Anuncios

L’IVF injecta més d’1,5 milions a les empreses emergents valencianes Zeleros i Tuvalum Sports

El Institut Valencià de Finances (IVF) ha aprovat cinc noves operacions de finançament, cofinançades amb recursos del Programa Operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder) 2014-2020, que permetran injectar al teixit productiu valencià un total de 2,2 milions d’euros.

Entre les empreses beneficiàries d’aquestes noves operacions es troben les ‘start-up’ valencianes Zeleros Global SL i Tuvalum Sports SL, a les quals s’ha concedit préstecs subordinats que aconsegueixen els 1,5 milions d’euros per a dur a terme activitats d’innovació disruptiva.

Anuncios

Amb aquest terme, tal com ha indicat el director del Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, “es coneixen aquelles iniciatives comercials senzilles, assequibles i ben dissenyades que generen un impacte positiu i transformador en el sector en el qual es desenvolupen”.

“Des de l’IVF tenim clara la importància de fer costat a les empreses de la Comunitat Valenciana que estan duent a terme accions innovadores i consolidant el nostre teixit emprenedor, per això volem estar al costat d’aquestes persones emprenedores que disposades a defensar i treballar per projectes diferents que van més enllà de les propostes convencionals i que tenen la possibilitat de generar canvis i solucions que transformen el futur d’un sector”, ha assenyalat el director de l’IVF.

“El fet que en els últims anys hagen sorgit i s’hagen instal·lat en la Comunitat Valenciana diverses ‘start-up’ és un clar reflex de l’aposta del Consell per defensar totes les modalitats de model productiu, per fomentar la innovació, les noves tecnologies i la competitivitat, conscients com som que això redunda en més creixement, més oportunitats d’ocupació en el nostre territori i més benestar”, ha afegit Illueca.

“Tant Zeleros com Tuvalum són dos exemples de companyies posades en marxa per gent jove que va tindre una idea innovadora en un nínxol de mercat que no estava ocupat, que es va arriscar a posar-la en marxa i que estan rebent el suport de la Generalitat”, ha afegit Illueca.

Al costat de les operacions de finançament a Zeleros i Tuvalum, la Comissió Tècnica de Gestió dels instruments financers Feder de l’IVF ha aprovat també altres dos préstecs subordinats, que tenen com a beneficiàries a les empreses Abaxton Nutricom Iberica SL i Summus Render Sl, i un préstec participatiu en conversió amb inversors privats, a favor de l’empresa Stayforlong SL.

Zeleros

En el cas de Zeleros Global SL el finançament obtingut es destinarà a desenvolupar el seu projecte de propulsió elèctrica per al transport de contenidors portuaris, la qual cosa farà possible mobilitzar un gran volum de càrrega de manera autònoma, amb zero emissions directes, alleujant així el trànsit en les àrees confrontants als ports. Aquesta tecnologia es basa en el coneixement generat per Zeleros a partir del desenvolupament del hyperloop.

El projecte desenvolupat per Zeleros compta també amb el suport del Programa europeu Eureka-Eurostars, cofinançat pel Centre per al Desenvolupament de la Tecnologia Industrial (CDTI) i està alineat amb els objectius de Desenvolupament Sostenible de la UE, encaminats a construir un futur amb baixes emissions de carboni i una mobilitat i operativa portuària més sostenible.

Per al desenvolupament d’aquest projecte Zeleros comptarà amb una operació de finançament acollit a la Línia de préstecs subordinats disruptius, per valor de 400.000 euros, a un termini de 10 anys i amb un període de carència de 3 anys.

Tuvalum

D’altra banda, l’IVF ha aprovat també la concessió d’un préstec subordinat en favor de Tuvalum Sports SL, companyia centrada en la venda en línia de bicicletes certificades de segona mà.

A través de la seua pàgina web l’empresa ofereix diversos serveis com la revisió i certificació de la bicicleta, la garantia de devolució, el finançament de la compra, el traspàs segur dels diners, l’assessorament gratuït i l’atenció personalitzada.

En els últims anys aquesta companyia ha participat en diverses rondes d’inversió i té previst realitzar una nova ronda en els pròxims mesos. Aquest nou finançament, juntament amb la rebuda a través de l’IVF, es destinarà a dur a terme el seu pla estratègic per als pròxims anys en què la companyia pretén reforçar els mercats existents i iniciar l’expansió cap a nous mercats europeus i noves línies de productes.

L’IVF ha concedit a Tuvalum Sports una operació de finançament de més de 1,1 milions d’euros, a un termini de 10 anys i amb 3 anys de manca.

Al costat d’aquestes dues operacions, la Comissió Tècnica de Gestió dels instruments financers Feder ha aprovat altres dos préstecs subordinats, que tenen com a beneficiàries a les empreses Abaxton Nutricom Iberica SL i Summus *Render Sl, i un préstec participatiu en conversió amb inversors privats, a favor de l’empresa Stayforlong SL.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios