Detinguts uns pares per prostituir a la seua filla menor a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut al Parc Ribalta de Castelló a un home de 78 anys, com a presumpte autor d’un delicte de prostitució i corrupció de menors, després de ser vist al parc Ribalta amb una dona molt jove, els vianants van pensar que era menor d’edat i van alertar a una patrulla.

Amb la investigació policial posterior, es va detindre per aquests mateixos delictes als pares de la jove, i la menor va ser identificada com a presumpta autora d’un furt amb la tècnica de l’abraçada afectuosa.

Mentre patrullaven pel Parc Ribalta de la ciutat, una patrulla de Policia Nacional va ser requerida per una parella, que havia observat a l’interior d’aquest parc, com un home d’avançada edat en companyia d’una persona molt jove, la qual poguera ser menor d’edat, es trobaven agafats de la mà i realitzant algun tipus de tocament i conducta sexual en via pública.

En acostar-se, els agents van observar a un home d’avançada edat, assegut en un banc amb una xica asseguda en la seua falda en actitud clarament d’índole sexual, manifestant l’home que havia contractat els seus serveis sexuals a través d’una trucada telefònica pagant per això cent euros.

Davant aquests fets, els agents van detindre a aquest home de 78 anys, com a presumpte autor dels delictes de prostitució i corrupció de menors.

La menor traslladada a la Comissaria Provincial a l’efecte de protecció, va ser posada sota la tutela dels Serveis Socials. Després de les gestions i diligències oportunes per a l’esclariment dels fets, es va procedir a la detenció dels seus pares i/o representants legals pels Delictes de Prostitució i Corrupció de Menors.

Últimes notícies

El Tribunal Suprem manté els quasi 8 anys de presó per a Marcos Benavent, el conegut ‘yonqui del dinero’

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de set anys i 10 mesos de presó per a l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent en el primer juí del cas Imelsa, i només li ha reduït una part de les costes. També ha ajustat la pena a l’empresari José Antonio Toledo.

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.