13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El dispositiu especial de Halloween acaba amb 32 persones detingudes i 56 actes per diverses infraccions

Policia Local de València |Policia Local de València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha agraït este dilluns el treball policial durant el pont de Tots els Sants i ha subratllat que el dispositiu especial de Halloween de la Policia Nacional ha conclòs sense grans incidents a destacar en la majoria de poblacions de la Comunitat Valenciana. Gloria Calero ha informat que la Policia Nacional ha detingut en la passada nit a 32 persones per diversos fets delictius –1 a Castelló, 10 a València i 21 a Alacant– i s’han aixecat 56 actes per diferents infraccions.

A Castelló i Alacant

A Castelló, com a incidència a assenyalar, la Policia va intervenir en una baralla amb arma blanca amb lesions lleus entorn d’una discoteca i es va procedir a la detenció de l’agressor. Finalment, a Alacant, la Policia va detectar gran afluència de persones als carrers, però no es va intervenir en cap botelló. S’han inspeccionat un total de 10 establiments, segons ha informat la delegada del Govern.

Policia Local de València. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament, Aarón Cano: ” Ha estat una nit moguda però controlada”

D’altra banda, la Policia Local de València va detenir anit a 5 persones en el dispositiu per a la nit de Halloween, dos per violència domèstica, un per violència de gènere, una persona per robatori amb violència i una altra per un delicte contra la seguretat viària. També va intervenir en una concentració de persones que es va produir en els voltants del cementiri general així com en una batussa en els voltants d’un local d’oci situat en la Marina. Dos homes van ser agredits amb arma blanca al carrer Garrigues, es desconeix encara a l’autor o autors de l’agressió i es va denunciar a 9 locals per incomplir les mesures sanitàries en vigor.

Policia Local de València | Policia Local de València

Es mobilitzaren 400 agents

El dispositiu especial de la Policia Local de València al costat de la Policia Nacional que va mobilitzar a més de 400 agents ha evitat la concentració de persones i botellons en diversos punts de la ciutat” ha assenyalat Aarón Cano, regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València que va seguir anit al costat del comissari cap de la Policia Local, José Vicente Herrera el dispositiu en la plaça de la Verge, Benimaclet, plaça d’Hondures i La Marina.

El d’enguany, ens recorda al Halloween de fa dos anys, abans de la pandèmia, es tracta d’una de les nits en les quals ix més gent de tot l’any. Crec que el dispositiu ha respost al repte que sempre suposa esta nit. La nostra prioritat ha estat la seguretat en tot moment” ha afegit el responsable de l’àrea de Protecció Ciutadana.

El dispositiu contemplava nou zones d’actuació preferent i altres quatre prioritàries.

La Policia Local de València va intervenir en Benimaclet on van realitzar una acta per contaminació acústica, en la plaça del Carmen on van evitar un botelló, en la Marina on van imposar cinc denúncies per incomplir el Reglament General de Circulació, en la plaça de la Verge, tres actes per consum d’alcohol i una per contaminació acústica, en la plaça d’Hondures van identificar a cinc persones i van aixecar dos actes per contaminació acústica, Cruz Cubierta on es va evitar un altre botelló i es va atendre una dona per una intoxicació etílica.

Així mateix es va intervenir en altres localitzacions de la ciutat com la zona Centre, quatre actes per drogues, avinguda d’Aragó on es van denunciar dos botellons i es va desallotjar a 150 persones, avinguda Suècia, desallotjament de 50 persones, palau de Congressos, carrer Poeta Durán, carrer Ruaya o carrer Miraculós on també es va intervenir per a desallotjar a grups de persones.

El balanç és el d’una nit com unes altres de Halloween, però hem de reflexionar en el que està succeint esta nit amb el consum d’alcohol” ha manifestat el regidor Aarón Cano que ha lamentat que unes certes persones convertesquen Halloween en un pretext per a “fer coses que no fan la resta de l’any. En tot cas, ha estat una nit moguda, però controlada” ha afegit el regidor de Protecció Ciutadana.

Policia Local de València | Policia Local de València

Últimes notícies

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.