La detinguda en Cantàbria hauria repartit ‘croquetes’ entre els veïns en els últims mesos

Crimen Urdiales

María del Carmen, detinguda per ser sospitosa de la mort de la seua parella Jesús María, es nega a declarar | Facebook

 

Continua la investigació sobre la mort de Jesús María, possiblement a mans de la seua parella, María del Carmen, detinguda com a principal sospitosa després que una amiga rebera en una caixa el cap del desaparegut des de feia mesos en Castro Urdiales, Cantàbria. Ara per ara continuen existint diferents incògnites, com el mòbil del crim, ja que els investigadors encara no han trobat el cos de la víctima i la detinguda es nega a declarar.

 

Els veïns parlen sobre María del Carmen

Des de ‘El Programa d’Ana Rosa’ han compartit les declaracions de diferents veïns de la dona, que han explicat que durant els últims mesos María del Carmen hauria estat repartint menjar casolà entre els veïns del municipi. 

 

D’eixa manera, el periodista Carlos Garayoa ha explicat que els veïns han dit que «a partir de febrer o març li va pegar per repartir croquetes entre les seues companyes de ball de la casa d’Andalusia de Castro Urdiales».

 

Un fet que podria ser casualitat o no, ja que encara no ha aparegut el cos de Jesús María. A pesar de tot, ara per ara, els investigadors no han tingut en compte eixa dada i continuen centrant-se en la recopilació de més pistes i tota la informació possible sobre el cas i determinar l’actual ubicació de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.