12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detinguts dos menors i identificats altres dos per l’incendi de la nau abandonada d’Ontinyent

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut dos menors per la seua presumpta implicació en l’incendi d’una nau tèxtil abandonada este diumenge a la localitat valenciana d’Ontinyent, i altres dos han sigut identificats però són inimputables en tenir menys de 14 anys, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior.

Els dos detinguts, acusats d’un delicte de danys, han quedat en llibertat i lliurats als seus pares. La investigació continua oberta i la hipòtesi amb la qual es treballa és que el foc es va originar per una imprudència encara que, de moment no ha pogut accedir a l’interior de la nau la Policia Científica.

El foc s’inicie sobre les 17.20 en la nau de l’antiga empresa Aprestos Textil Vidal, que està abandonada però encara emmagatzemava gran quantitat de material tèxtil que va servir de combustible al foc, segons ha informat el Consorci.

Fins al lloc es van desplaçar quatre dotacions de bombers d’Alzira, Xàtiva, Ontinyent, que van donar per controlat el foc a les 21.10 hores i, després de romandre treballant tota la nit, s’ha donat per extingit a les 9.35 hores.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.