10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Renda 2021: A partir de aquest 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica per a fer la declaració

A partir de demà, dimarts 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica perquè l’Agència Tributària et confeccione la declaració de la Renda 2021.

Amb en el Pla ‘Le Llamamos’, els contribuents menys familiaritzats amb Internet i les noves tecnologies i que ho sol·liciten, rebran una cridada de l’Agència Tributària on els gestionaran les seues declaracions de la Renda 2021.

Per a aquest servei, l’organisme ha reforçat el nombre d’agents per a l’atenció telefònica. Encara que l’obertura per a sol·licituds començarà a partir de demà, 3 de maig, serà a partir del pròxim dijous quan comencen a realitzar-se les primeres crides que finalitzaran l’últim el 30 de juny, últim dia per a presentar la declaració.

De fet, en la passada campanya el Pla ‘Le Llamamos va fer 1.153.000 declaracions per  telèfon, prop del 70% de totes les rendes presentades amb assistència personalitzada.

Com es pot sol·licitar?

Perquè l’Agència Tributària et telefone i faça la teua declaració de Renda 2021 és necessari concertar cita del 3 de maig al 29 de juny. Heu de cridar al telèfon automàtic 91 535 73 26 o 901 12 12 24. Ací, el sistema et permet triar horari de matins o de vesprades i et proposa un dia i una hora per a rebre la cridada.

Si et maneges bé amb Internet també pots sol·licitar-ho a través de el web de l’Agència Tributària amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència. Una altra manera de reservar cita és a través de l’App de l’organisme.

Per a fer la declaració de manera presencial en una de les oficines caldrà esperar al 26 de maig quan podran començar a sol·licitar-se.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.