El desconegut producte saludable de Lidl que comença a arrasar en els seus supermercats

 

Lidl compta amb un nou producte que encara no és pràcticament conegut per a la majoria de la població però que es pot trobar en els seus prestatges des de fa molt de temps. Es tracta d’un producte ideal per a deportistes o persones que estiguen en un moment en què han de cuidar al màxim la seua alimentació.

 

Es tracta de ‘Skyrella’, una classe de mozzarella que és baixa en greixos i molt rica en proteïnes, ideal per a mantindre la línia i la nostra figura sense preocupar-nos del que estem menjant. A demés, este producte té cultius microbians del skyr, un producte lacti típic d’Islàndia, amb base de iogurt, que té molt poc contingut gras i ric en calci i les vitamines habituals de la llet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Lidl España (@lidlespana) el

 

Skyr, el superaliment dels vikings

Segons ha informat la ‘BBC’ anglesa, l’skyr és considerat un ‘superaliment‘ que, fins i tot, els vikings feien servir segles enrere. És un aliment molt saludable pel fet que té una gran quantitat de proteïnes, però compta amb poc sucre i gens de greix. És l’aliment ideal per a aquelles persones que cuiden molt bé la seua dieta.

 

I això és el que conseguix la Skyrella de Lidl, encara que amb algunes diferències. El producte de Lidl està compost amb llet de vaca, sèrum concentrat, sal, quall microbià, ferments làctics i acidificant (àcid cítric). A demés, compta amb 2,6 grams de greixos, 1,5 grams d’hidrats de carboni i 22,5 grams de proteïna. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Avelã (@cremedeavelas) el

 

Com molts altres productes de Lidl pareguts, este ‘Skyrella’ està elaborat per la marca ‘Milbona’, que oferix tota classe de productes lactis, des de iogurts fins a beguda vegetal, i ‘L-Casei’ per a beure, entre molts altres productes. Per part seua , Lidl també té Skyr de sabors i per a beure, i s’elabora a partir de llet descremada. 

 

Este producte arrasa també en internet sobretot en els comptes d’Instagram de nutricionistes, gràcies al fet que és un producte molt saludable. Els ‘Instagramers’ no dubten en recomanar-ho als seus seguidors, i és que, a diferència del Skyr, la Skyrella de Lidl és molt fàcil d’integrar en plats com a amanides o torrades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.