10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detinguts uns pares per prostituir a la seua filla menor a Castelló

Agents de la Policia Nacional han detingut al Parc Ribalta de Castelló a un home de 78 anys, com a presumpte autor d’un delicte de prostitució i corrupció de menors, després de ser vist al parc Ribalta amb una dona molt jove, els vianants van pensar que era menor d’edat i van alertar a una patrulla.

Amb la investigació policial posterior, es va detindre per aquests mateixos delictes als pares de la jove, i la menor va ser identificada com a presumpta autora d’un furt amb la tècnica de l’abraçada afectuosa.

Mentre patrullaven pel Parc Ribalta de la ciutat, una patrulla de Policia Nacional va ser requerida per una parella, que havia observat a l’interior d’aquest parc, com un home d’avançada edat en companyia d’una persona molt jove, la qual poguera ser menor d’edat, es trobaven agafats de la mà i realitzant algun tipus de tocament i conducta sexual en via pública.

En acostar-se, els agents van observar a un home d’avançada edat, assegut en un banc amb una xica asseguda en la seua falda en actitud clarament d’índole sexual, manifestant l’home que havia contractat els seus serveis sexuals a través d’una trucada telefònica pagant per això cent euros.

Davant aquests fets, els agents van detindre a aquest home de 78 anys, com a presumpte autor dels delictes de prostitució i corrupció de menors.

La menor traslladada a la Comissaria Provincial a l’efecte de protecció, va ser posada sota la tutela dels Serveis Socials. Després de les gestions i diligències oportunes per a l’esclariment dels fets, es va procedir a la detenció dels seus pares i/o representants legals pels Delictes de Prostitució i Corrupció de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.