14.6 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Detingut per amenaçar, agredir i arrossegar per terra a la seua exparella en València

Agressió sexual

La víctima ha afirmat que des de què va acabar la relació ell no ha deixat d’amenaçar-la | PIXABAY

La 7a Unitat de Districte i la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut este dimarts a un home, de 38 anys, per agredir i amenaçar, presumptament, a la seua exparella, una dona de 37. Els fets han passat a les 23.15 hores, quan els agents han sigut avisats de què, presumptament, «un home estava discutint amb una dona, al mateix temps que tractava d’introduir-la per la força dins del pati d’un edifici».

 

Quan els policies han arribat al lloc, han vist a una xica plorant acompanyada per un testimoni dels fets. La dona ha manifestat que, el que era l’exparella de la seua amiga, presumptament, l’estava amenaçant i que, quan ella se n’ha anat a sa casa, ha vist com discutien i com ell l’agafava pel braç i l’arrossegava contra la seua voluntat al portal de casa de la xica

 

La víctima ha explicat als agents que l’home «s’havia posat molt alterat i que, mentres cridava, l’ha arrossegat violentament fins a la porta de sa casa». La víctima també ha afirmat que no ha patit episodis anteriors de violència física, però que des de què va decidir deixar la relació, ell no ha parat d’amenaçar-la i que, per això i pels fets d’anit, ha decidit interposar denúncia i demanar una ordre de protecció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.

Precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d’Alacant

Cels molt nuvolosos i precipitacions febles a moderades, més contínues en el sud de València i nord d'Alacant. Mínimes en ascens i vent de nord-est en la costa

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.