Renda 2021: A partir de aquest 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica per a fer la declaració

A partir de demà, dimarts 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica perquè l’Agència Tributària et confeccione la declaració de la Renda 2021.

Amb en el Pla ‘Le Llamamos’, els contribuents menys familiaritzats amb Internet i les noves tecnologies i que ho sol·liciten, rebran una cridada de l’Agència Tributària on els gestionaran les seues declaracions de la Renda 2021.

Per a aquest servei, l’organisme ha reforçat el nombre d’agents per a l’atenció telefònica. Encara que l’obertura per a sol·licituds començarà a partir de demà, 3 de maig, serà a partir del pròxim dijous quan comencen a realitzar-se les primeres crides que finalitzaran l’últim el 30 de juny, últim dia per a presentar la declaració.

De fet, en la passada campanya el Pla ‘Le Llamamos va fer 1.153.000 declaracions per  telèfon, prop del 70% de totes les rendes presentades amb assistència personalitzada.

Com es pot sol·licitar?

Perquè l’Agència Tributària et telefone i faça la teua declaració de Renda 2021 és necessari concertar cita del 3 de maig al 29 de juny. Heu de cridar al telèfon automàtic 91 535 73 26 o 901 12 12 24. Ací, el sistema et permet triar horari de matins o de vesprades i et proposa un dia i una hora per a rebre la cridada.

Si et maneges bé amb Internet també pots sol·licitar-ho a través de el web de l’Agència Tributària amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència. Una altra manera de reservar cita és a través de l’App de l’organisme.

Per a fer la declaració de manera presencial en una de les oficines caldrà esperar al 26 de maig quan podran començar a sol·licitar-se.

Últimes notícies

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.

Una nova tecnologia 3D permet localitzar millor les arítmies cardíaques

Un equip de la Universitat Politècnica de València lidera el projecte EPICA+, que combina ECGI, intel·ligència artificial i gemels digitals per a reconstruir en 3D l’activitat elèctrica del cor i localitzar amb més precisió les arítmies cardíaques. La tecnologia ja es troba en fase de validació clínica en pacients de València i Barcelona sotmesos a procediments d’ablació.