El dispositiu especial de Halloween acaba amb 32 persones detingudes i 56 actes per diverses infraccions

Policia Local de València |Policia Local de València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha agraït este dilluns el treball policial durant el pont de Tots els Sants i ha subratllat que el dispositiu especial de Halloween de la Policia Nacional ha conclòs sense grans incidents a destacar en la majoria de poblacions de la Comunitat Valenciana. Gloria Calero ha informat que la Policia Nacional ha detingut en la passada nit a 32 persones per diversos fets delictius –1 a Castelló, 10 a València i 21 a Alacant– i s’han aixecat 56 actes per diferents infraccions.

A Castelló i Alacant

A Castelló, com a incidència a assenyalar, la Policia va intervenir en una baralla amb arma blanca amb lesions lleus entorn d’una discoteca i es va procedir a la detenció de l’agressor. Finalment, a Alacant, la Policia va detectar gran afluència de persones als carrers, però no es va intervenir en cap botelló. S’han inspeccionat un total de 10 establiments, segons ha informat la delegada del Govern.

Policia Local de València. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament, Aarón Cano: ” Ha estat una nit moguda però controlada”

D’altra banda, la Policia Local de València va detenir anit a 5 persones en el dispositiu per a la nit de Halloween, dos per violència domèstica, un per violència de gènere, una persona per robatori amb violència i una altra per un delicte contra la seguretat viària. També va intervenir en una concentració de persones que es va produir en els voltants del cementiri general així com en una batussa en els voltants d’un local d’oci situat en la Marina. Dos homes van ser agredits amb arma blanca al carrer Garrigues, es desconeix encara a l’autor o autors de l’agressió i es va denunciar a 9 locals per incomplir les mesures sanitàries en vigor.

Policia Local de València | Policia Local de València

Es mobilitzaren 400 agents

El dispositiu especial de la Policia Local de València al costat de la Policia Nacional que va mobilitzar a més de 400 agents ha evitat la concentració de persones i botellons en diversos punts de la ciutat” ha assenyalat Aarón Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València que va seguir anit al costat del comissari cap de la Policia Local, José Vicente Herrera el dispositiu en la plaça de la Verge, Benimaclet, plaça d’Hondures i La Marina.

El d’enguany, ens recorda al Halloween de fa dos anys, abans de la pandèmia, es tracta d’una de les nits en les quals ix més gent de tot l’any. Crec que el dispositiu ha respost al repte que sempre suposa esta nit. La nostra prioritat ha estat la seguretat en tot moment” ha afegit el responsable de l’àrea de Protecció Ciutadana.

El dispositiu contemplava nou zones d’actuació preferent i altres quatre prioritàries.

La Policia Local de València va intervenir en Benimaclet on van realitzar una acta per contaminació acústica, en la plaça del Carmen on van evitar un botelló, en la Marina on van imposar cinc denúncies per incomplir el Reglament General de Circulació, en la plaça de la Verge, tres actes per consum d’alcohol i una per contaminació acústica, en la plaça d’Hondures van identificar a cinc persones i van aixecar dos actes per contaminació acústica, Cruz Cubierta on es va evitar un altre botelló i es va atendre una dona per una intoxicació etílica.

Així mateix es va intervenir en altres localitzacions de la ciutat com la zona Centre, quatre actes per drogues, avinguda d’Aragó on es van denunciar dos botellons i es va desallotjar a 150 persones, avinguda Suècia, desallotjament de 50 persones, palau de Congressos, carrer Poeta Durán, carrer Ruaya o carrer Miraculós on també es va intervenir per a desallotjar a grups de persones.

El balanç és el d’una nit com unes altres de Halloween, però hem de reflexionar en el que està succeint esta nit amb el consum d’alcohol” ha manifestat el regidor Aarón Cano que ha lamentat que unes certes persones convertesquen Halloween en un pretext per a “fer coses que no fan la resta de l’any. En tot cas, ha estat una nit moguda, però controlada” ha afegit el regidor de Protecció Ciutadana.

Policia Local de València | Policia Local de València

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.