L’Espai Fuster rebrà 70.000 euros del Consell

El Consell ha aprovat un conveni amb l’ajuntament de Sueca de 70.000 euros amb l’Espai Joan Fuster per tal de fomentar la cultura i la difusió de l’obra d’aquest escriptor valencià. El passat mes de novembre es va aprovar el decret pel qual es declarava 2022 l’Any Joan Fuster en commemoració del seu naixement.

Aquest conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de Sueca te la finalitat de finançar el funcionament del Espai Joan Fuster, així com també la realització d’activitats que tinguen com a objectiu fomentar la lectura i l’estudi de l’obra de l’escriptor de Sueca.

A més, servirà també per a cobrir el finançament de personal del Espai Joan Fuster, les activitats de foment de la lectura i l’estudi de l’obra de Joan Fuster, previstes en les programacions del Museu, el Centre de Documentació i l’Aula Didàctica Joan Fuster. Cal recordar que l’Ajuntament de Sueca és el gestor del Espai Joan Fuster, centre cultural del municipi en el qual es realitzen diversitat d’activitats culturals i de foment de la lectura i l’estudi, de manera molt especial, de l’obra de l’escriptor.

Aquest espai compta amb el museu, centre de documentació Joan Fuster, l’arxiu, la biblioteca, l’hemeroteca, la correspondència i el fons artístic que foren propietat de l’escriptor. També es troba l’aula de cultura contemporània creada per la conselleria.

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.