L’Espai Fuster rebrà 70.000 euros del Consell

El Consell ha aprovat un conveni amb l’ajuntament de Sueca de 70.000 euros amb l’Espai Joan Fuster per tal de fomentar la cultura i la difusió de l’obra d’aquest escriptor valencià. El passat mes de novembre es va aprovar el decret pel qual es declarava 2022 l’Any Joan Fuster en commemoració del seu naixement.

Aquest conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de Sueca te la finalitat de finançar el funcionament del Espai Joan Fuster, així com també la realització d’activitats que tinguen com a objectiu fomentar la lectura i l’estudi de l’obra de l’escriptor de Sueca.

A més, servirà també per a cobrir el finançament de personal del Espai Joan Fuster, les activitats de foment de la lectura i l’estudi de l’obra de Joan Fuster, previstes en les programacions del Museu, el Centre de Documentació i l’Aula Didàctica Joan Fuster. Cal recordar que l’Ajuntament de Sueca és el gestor del Espai Joan Fuster, centre cultural del municipi en el qual es realitzen diversitat d’activitats culturals i de foment de la lectura i l’estudi, de manera molt especial, de l’obra de l’escriptor.

Aquest espai compta amb el museu, centre de documentació Joan Fuster, l’arxiu, la biblioteca, l’hemeroteca, la correspondència i el fons artístic que foren propietat de l’escriptor. També es troba l’aula de cultura contemporània creada per la conselleria.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.