Renda 2021: A partir de aquest 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica per a fer la declaració

A partir de demà, dimarts 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica perquè l’Agència Tributària et confeccione la declaració de la Renda 2021.

Amb en el Pla ‘Le Llamamos’, els contribuents menys familiaritzats amb Internet i les noves tecnologies i que ho sol·liciten, rebran una cridada de l’Agència Tributària on els gestionaran les seues declaracions de la Renda 2021.

Per a aquest servei, l’organisme ha reforçat el nombre d’agents per a l’atenció telefònica. Encara que l’obertura per a sol·licituds començarà a partir de demà, 3 de maig, serà a partir del pròxim dijous quan comencen a realitzar-se les primeres crides que finalitzaran l’últim el 30 de juny, últim dia per a presentar la declaració.

De fet, en la passada campanya el Pla ‘Le Llamamos va fer 1.153.000 declaracions per  telèfon, prop del 70% de totes les rendes presentades amb assistència personalitzada.

Com es pot sol·licitar?

Perquè l’Agència Tributària et telefone i faça la teua declaració de Renda 2021 és necessari concertar cita del 3 de maig al 29 de juny. Heu de cridar al telèfon automàtic 91 535 73 26 o 901 12 12 24. Ací, el sistema et permet triar horari de matins o de vesprades i et proposa un dia i una hora per a rebre la cridada.

Si et maneges bé amb Internet també pots sol·licitar-ho a través de el web de l’Agència Tributària amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència. Una altra manera de reservar cita és a través de l’App de l’organisme.

Per a fer la declaració de manera presencial en una de les oficines caldrà esperar al 26 de maig quan podran començar a sol·licitar-se.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.