Detinguts cinc homes per quatre delictes d’agressió sexual i robatoris a la platja de la Malva-rosa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València cinc homes entre 16 i 24 anys, d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un total de quatre delictes d’agressió sexual, set robatoris amb violència i intimidació, dos furts i un delicte de lesions.

Els detinguts actuaven en grup, aprofitant les hores nocturnes a les quals l’escassetat de llum els permetia abordar les víctimes per sorpresa a la platja de la Malva-rosa de València.

Dos dels detinguts han ingressat a la presó i un tercer, menor d’edat, a un centre de règim tancat. S’han recuperat set telèfons mòbils d’alta gamma, joies i altres efectes personals que han estat tornats a les víctimes.

La investigació duta a terme per la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que durant el mes d’octubre passat, dos dones van denunciar haver estat agredides sexualment a la platja de la Malvarrosa de València durant la matinada mentre es trobaven a la sorra.

Els agressors les van abordar aprofitant la foscor de la zona, intimidant i agredint a més els acompanyants de les víctimes per robar-los els telèfons mòbils.

Posteriorment, i gràcies a la investigació duta a terme per part del Grup de Policia Judicial de la Comissaria de districte de Marítim, en què es va detindre cinc homes i es va identificar un sisé com a presumptes responsables de dos delictes més d’agressió sexual a dos dones, comeses a la mateixa zona i sota el mateix modus operandi, es va aconseguir aclarir els fets investigats inicialment per la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM), ja que dos dels detinguts en esta ocasió, van ser reconeguts fotogràficament per les primeres víctimes com a presumptes autors de dos agressions sexuals i quatre robatoris amb violència.

Després de diverses indagacions, els agents van aconseguir relacionar novament este grup de joves amb tres delictes de robatori més amb violència, dos delictes de furt i un delicte de lesions, tots ells perpetrats en un curt espai de temps a la mateixa zona. Finalment, es van recuperar diversos efectes personals com joies i telèfons mòbils d’alta gamma que van ser tornats als seus propietaris legítims.

En esta investigació hi va participar també el Grup d’Atenció al Ciutadà (GAC) de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de València i el Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de districte de Marítim.

Els detinguts comptaven amb antecedents policials i tres es trobaven en situació irregular a Espanya, ingressant-ne dos a la presó i un altre, menor d’edat, en un centre de règim tancat.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU