13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detinguts dos menors i identificats altres dos per l’incendi de la nau abandonada d’Ontinyent

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut dos menors per la seua presumpta implicació en l’incendi d’una nau tèxtil abandonada este diumenge a la localitat valenciana d’Ontinyent, i altres dos han sigut identificats però són inimputables en tenir menys de 14 anys, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior.

Els dos detinguts, acusats d’un delicte de danys, han quedat en llibertat i lliurats als seus pares. La investigació continua oberta i la hipòtesi amb la qual es treballa és que el foc es va originar per una imprudència encara que, de moment no ha pogut accedir a l’interior de la nau la Policia Científica.

El foc s’inicie sobre les 17.20 en la nau de l’antiga empresa Aprestos Textil Vidal, que està abandonada però encara emmagatzemava gran quantitat de material tèxtil que va servir de combustible al foc, segons ha informat el Consorci.

Fins al lloc es van desplaçar quatre dotacions de bombers d’Alzira, Xàtiva, Ontinyent, que van donar per controlat el foc a les 21.10 hores i, després de romandre treballant tota la nit, s’ha donat per extingit a les 9.35 hores.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.