Díhuit persones hospitalitzades pels incidents dels últims dies

càrregues

Díhuit persones hospitalitzades per la violència d’esta setmana| EFE

 

Díhuit persones estan hospitalitzades pels episodis violents dels últims dies en Catalunya en el marc de les protestes per la sentència del Tribunal Suprem, segons les últimes dades facilitades pel Departament de Salut. Un d’ells hospitalitzats està molt greu, ingressat en l’Hospital de la Vall d’Hebron. Això sí, està estable dins de la gravetat. A part, dos més han perdut la visió d’un ull i estan ingressats en l’Hospital de Sant Pau.

 

En este últim hospital, també hi ha un tercer afectat per lesions oculars que està pendent d’una operació per a intentar evitar que també perda la visió. Eixes lesions oculars se sumen al ferit durant la protesta a l’aeroport del Prat de dilluns que va perdre un ull després ser operat.

 

Empitjora el policia que ha patit la pedrada

En l’Hospital de Sant Pau de Barcelona hi ha ingressats 5 ferits greus, tres per lesions oculars, un de poca gravetat i un altre, ingressat el dia 16 d’octubre, que evoluciona favorablement. L’ingressat de poca gravetat té una lesió facial.

 

En el Sagrat Cor hi ha dos ingressats, un greu i un altre de menys gravetat. En l’Hospital del Mar hi ha un ingressat menys greu des del dia 18 i en l’Hospital Clínic un altre hospitalitzat que està estable.

 

Mentrestant, en l’Hospital de la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat del policia que va rebre una pedrada durant els incidents d’este divendres, passant de greu a molt greu. El policia va ser ingressat amb un traumatisme cranioencefàlic i presenta dificultats respiratòries. Es tracta d’un policia gallec que estava en observació en l’UCI, però que ha patit complicacions en les últimes hores.

 

També en la Vall d’Hebron, ha empitjorat l’estat de la xica que va ser ingressada, amb les mateixes ferides que el policia, en un dels episodis de caos que es van produir en Barcelona.

 

2 ingressats en Girona i 3 en Tarragona

En Girona, hi ha dos ingressats en l’Hospital Trueta, els dos greus. Un dels hospitalitzats va entrar el dia 16 d’octubre.

 

En Tarragona hi ha tres ingressats. Dos en l’Hospital Joan XXIII, hi ha dos ferits lleus ingressats, un d’ells des del dia 17 d’octubre. El tercer ingressat està en l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla, de poca gravetat i està ingressat des del dia 18.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Morant acusa el PP d’assumir el marc ideològic de l’extrema dreta en els seus pactes amb Vox

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta i denúncia els pactes amb Vox i les crítiques de Catalá al procés de regularització d'immigrants.

Morant retrau a Pérez Llorca que no la cride per a parlar de finançament autonòmic

Diana Morant considera que a Juanfran Pérez Llorca no li interessa cridar-la per a tractar la reforma del finançament autonòmic i defén el model que reconeix l'infrafinançament valencià.

Bustinduy advertix a PP, Vox i Junts que seran responsables si cau la pròrroga de lloguers

Pablo Bustinduy alerta que el rebuig al decret que prorroga els contractes de lloguer pot expulsar a centenars de milers de famílies de les seues vivendes i disparar les rendes.

La Generalitat impulsa a l’octubre la trobada juvenil en homenatge a Miguel Hernández

La Generalitat celebrarà a l'octubre la trobada cultural La joventut del poeta, homenatge a Miguel Hernández, per a acostar la seua obra al públic jove després de substituir la tradicional Senda del Poeta.

Bustinduy celebra el retorn de Mónica Oltra i la veu com a possible alcaldessa de València

Pablo Bustinduy celebra la volta de Mónica Oltra a la política activa, destaca la il·lusió que ha generat i la presenta com a referent per a una València centrada en els seus veïns.

Rocanrola 2026 porta el millor hip hop nacional a Alacant amb més de cent artistes

Rocanrola 2026 reunirà a Alacant a més de cent artistes de rap i hip hop en cinc escenaris i més de trenta hores de música en directe, consolidant a la ciutat com a capital del gènere.

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.