L’Espai Fuster rebrà 70.000 euros del Consell

El Consell ha aprovat un conveni amb l’ajuntament de Sueca de 70.000 euros amb l’Espai Joan Fuster per tal de fomentar la cultura i la difusió de l’obra d’aquest escriptor valencià. El passat mes de novembre es va aprovar el decret pel qual es declarava 2022 l’Any Joan Fuster en commemoració del seu naixement.

Aquest conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de Sueca te la finalitat de finançar el funcionament del Espai Joan Fuster, així com també la realització d’activitats que tinguen com a objectiu fomentar la lectura i l’estudi de l’obra de l’escriptor de Sueca.

A més, servirà també per a cobrir el finançament de personal del Espai Joan Fuster, les activitats de foment de la lectura i l’estudi de l’obra de Joan Fuster, previstes en les programacions del Museu, el Centre de Documentació i l’Aula Didàctica Joan Fuster. Cal recordar que l’Ajuntament de Sueca és el gestor del Espai Joan Fuster, centre cultural del municipi en el qual es realitzen diversitat d’activitats culturals i de foment de la lectura i l’estudi, de manera molt especial, de l’obra de l’escriptor.

Aquest espai compta amb el museu, centre de documentació Joan Fuster, l’arxiu, la biblioteca, l’hemeroteca, la correspondència i el fons artístic que foren propietat de l’escriptor. També es troba l’aula de cultura contemporània creada per la conselleria.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.