les zones del voltant de les Torres juntament amb DJ Boccachico. La música anirà acompanyada amb efectes de llum.

 

L’acte començarà a les 20.00 hores

A les huit de la vesprada començarà l’acte, amb un muntatge audiovisual que gastarà tècniques i efectes audiovisuals en 3D i 2D. Es tracta d’un viatge en quatre escenes amb integracions audiovisuals sobre les Torres.Totes les escenes compten amb rematades pirotècniques i finalitzen amb un gran espectacle piromusical d’uns tres minuts de duració, avancen des de la JCF.

 

L’imaginari de l’espectacle naix del cartell de les Falles 2020, dissenyat per Dídac Ballester, i pretén «presentar a nivell internacional la imatge gràfica a través d‘un espectacle que presenta el mateix cartell i juga amb els seus elements, el foc i la pólvora».

  

La Crida arrancarà amb una dolça música i una veu en off que recita un poema que dona la benvinguda a les Falles. En la següent escena, les torres es «convertiran en una enorme mascletà d’efectes audiovisuals i 3D, a on es jugarà amb tota l’arquitectura per a aconseguir efectes únics al ritme del so d’una mascletà».

  

A demés, es presentarà el cartell de la Cremà, i en esta ocasió es jugarà amb el foc i el fum. Seguidament, sonarà la peça musical ‘La malaguenya de Barxeta’, convertida en piromusical en l’hora que es projectarà el vídeo real en les Torres de Serrans amb imàtgens de la ciutat de València i de València en Falles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.