13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El desconegut producte saludable de Lidl que comença a arrasar en els seus supermercats

 

Lidl compta amb un nou producte que encara no és pràcticament conegut per a la majoria de la població però que es pot trobar en els seus prestatges des de fa molt de temps. Es tracta d’un producte ideal per a deportistes o persones que estiguen en un moment en què han de cuidar al màxim la seua alimentació.

 

Es tracta de ‘Skyrella’, una classe de mozzarella que és baixa en greixos i molt rica en proteïnes, ideal per a mantindre la línia i la nostra figura sense preocupar-nos del que estem menjant. A demés, este producte té cultius microbians del skyr, un producte lacti típic d’Islàndia, amb base de iogurt, que té molt poc contingut gras i ric en calci i les vitamines habituals de la llet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Lidl España (@lidlespana) el

 

Skyr, el superaliment dels vikings

Segons ha informat la ‘BBC’ anglesa, l’skyr és considerat un ‘superaliment‘ que, fins i tot, els vikings feien servir segles enrere. És un aliment molt saludable pel fet que té una gran quantitat de proteïnes, però compta amb poc sucre i gens de greix. És l’aliment ideal per a aquelles persones que cuiden molt bé la seua dieta.

 

I això és el que conseguix la Skyrella de Lidl, encara que amb algunes diferències. El producte de Lidl està compost amb llet de vaca, sèrum concentrat, sal, quall microbià, ferments làctics i acidificant (àcid cítric). A demés, compta amb 2,6 grams de greixos, 1,5 grams d’hidrats de carboni i 22,5 grams de proteïna. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Avelã (@cremedeavelas) el

 

Com molts altres productes de Lidl pareguts, este ‘Skyrella’ està elaborat per la marca ‘Milbona’, que oferix tota classe de productes lactis, des de iogurts fins a beguda vegetal, i ‘L-Casei’ per a beure, entre molts altres productes. Per part seua , Lidl també té Skyr de sabors i per a beure, i s’elabora a partir de llet descremada. 

 

Este producte arrasa també en internet sobretot en els comptes d’Instagram de nutricionistes, gràcies al fet que és un producte molt saludable. Els ‘Instagramers’ no dubten en recomanar-ho als seus seguidors, i és que, a diferència del Skyr, la Skyrella de Lidl és molt fàcil d’integrar en plats com a amanides o torrades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.