Detinguts uns pares per prostituir a la seua filla menor a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut al Parc Ribalta de Castelló a un home de 78 anys, com a presumpte autor d’un delicte de prostitució i corrupció de menors, després de ser vist al parc Ribalta amb una dona molt jove, els vianants van pensar que era menor d’edat i van alertar a una patrulla.

Amb la investigació policial posterior, es va detindre per aquests mateixos delictes als pares de la jove, i la menor va ser identificada com a presumpta autora d’un furt amb la tècnica de l’abraçada afectuosa.

Mentre patrullaven pel Parc Ribalta de la ciutat, una patrulla de Policia Nacional va ser requerida per una parella, que havia observat a l’interior d’aquest parc, com un home d’avançada edat en companyia d’una persona molt jove, la qual poguera ser menor d’edat, es trobaven agafats de la mà i realitzant algun tipus de tocament i conducta sexual en via pública.

En acostar-se, els agents van observar a un home d’avançada edat, assegut en un banc amb una xica asseguda en la seua falda en actitud clarament d’índole sexual, manifestant l’home que havia contractat els seus serveis sexuals a través d’una trucada telefònica pagant per això cent euros.

Davant aquests fets, els agents van detindre a aquest home de 78 anys, com a presumpte autor dels delictes de prostitució i corrupció de menors.

La menor traslladada a la Comissaria Provincial a l’efecte de protecció, va ser posada sota la tutela dels Serveis Socials. Després de les gestions i diligències oportunes per a l’esclariment dels fets, es va procedir a la detenció dels seus pares i/o representants legals pels Delictes de Prostitució i Corrupció de Menors.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.