Díhuit persones hospitalitzades pels incidents dels últims dies

càrregues

Díhuit persones hospitalitzades per la violència d’esta setmana| EFE

 

Díhuit persones estan hospitalitzades pels episodis violents dels últims dies en Catalunya en el marc de les protestes per la sentència del Tribunal Suprem, segons les últimes dades facilitades pel Departament de Salut. Un d’ells hospitalitzats està molt greu, ingressat en l’Hospital de la Vall d’Hebron. Això sí, està estable dins de la gravetat. A part, dos més han perdut la visió d’un ull i estan ingressats en l’Hospital de Sant Pau.

 

En este últim hospital, també hi ha un tercer afectat per lesions oculars que està pendent d’una operació per a intentar evitar que també perda la visió. Eixes lesions oculars se sumen al ferit durant la protesta a l’aeroport del Prat de dilluns que va perdre un ull després ser operat.

 

Empitjora el policia que ha patit la pedrada

En l’Hospital de Sant Pau de Barcelona hi ha ingressats 5 ferits greus, tres per lesions oculars, un de poca gravetat i un altre, ingressat el dia 16 d’octubre, que evoluciona favorablement. L’ingressat de poca gravetat té una lesió facial.

 

En el Sagrat Cor hi ha dos ingressats, un greu i un altre de menys gravetat. En l’Hospital del Mar hi ha un ingressat menys greu des del dia 18 i en l’Hospital Clínic un altre hospitalitzat que està estable.

 

Mentrestant, en l’Hospital de la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat del policia que va rebre una pedrada durant els incidents d’este divendres, passant de greu a molt greu. El policia va ser ingressat amb un traumatisme cranioencefàlic i presenta dificultats respiratòries. Es tracta d’un policia gallec que estava en observació en l’UCI, però que ha patit complicacions en les últimes hores.

 

També en la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat de la xica que va ser ingressada, amb les mateixes ferides que el policia, en un dels episodis de caos que es van produir en Barcelona.

 

2 ingressats en Girona i 3 en Tarragona

En Girona, hi ha dos ingressats en l’Hospital Trueta, els dos greus. Un dels hospitalitzats va entrar el dia 16 d’octubre.

 

En Tarragona hi ha tres ingressats. Dos en l’Hospital Joan XXIII, hi ha dos ferits lleus ingressats, un d’ells des del dia 17 d’octubre. El tercer ingressat està en l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla, de poca gravetat i està ingressat des del dia 18.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.