17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detinguda una parella per l’assassinat a tirs d’una anciana a Elx


La Policia Nacional ha detingut a una parella presumptament relacionada amb la assassinat d’una dona de 80 anys i nacionalitat alemanya, el cadàver de la qual va ser trobat en el seu habitatge, en una urbanització de xalets d’Elx.

Els agents estan intentant localitzar l’arma de l’assassinat, que segons les investigacions es tracta d’una pistola de xicotet calibre.

L’autòpsia ha revelat que el cadàver presentava “tres tirs d’arma de foc”. L’anciana estava “ja morta” quan la van trobar els agents després que diversos veïns “van escoltar detonacions”, segons fonts pròximes al cas.

Un home i una dona van ser vistos a la urbanització per un lampista amb qui havia quedat la víctima de 80 anys per a una reparació i que va ser qui va avisar a la policia.

Si bé encara no s’ha informat del mòbil del crim, no es descarta que fora un robatori.

Els agents estan investigant per a esclarir el mòbil del crim, encara que en un primer moment es cria que els culpables havien intentat robar a l’anciana, noves proves apunten que no va ser “un assalt típic”, perquè el pany no estava forçat.

La unitat de delinqüència especialitzada i violenta (UDEV) d’Elx s’ha fet càrrec de la investigació i, de moment, no descarten cap hipòtesi sobre el crim, segons explica ‘El País’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.