Detingut un administrador de finques per apropiar-se d’uns 17.000 euros de dos comunitats en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 47 anys que, en qualitat d’administrador de finques, s’havia apropiat de quasi 17.000 euros en dos comunitats de veïns, per la qual cosa se l’acusa de delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial i falsificació documental.

 

Segons informava la Policia, les investigacions van començar fa sis mesos, quan els policies van ser avisats del cobrament de dos xecs, un el 22 de juny per un import de 2.276 euros i un altre el 26 de novembre de 350 euros, per una comunitat de veïns de València que no va autoritzar els cobraments.

 

Posteriorment es va saber que els xecs havien sigut estesos al portador, per a la qual cosa era necessària la firma del president, el vicepresident o l’administrador de la finca. A este últim la comunitat no l’havia tornat a localitzar.

 

A més, es va comprovar també que una altra comunitat de veïns, després d’una auditoria, s’havia donat compte que un anterior administrador havia retirat fons del compte de la comunitat que no podia justificar, ascendint a 14.272 euros.

 

Finalment, els policies van conseguir detindre al sospitós, amb antecedents policials per fets similars, en el seu domicili després d’identificar-lo, i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.

Bernabé alerta que les agressions de Tavernes ja es tracten com a delictes d’odi

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha condemnat rotundament les agressions de Tavernes de la Valldigna i ha confirmat que la Guàrdia Civil les investiga com a delictes d’odi, advertint del paper dels discursos de l’odi en la violència al carrer.

El Saler recupera la normalitat un mes després de l’incendi forestal

La Devesa de El Saler mostra ja brots verds, terrasses plenes i ciclistes per la CV-500, un mes després de l’incendi que va cremar 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 veïns i diversos càmpings.

Exigixen investigar la mort de dos cetacis traslladats a l’Oceanogràfic de València

La Fundació Franz Weber ha demanat al Ministeri de Ciència i al CSIC que investiguen la mort recent d’una beluga i una delfina traslladades al Oceanogràfic de València des de Canadà, i alerta que Espanya s’està convertint en una destinació per a animals marins de països que prohibixen espectacles.