Detinguts dos menors i identificats altres dos per l’incendi de la nau abandonada d’Ontinyent

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut dos menors per la seua presumpta implicació en l’incendi d’una nau tèxtil abandonada este diumenge a la localitat valenciana d’Ontinyent, i altres dos han sigut identificats però són inimputables en tenir menys de 14 anys, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior.

Els dos detinguts, acusats d’un delicte de danys, han quedat en llibertat i lliurats als seus pares. La investigació continua oberta i la hipòtesi amb la qual es treballa és que el foc es va originar per una imprudència encara que, de moment no ha pogut accedir a l’interior de la nau la Policia Científica.

El foc s’inicie sobre les 17.20 en la nau de l’antiga empresa Aprestos Textil Vidal, que està abandonada però encara emmagatzemava gran quantitat de material tèxtil que va servir de combustible al foc, segons ha informat el Consorci.

Fins al lloc es van desplaçar quatre dotacions de bombers d’Alzira, Xàtiva, Ontinyent, que van donar per controlat el foc a les 21.10 hores i, després de romandre treballant tota la nit, s’ha donat per extingit a les 9.35 hores.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.