Detinguda una parella per l’assassinat a tirs d’una anciana a Elx


La Policia Nacional ha detingut a una parella presumptament relacionada amb la assassinat d’una dona de 80 anys i nacionalitat alemanya, el cadàver de la qual va ser trobat en el seu habitatge, en una urbanització de xalets d’Elx.

Els agents estan intentant localitzar l’arma de l’assassinat, que segons les investigacions es tracta d’una pistola de xicotet calibre.

L’autòpsia ha revelat que el cadàver presentava “tres tirs d’arma de foc”. L’anciana estava “ja morta” quan la van trobar els agents després que diversos veïns “van escoltar detonacions”, segons fonts pròximes al cas.

Un home i una dona van ser vistos a la urbanització per un lampista amb qui havia quedat la víctima de 80 anys per a una reparació i que va ser qui va avisar a la policia.

Si bé encara no s’ha informat del mòbil del crim, no es descarta que fora un robatori.

Els agents estan investigant per a esclarir el mòbil del crim, encara que en un primer moment es cria que els culpables havien intentat robar a l’anciana, noves proves apunten que no va ser “un assalt típic”, perquè el pany no estava forçat.

La unitat de delinqüència especialitzada i violenta (UDEV) d’Elx s’ha fet càrrec de la investigació i, de moment, no descarten cap hipòtesi sobre el crim, segons explica ‘El País’.

Últimes notícies

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.