Dos ferits en el xoc d’una avioneta en Villar del Arzobispo

La nau afectada per l'accident

La nau afectada per l’accident | Twitter

 

 

Una avioneta amb dos ocupants ha patit un accident en el municipi de Villar del Arzobispo, en la comarca dels Serrans de València. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, la nau ha s’ha xocat en un camp de tarongers de la zona, incident que ha deixat la nau en molt mal estat

 

Pel que pareix, un grup de ciclistes que realitzaven una ruta han avisat a emergències després de vore l’aparatós accident. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), a més d’efectius de la Guàrdia Civil que han atés als dos hòmens, de 60 i 62 anys. 

 

Han sigut els mateixos ciclistes els que han ajudat a auxiliar als dos passatgers, que han resultat ferits, i els han allunyats de la nau, davant el risc que poguera esclatar. 

 

La nau pertanyeria a una escola de vol pròxima, que a més oferix el servici de lloguer de naus per a pilots amb llicència. Pel moment, es desconeix l’estat actual de salut dels ocupants. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.
FILMOTECA D'ESTIU