El desconegut producte saludable de Lidl que comença a arrasar en els seus supermercats

 

Lidl compta amb un nou producte que encara no és pràcticament conegut per a la majoria de la població però que es pot trobar en els seus prestatges des de fa molt de temps. Es tracta d’un producte ideal per a deportistes o persones que estiguen en un moment en què han de cuidar al màxim la seua alimentació.

 

Es tracta de ‘Skyrella’, una classe de mozzarella que és baixa en greixos i molt rica en proteïnes, ideal per a mantindre la línia i la nostra figura sense preocupar-nos del que estem menjant. A demés, este producte té cultius microbians del skyr, un producte lacti típic d’Islàndia, amb base de iogurt, que té molt poc contingut gras i ric en calci i les vitamines habituals de la llet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Lidl España (@lidlespana) el

 

Skyr, el superaliment dels vikings

Segons ha informat la ‘BBC’ anglesa, l’skyr és considerat un ‘superaliment‘ que, fins i tot, els vikings feien servir segles enrere. És un aliment molt saludable pel fet que té una gran quantitat de proteïnes, però compta amb poc sucre i gens de greix. És l’aliment ideal per a aquelles persones que cuiden molt bé la seua dieta.

 

I això és el que conseguix la Skyrella de Lidl, encara que amb algunes diferències. El producte de Lidl està compost amb llet de vaca, sèrum concentrat, sal, quall microbià, ferments làctics i acidificant (àcid cítric). A demés, compta amb 2,6 grams de greixos, 1,5 grams d’hidrats de carboni i 22,5 grams de proteïna. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Avelã (@cremedeavelas) el

 

Com molts altres productes de Lidl pareguts, este ‘Skyrella’ està elaborat per la marca ‘Milbona’, que oferix tota classe de productes lactis, des de iogurts fins a beguda vegetal, i ‘L-Casei’ per a beure, entre molts altres productes. Per part seua , Lidl també té Skyr de sabors i per a beure, i s’elabora a partir de llet descremada. 

 

Este producte arrasa també en internet sobretot en els comptes d’Instagram de nutricionistes, gràcies al fet que és un producte molt saludable. Els ‘Instagramers’ no dubten en recomanar-ho als seus seguidors, i és que, a diferència del Skyr, la Skyrella de Lidl és molt fàcil d’integrar en plats com a amanides o torrades.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.