La detinguda en Cantàbria hauria repartit ‘croquetes’ entre els veïns en els últims mesos

Crimen Urdiales

María del Carmen, detinguda per ser sospitosa de la mort de la seua parella Jesús María, es nega a declarar | Facebook

 

Continua la investigació sobre la mort de Jesús María, possiblement a mans de la seua parella, María del Carmen, detinguda com a principal sospitosa després que una amiga rebera en una caixa el cap del desaparegut des de feia mesos en Castro Urdiales, Cantàbria. Ara per ara continuen existint diferents incògnites, com el mòbil del crim, ja que els investigadors encara no han trobat el cos de la víctima i la detinguda es nega a declarar.

 

Els veïns parlen sobre María del Carmen

Des de ‘El Programa d’Ana Rosa’ han compartit les declaracions de diferents veïns de la dona, que han explicat que durant els últims mesos María del Carmen hauria estat repartint menjar casolà entre els veïns del municipi. 

 

D’eixa manera, el periodista Carlos Garayoa ha explicat que els veïns han dit que «a partir de febrer o març li va pegar per repartir croquetes entre les seues companyes de ball de la casa d’Andalusia de Castro Urdiales».

 

Un fet que podria ser casualitat o no, ja que encara no ha aparegut el cos de Jesús María. A pesar de tot, ara per ara, els investigadors no han tingut en compte eixa dada i continuen centrant-se en la recopilació de més pistes i tota la informació possible sobre el cas i determinar l’actual ubicació de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.
FILMOTECA D'ESTIU