L’Espai Fuster rebrà 70.000 euros del Consell

El Consell ha aprovat un conveni amb l’ajuntament de Sueca de 70.000 euros amb l’Espai Joan Fuster per tal de fomentar la cultura i la difusió de l’obra d’aquest escriptor valencià. El passat mes de novembre es va aprovar el decret pel qual es declarava 2022 l’Any Joan Fuster en commemoració del seu naixement.

Aquest conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de Sueca te la finalitat de finançar el funcionament del Espai Joan Fuster, així com també la realització d’activitats que tinguen com a objectiu fomentar la lectura i l’estudi de l’obra de l’escriptor de Sueca.

A més, servirà també per a cobrir el finançament de personal del Espai Joan Fuster, les activitats de foment de la lectura i l’estudi de l’obra de Joan Fuster, previstes en les programacions del Museu, el Centre de Documentació i l’Aula Didàctica Joan Fuster. Cal recordar que l’Ajuntament de Sueca és el gestor del Espai Joan Fuster, centre cultural del municipi en el qual es realitzen diversitat d’activitats culturals i de foment de la lectura i l’estudi, de manera molt especial, de l’obra de l’escriptor.

Aquest espai compta amb el museu, centre de documentació Joan Fuster, l’arxiu, la biblioteca, l’hemeroteca, la correspondència i el fons artístic que foren propietat de l’escriptor. També es troba l’aula de cultura contemporània creada per la conselleria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.