Anuncios

Renda 2021: A partir de aquest 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica per a fer la declaració

A partir de demà, dimarts 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica perquè l’Agència Tributària et confeccione la declaració de la Renda 2021.

Amb en el Pla ‘Le Llamamos’, els contribuents menys familiaritzats amb Internet i les noves tecnologies i que ho sol·liciten, rebran una cridada de l’Agència Tributària on els gestionaran les seues declaracions de la Renda 2021.

Anuncios

Per a aquest servei, l’organisme ha reforçat el nombre d’agents per a l’atenció telefònica. Encara que l’obertura per a sol·licituds començarà a partir de demà, 3 de maig, serà a partir del pròxim dijous quan comencen a realitzar-se les primeres crides que finalitzaran l’últim el 30 de juny, últim dia per a presentar la declaració.

De fet, en la passada campanya el Pla ‘Le Llamamos va fer 1.153.000 declaracions per  telèfon, prop del 70% de totes les rendes presentades amb assistència personalitzada.

Com es pot sol·licitar?

Perquè l’Agència Tributària et telefone i faça la teua declaració de Renda 2021 és necessari concertar cita del 3 de maig al 29 de juny. Heu de cridar al telèfon automàtic 91 535 73 26 o 901 12 12 24. Ací, el sistema et permet triar horari de matins o de vesprades i et proposa un dia i una hora per a rebre la cridada.

Si et maneges bé amb Internet també pots sol·licitar-ho a través de el web de l’Agència Tributària amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència. Una altra manera de reservar cita és a través de l’App de l’organisme.

Per a fer la declaració de manera presencial en una de les oficines caldrà esperar al 26 de maig quan podran començar a sol·licitar-se.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios