La detinguda en Cantàbria hauria repartit ‘croquetes’ entre els veïns en els últims mesos

Crimen Urdiales

María del Carmen, detinguda per ser sospitosa de la mort de la seua parella Jesús María, es nega a declarar | Facebook

 

Continua la investigació sobre la mort de Jesús María, possiblement a mans de la seua parella, María del Carmen, detinguda com a principal sospitosa després que una amiga rebera en una caixa el cap del desaparegut des de feia mesos en Castro Urdiales, Cantàbria. Ara per ara continuen existint diferents incògnites, com el mòbil del crim, ja que els investigadors encara no han trobat el cos de la víctima i la detinguda es nega a declarar.

 

Els veïns parlen sobre María del Carmen

Des de ‘El Programa d’Ana Rosa’ han compartit les declaracions de diferents veïns de la dona, que han explicat que durant els últims mesos María del Carmen hauria estat repartint menjar casolà entre els veïns del municipi. 

 

D’eixa manera, el periodista Carlos Garayoa ha explicat que els veïns han dit que «a partir de febrer o març li va pegar per repartir croquetes entre les seues companyes de ball de la casa d’Andalusia de Castro Urdiales».

 

Un fet que podria ser casualitat o no, ja que encara no ha aparegut el cos de Jesús María. A pesar de tot, ara per ara, els investigadors no han tingut en compte eixa dada i continuen centrant-se en la recopilació de més pistes i tota la informació possible sobre el cas i determinar l’actual ubicació de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.