Renda 2021: A partir de aquest 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica per a fer la declaració

A partir de demà, dimarts 3 de maig, ja es pot sol·licitar cita telefònica perquè l’Agència Tributària et confeccione la declaració de la Renda 2021.

Amb en el Pla ‘Le Llamamos’, els contribuents menys familiaritzats amb Internet i les noves tecnologies i que ho sol·liciten, rebran una cridada de l’Agència Tributària on els gestionaran les seues declaracions de la Renda 2021.

Per a aquest servei, l’organisme ha reforçat el nombre d’agents per a l’atenció telefònica. Encara que l’obertura per a sol·licituds començarà a partir de demà, 3 de maig, serà a partir del pròxim dijous quan comencen a realitzar-se les primeres crides que finalitzaran l’últim el 30 de juny, últim dia per a presentar la declaració.

De fet, en la passada campanya el Pla ‘Le Llamamos va fer 1.153.000 declaracions per  telèfon, prop del 70% de totes les rendes presentades amb assistència personalitzada.

Com es pot sol·licitar?

Perquè l’Agència Tributària et telefone i faça la teua declaració de Renda 2021 és necessari concertar cita del 3 de maig al 29 de juny. Heu de cridar al telèfon automàtic 91 535 73 26 o 901 12 12 24. Ací, el sistema et permet triar horari de matins o de vesprades i et proposa un dia i una hora per a rebre la cridada.

Si et maneges bé amb Internet també pots sol·licitar-ho a través de el web de l’Agència Tributària amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència. Una altra manera de reservar cita és a través de l’App de l’organisme.

Per a fer la declaració de manera presencial en una de les oficines caldrà esperar al 26 de maig quan podran començar a sol·licitar-se.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.