El desconegut producte saludable de Lidl que comença a arrasar en els seus supermercats

 

Lidl compta amb un nou producte que encara no és pràcticament conegut per a la majoria de la població però que es pot trobar en els seus prestatges des de fa molt de temps. Es tracta d’un producte ideal per a deportistes o persones que estiguen en un moment en què han de cuidar al màxim la seua alimentació.

 

Es tracta de ‘Skyrella’, una classe de mozzarella que és baixa en greixos i molt rica en proteïnes, ideal per a mantindre la línia i la nostra figura sense preocupar-nos del que estem menjant. A demés, este producte té cultius microbians del skyr, un producte lacti típic d’Islàndia, amb base de iogurt, que té molt poc contingut gras i ric en calci i les vitamines habituals de la llet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Lidl España (@lidlespana) el

 

Skyr, el superaliment dels vikings

Segons ha informat la ‘BBC’ anglesa, l’skyr és considerat un ‘superaliment‘ que, fins i tot, els vikings feien servir segles enrere. És un aliment molt saludable pel fet que té una gran quantitat de proteïnes, però compta amb poc sucre i gens de greix. És l’aliment ideal per a aquelles persones que cuiden molt bé la seua dieta.

 

I això és el que conseguix la Skyrella de Lidl, encara que amb algunes diferències. El producte de Lidl està compost amb llet de vaca, sèrum concentrat, sal, quall microbià, ferments làctics i acidificant (àcid cítric). A demés, compta amb 2,6 grams de greixos, 1,5 grams d’hidrats de carboni i 22,5 grams de proteïna. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Avelã (@cremedeavelas) el

 

Com molts altres productes de Lidl pareguts, este ‘Skyrella’ està elaborat per la marca ‘Milbona’, que oferix tota classe de productes lactis, des de iogurts fins a beguda vegetal, i ‘L-Casei’ per a beure, entre molts altres productes. Per part seua , Lidl també té Skyr de sabors i per a beure, i s’elabora a partir de llet descremada. 

 

Este producte arrasa també en internet sobretot en els comptes d’Instagram de nutricionistes, gràcies al fet que és un producte molt saludable. Els ‘Instagramers’ no dubten en recomanar-ho als seus seguidors, i és que, a diferència del Skyr, la Skyrella de Lidl és molt fàcil d’integrar en plats com a amanides o torrades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.