11.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Detinguda una parella per l’assassinat a tirs d’una anciana a Elx


La Policia Nacional ha detingut a una parella presumptament relacionada amb la assassinat d’una dona de 80 anys i nacionalitat alemanya, el cadàver de la qual va ser trobat en el seu habitatge, en una urbanització de xalets d’Elx.

Els agents estan intentant localitzar l’arma de l’assassinat, que segons les investigacions es tracta d’una pistola de xicotet calibre.

L’autòpsia ha revelat que el cadàver presentava “tres tirs d’arma de foc”. L’anciana estava “ja morta” quan la van trobar els agents després que diversos veïns “van escoltar detonacions”, segons fonts pròximes al cas.

Un home i una dona van ser vistos a la urbanització per un lampista amb qui havia quedat la víctima de 80 anys per a una reparació i que va ser qui va avisar a la policia.

Si bé encara no s’ha informat del mòbil del crim, no es descarta que fora un robatori.

Els agents estan investigant per a esclarir el mòbil del crim, encara que en un primer moment es cria que els culpables havien intentat robar a l’anciana, noves proves apunten que no va ser “un assalt típic”, perquè el pany no estava forçat.

La unitat de delinqüència especialitzada i violenta (UDEV) d’Elx s’ha fet càrrec de la investigació i, de moment, no descarten cap hipòtesi sobre el crim, segons explica ‘El País’.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.