Detinguts cinc homes per quatre delictes d’agressió sexual i robatoris a la platja de la Malva-rosa

Agents de la Policia Nacional han detingut a València cinc homes entre 16 i 24 anys, d’origen marroquí, com a presumptes autors d’un total de quatre delictes d’agressió sexual, set robatoris amb violència i intimidació, dos furts i un delicte de lesions.

Els detinguts actuaven en grup, aprofitant les hores nocturnes a les quals l’escassetat de llum els permetia abordar les víctimes per sorpresa a la platja de la Malva-rosa de València.

Dos dels detinguts han ingressat a la presó i un tercer, menor d’edat, a un centre de règim tancat. S’han recuperat set telèfons mòbils d’alta gamma, joies i altres efectes personals que han estat tornats a les víctimes.

La investigació duta a terme per la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València, es va iniciar quan els agents van tindre coneixement que durant el mes d’octubre passat, dos dones van denunciar haver estat agredides sexualment a la platja de la Malvarrosa de València durant la matinada mentre es trobaven a la sorra.

Els agressors les van abordar aprofitant la foscor de la zona, intimidant i agredint a més els acompanyants de les víctimes per robar-los els telèfons mòbils.

Posteriorment, i gràcies a la investigació duta a terme per part del Grup de Policia Judicial de la Comissaria de districte de Marítim, en què es va detindre cinc homes i es va identificar un sisé com a presumptes responsables de dos delictes més d’agressió sexual a dos dones, comeses a la mateixa zona i sota el mateix modus operandi, es va aconseguir aclarir els fets investigats inicialment per la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM), ja que dos dels detinguts en esta ocasió, van ser reconeguts fotogràficament per les primeres víctimes com a presumptes autors de dos agressions sexuals i quatre robatoris amb violència.

Després de diverses indagacions, els agents van aconseguir relacionar novament este grup de joves amb tres delictes de robatori més amb violència, dos delictes de furt i un delicte de lesions, tots ells perpetrats en un curt espai de temps a la mateixa zona. Finalment, es van recuperar diversos efectes personals com joies i telèfons mòbils d’alta gamma que van ser tornats als seus propietaris legítims.

En esta investigació hi va participar també el Grup d’Atenció al Ciutadà (GAC) de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de València i el Grup Operatiu de Resposta (GOR) de la Comissaria de districte de Marítim.

Els detinguts comptaven amb antecedents policials i tres es trobaven en situació irregular a Espanya, ingressant-ne dos a la presó i un altre, menor d’edat, en un centre de règim tancat.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.