Detinguda una parella per l’assassinat a tirs d’una anciana a Elx


La Policia Nacional ha detingut a una parella presumptament relacionada amb la assassinat d’una dona de 80 anys i nacionalitat alemanya, el cadàver de la qual va ser trobat en el seu habitatge, en una urbanització de xalets d’Elx.

Els agents estan intentant localitzar l’arma de l’assassinat, que segons les investigacions es tracta d’una pistola de xicotet calibre.

L’autòpsia ha revelat que el cadàver presentava “tres tirs d’arma de foc”. L’anciana estava “ja morta” quan la van trobar els agents després que diversos veïns “van escoltar detonacions”, segons fonts pròximes al cas.

Un home i una dona van ser vistos a la urbanització per un lampista amb qui havia quedat la víctima de 80 anys per a una reparació i que va ser qui va avisar a la policia.

Si bé encara no s’ha informat del mòbil del crim, no es descarta que fora un robatori.

Els agents estan investigant per a esclarir el mòbil del crim, encara que en un primer moment es cria que els culpables havien intentat robar a l’anciana, noves proves apunten que no va ser “un assalt típic”, perquè el pany no estava forçat.

La unitat de delinqüència especialitzada i violenta (UDEV) d’Elx s’ha fet càrrec de la investigació i, de moment, no descarten cap hipòtesi sobre el crim, segons explica ‘El País’.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.