Detinguts uns pares per prostituir a la seua filla menor a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut al Parc Ribalta de Castelló a un home de 78 anys, com a presumpte autor d’un delicte de prostitució i corrupció de menors, després de ser vist al parc Ribalta amb una dona molt jove, els vianants van pensar que era menor d’edat i van alertar a una patrulla.

Amb la investigació policial posterior, es va detindre per aquests mateixos delictes als pares de la jove, i la menor va ser identificada com a presumpta autora d’un furt amb la tècnica de l’abraçada afectuosa.

Mentre patrullaven pel Parc Ribalta de la ciutat, una patrulla de Policia Nacional va ser requerida per una parella, que havia observat a l’interior d’aquest parc, com un home d’avançada edat en companyia d’una persona molt jove, la qual poguera ser menor d’edat, es trobaven agafats de la mà i realitzant algun tipus de tocament i conducta sexual en via pública.

En acostar-se, els agents van observar a un home d’avançada edat, assegut en un banc amb una xica asseguda en la seua falda en actitud clarament d’índole sexual, manifestant l’home que havia contractat els seus serveis sexuals a través d’una trucada telefònica pagant per això cent euros.

Davant aquests fets, els agents van detindre a aquest home de 78 anys, com a presumpte autor dels delictes de prostitució i corrupció de menors.

La menor traslladada a la Comissaria Provincial a l’efecte de protecció, va ser posada sota la tutela dels Serveis Socials. Després de les gestions i diligències oportunes per a l’esclariment dels fets, es va procedir a la detenció dels seus pares i/o representants legals pels Delictes de Prostitució i Corrupció de Menors.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.