Dos ferits en el xoc d’una avioneta en Villar del Arzobispo

La nau afectada per l'accident

La nau afectada per l’accident | Twitter

 

 

Una avioneta amb dos ocupants ha patit un accident en el municipi de Villar del Arzobispo, en la comarca dels Serrans de València. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, la nau ha s’ha xocat en un camp de tarongers de la zona, incident que ha deixat la nau en molt mal estat

 

Pel que pareix, un grup de ciclistes que realitzaven una ruta han avisat a emergències després de vore l’aparatós accident. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), a més d’efectius de la Guàrdia Civil que han atés als dos hòmens, de 60 i 62 anys. 

 

Han sigut els mateixos ciclistes els que han ajudat a auxiliar als dos passatgers, que han resultat ferits, i els han allunyats de la nau, davant el risc que poguera esclatar. 

 

La nau pertanyeria a una escola de vol pròxima, que a més oferix el servici de lloguer de naus per a pilots amb llicència. Pel moment, es desconeix l’estat actual de salut dels ocupants. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.