Detinguts uns pares per prostituir a la seua filla menor a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut al Parc Ribalta de Castelló a un home de 78 anys, com a presumpte autor d’un delicte de prostitució i corrupció de menors, després de ser vist al parc Ribalta amb una dona molt jove, els vianants van pensar que era menor d’edat i van alertar a una patrulla.

Amb la investigació policial posterior, es va detindre per aquests mateixos delictes als pares de la jove, i la menor va ser identificada com a presumpta autora d’un furt amb la tècnica de l’abraçada afectuosa.

Mentre patrullaven pel Parc Ribalta de la ciutat, una patrulla de Policia Nacional va ser requerida per una parella, que havia observat a l’interior d’aquest parc, com un home d’avançada edat en companyia d’una persona molt jove, la qual poguera ser menor d’edat, es trobaven agafats de la mà i realitzant algun tipus de tocament i conducta sexual en via pública.

En acostar-se, els agents van observar a un home d’avançada edat, assegut en un banc amb una xica asseguda en la seua falda en actitud clarament d’índole sexual, manifestant l’home que havia contractat els seus serveis sexuals a través d’una trucada telefònica pagant per això cent euros.

Davant aquests fets, els agents van detindre a aquest home de 78 anys, com a presumpte autor dels delictes de prostitució i corrupció de menors.

La menor traslladada a la Comissaria Provincial a l’efecte de protecció, va ser posada sota la tutela dels Serveis Socials. Després de les gestions i diligències oportunes per a l’esclariment dels fets, es va procedir a la detenció dels seus pares i/o representants legals pels Delictes de Prostitució i Corrupció de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.