La detinguda en Cantàbria hauria repartit ‘croquetes’ entre els veïns en els últims mesos

Crimen Urdiales

María del Carmen, detinguda per ser sospitosa de la mort de la seua parella Jesús María, es nega a declarar | Facebook

 

Continua la investigació sobre la mort de Jesús María, possiblement a mans de la seua parella, María del Carmen, detinguda com a principal sospitosa després que una amiga rebera en una caixa el cap del desaparegut des de feia mesos en Castro Urdiales, Cantàbria. Ara per ara continuen existint diferents incògnites, com el mòbil del crim, ja que els investigadors encara no han trobat el cos de la víctima i la detinguda es nega a declarar.

 

Els veïns parlen sobre María del Carmen

Des de ‘El Programa d’Ana Rosa’ han compartit les declaracions de diferents veïns de la dona, que han explicat que durant els últims mesos María del Carmen hauria estat repartint menjar casolà entre els veïns del municipi. 

 

D’eixa manera, el periodista Carlos Garayoa ha explicat que els veïns han dit que «a partir de febrer o març li va pegar per repartir croquetes entre les seues companyes de ball de la casa d’Andalusia de Castro Urdiales».

 

Un fet que podria ser casualitat o no, ja que encara no ha aparegut el cos de Jesús María. A pesar de tot, ara per ara, els investigadors no han tingut en compte eixa dada i continuen centrant-se en la recopilació de més pistes i tota la informació possible sobre el cas i determinar l’actual ubicació de la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.