L’Espai Fuster rebrà 70.000 euros del Consell

El Consell ha aprovat un conveni amb l’ajuntament de Sueca de 70.000 euros amb l’Espai Joan Fuster per tal de fomentar la cultura i la difusió de l’obra d’aquest escriptor valencià. El passat mes de novembre es va aprovar el decret pel qual es declarava 2022 l’Any Joan Fuster en commemoració del seu naixement.

Aquest conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de Sueca te la finalitat de finançar el funcionament del Espai Joan Fuster, així com també la realització d’activitats que tinguen com a objectiu fomentar la lectura i l’estudi de l’obra de l’escriptor de Sueca.

A més, servirà també per a cobrir el finançament de personal del Espai Joan Fuster, les activitats de foment de la lectura i l’estudi de l’obra de Joan Fuster, previstes en les programacions del Museu, el Centre de Documentació i l’Aula Didàctica Joan Fuster. Cal recordar que l’Ajuntament de Sueca és el gestor del Espai Joan Fuster, centre cultural del municipi en el qual es realitzen diversitat d’activitats culturals i de foment de la lectura i l’estudi, de manera molt especial, de l’obra de l’escriptor.

Aquest espai compta amb el museu, centre de documentació Joan Fuster, l’arxiu, la biblioteca, l’hemeroteca, la correspondència i el fons artístic que foren propietat de l’escriptor. També es troba l’aula de cultura contemporània creada per la conselleria.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.