El dispositiu especial de Halloween acaba amb 32 persones detingudes i 56 actes per diverses infraccions

Policia Local de València |Policia Local de València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha agraït este dilluns el treball policial durant el pont de Tots els Sants i ha subratllat que el dispositiu especial de Halloween de la Policia Nacional ha conclòs sense grans incidents a destacar en la majoria de poblacions de la Comunitat Valenciana. Gloria Calero ha informat que la Policia Nacional ha detingut en la passada nit a 32 persones per diversos fets delictius –1 a Castelló, 10 a València i 21 a Alacant– i s’han aixecat 56 actes per diferents infraccions.

A Castelló i Alacant

A Castelló, com a incidència a assenyalar, la Policia va intervenir en una baralla amb arma blanca amb lesions lleus entorn d’una discoteca i es va procedir a la detenció de l’agressor. Finalment, a Alacant, la Policia va detectar gran afluència de persones als carrers, però no es va intervenir en cap botelló. S’han inspeccionat un total de 10 establiments, segons ha informat la delegada del Govern.

Policia Local de València. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament, Aarón Cano: » Ha estat una nit moguda però controlada»

D’altra banda, la Policia Local de València va detenir anit a 5 persones en el dispositiu per a la nit de Halloween, dos per violència domèstica, un per violència de gènere, una persona per robatori amb violència i una altra per un delicte contra la seguretat viària. També va intervenir en una concentració de persones que es va produir en els voltants del cementiri general així com en una batussa en els voltants d’un local d’oci situat en la Marina. Dos homes van ser agredits amb arma blanca al carrer Garrigues, es desconeix encara a l’autor o autors de l’agressió i es va denunciar a 9 locals per incomplir les mesures sanitàries en vigor.

Policia Local de València | Policia Local de València

Es mobilitzaren 400 agents

El dispositiu especial de la Policia Local de València al costat de la Policia Nacional que va mobilitzar a més de 400 agents ha evitat la concentració de persones i botellons en diversos punts de la ciutat» ha assenyalat Aarón Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València que va seguir anit al costat del comissari cap de la Policia Local, José Vicente Herrera el dispositiu en la plaça de la Verge, Benimaclet, plaça d’Hondures i La Marina.

«El d’enguany, ens recorda al Halloween de fa dos anys, abans de la pandèmia, es tracta d’una de les nits en les quals ix més gent de tot l’any. Crec que el dispositiu ha respost al repte que sempre suposa esta nit. La nostra prioritat ha estat la seguretat en tot moment» ha afegit el responsable de l’àrea de Protecció Ciutadana.

El dispositiu contemplava nou zones d’actuació preferent i altres quatre prioritàries.

La Policia Local de València va intervenir en Benimaclet on van realitzar una acta per contaminació acústica, en la plaça del Carmen on van evitar un botelló, en la Marina on van imposar cinc denúncies per incomplir el Reglament General de Circulació, en la plaça de la Verge, tres actes per consum d’alcohol i una per contaminació acústica, en la plaça d’Hondures van identificar a cinc persones i van aixecar dos actes per contaminació acústica, Cruz Cubierta on es va evitar un altre botelló i es va atendre una dona per una intoxicació etílica.

Així mateix es va intervenir en altres localitzacions de la ciutat com la zona Centre, quatre actes per drogues, avinguda d’Aragó on es van denunciar dos botellons i es va desallotjar a 150 persones, avinguda Suècia, desallotjament de 50 persones, palau de Congressos, carrer Poeta Durán, carrer Ruaya o carrer Miraculós on també es va intervenir per a desallotjar a grups de persones.

«El balanç és el d’una nit com unes altres de Halloween, però hem de reflexionar en el que està succeint esta nit amb el consum d’alcohol» ha manifestat el regidor Aarón Cano que ha lamentat que unes certes persones convertesquen Halloween en un pretext per a «fer coses que no fan la resta de l’any. En tot cas, ha estat una nit moguda, però controlada» ha afegit el regidor de Protecció Ciutadana.

Policia Local de València | Policia Local de València

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.