15.4 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

A partir del divendres els autònoms podran sol·licitar les noves ajudes de la Generalitat

El Conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España, ha anunciat a Orihuela un nou paquet de mesures econòmiques per a ajudar empresaris i autònoms a fer front a la crisi per la situació a Ucraïna.

Es tracta de dos noves subvencions, una destinada als autònoms i una altra als empresaris de la Comunitat. El pressupost total de les ajudes destinades als autònoms és de 45 milions d’euros, dels quals cadascun rebrà 300 euros. Aquesta nova ajuda es podrà sol·licitar des d’aquest divendres.

En el cas dels empresaris, les ajudes arribaran en forma de línies bonificades per l’Institut Valencià de Finances i es podran sol·licitar en les pròximes setmanes. Des de la Generalitat destaquen el seu compromís amb la comarca de la Vega Baixa durant la DANA i la pandèmia i fan pública la seua intenció d’«ajudar els empresaris i treballadors autònoms a tirar avant en un moment molt difícil».

Arcadi ha fet balanç també de les ajudes que ha rebut la ciutat d’Orihuela del pla Resistir Plus i ha destacat la «gran resistència» dels empresaris davant les crisis. Des de l’Ajuntament d’Orihuela, afirmen que «és un alleujament saber que hi ha un Consell que té clar que ningú ha de quedar-se arrere».

La Conselleria d’Hisenda ha anunciat la celebració d’una jornada al setembre per a explicar al teixit productiu de la Comunitat les mesures que s’han posat a la disposició dels empresaris.

Per a poder sol·licitar aquestes ajudes a autònoms i empresaris s’ha de demanar cita en línia i emplenar un qüestionari, a més aquesta ajuda és compatible amb l’anunciada dies arrere pel Govern d’Espanya de 200 euros.

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.