Educació adjudica la instal·lació d’aules prefabricades en dos CEIP de Paiporta i Alfafar danyats per la dana

S’habilitaran per a l’alumnat del CEIP Orba d’Alfafar i el CEIP l’Horta de Paiporta

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha adjudicat dos contractes per valor de 2,40 milions d’euros per a la instal·lació d’aules prefabricades en dos centres escolars de les localitats valencianes de Paiporta i Alfafar afectats per les inundacions del passat 29 d’octubre.

Concretament, es tracta d’aules prefabricades per al CEIP Orba d’Alfafar i el CEIP l’Horta de Paiporta, que van resultar danyades per la riuada, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

L’adjudicació s’ha realitzat a través de la Direcció general d’Infraestructures Educatives i a proposta de la Direcció general de Centres Docents, una vegada revisat l’estat dels centres després de les inundacions. La Conselleria està a l’espera de la recepció dels mòduls perquè comence la seua instal·lació.

En el cas del CEIP Orba d’Alfafar, el seu alumnat ja està reubicat des de fa unes setmanes al CEIP La Fila del mateix municipi, on s’han instal·lat sis aules prefabricades (a les quals se sumen dos banys) per a acollir a part d’este alumnat. Amb este contracte s’ampliarà el nombre d’unitats “per a major comoditat d’alumnat i personal”.

Així, el contracte d’aules provisionals per a este centre s’ha adjudicat per 1.144.012,25 euros i inclou el muntatge de 21 aules de 45 metres quadrats (quatre per a Educació Infantil, 16 per a Educació Primària i una biblioteca), tres Aules de 60 metres quadrats, quatre Aules de 30 metres quadrats, quatre Aules de 15 metres quadrats, un aula de 135 metres quadrats (Menjador), tres magatzems de 15 metres quadrats i huit banys de 15 metres quadrats, a més de despatxos o consergeria.

D’altra banda, l’alumnat del CEIP l’Horta de Paiporta està reubicat des de principis de desembre en els CEIP Les Arts i Almudena Muñoz, tots dos de València. Quant a les aules provisionals d’este centre, el pressupost d’adjudicació ascendix a 1.254.699,06 euros.

Les obres inclouen la instal·lació de 24 aules de 45 metres quadrats, de les quals set són per a Educació Infantil i altres 13 per a Educació Primària, a més de quatre aules específiques; tres aules de 30 metres quadrats, tres aules de 15 metres quadrats, un aula de 135 metres quadrats (Menjador), tres magatzems de 15 metres quadrats i deu banys de 15 metres quadrats.

La Conselleria d’Educació ha afirmat que estan “buscant solucions personalitzades per a cadascun dels centres educatius afectats per la riuada”. En este sentit, ha precisat que per als centres “més danyats” que necessiten una reposició, s’instal·laran aules prefabricades “per a acollir a l’alumnat mentre duren les obres de construcció”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.