Detingut per amenaçar, agredir i arrossegar per terra a la seua exparella en València

Agressió sexual

La víctima ha afirmat que des de què va acabar la relació ell no ha deixat d’amenaçar-la | PIXABAY

La 7a Unitat de Districte i la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut este dimarts a un home, de 38 anys, per agredir i amenaçar, presumptament, a la seua exparella, una dona de 37. Els fets han passat a les 23.15 hores, quan els agents han sigut avisats de què, presumptament, «un home estava discutint amb una dona, al mateix temps que tractava d’introduir-la per la força dins del pati d’un edifici».

 

Quan els policies han arribat al lloc, han vist a una xica plorant acompanyada per un testimoni dels fets. La dona ha manifestat que, el que era l’exparella de la seua amiga, presumptament, l’estava amenaçant i que, quan ella se n’ha anat a sa casa, ha vist com discutien i com ell l’agafava pel braç i l’arrossegava contra la seua voluntat al portal de casa de la xica

 

La víctima ha explicat als agents que l’home «s’havia posat molt alterat i que, mentres cridava, l’ha arrossegat violentament fins a la porta de sa casa». La víctima també ha afirmat que no ha patit episodis anteriors de violència física, però que des de què va decidir deixar la relació, ell no ha parat d’amenaçar-la i que, per això i pels fets d’anit, ha decidit interposar denúncia i demanar una ordre de protecció.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.