Detinguda una parella per l’assassinat a tirs d’una anciana a Elx


La Policia Nacional ha detingut a una parella presumptament relacionada amb la assassinat d’una dona de 80 anys i nacionalitat alemanya, el cadàver de la qual va ser trobat en el seu habitatge, en una urbanització de xalets d’Elx.

Els agents estan intentant localitzar l’arma de l’assassinat, que segons les investigacions es tracta d’una pistola de xicotet calibre.

L’autòpsia ha revelat que el cadàver presentava “tres tirs d’arma de foc”. L’anciana estava “ja morta” quan la van trobar els agents després que diversos veïns “van escoltar detonacions”, segons fonts pròximes al cas.

Un home i una dona van ser vistos a la urbanització per un lampista amb qui havia quedat la víctima de 80 anys per a una reparació i que va ser qui va avisar a la policia.

Si bé encara no s’ha informat del mòbil del crim, no es descarta que fora un robatori.

Els agents estan investigant per a esclarir el mòbil del crim, encara que en un primer moment es cria que els culpables havien intentat robar a l’anciana, noves proves apunten que no va ser “un assalt típic”, perquè el pany no estava forçat.

La unitat de delinqüència especialitzada i violenta (UDEV) d’Elx s’ha fet càrrec de la investigació i, de moment, no descarten cap hipòtesi sobre el crim, segons explica ‘El País’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.