Anuncios

Educació i Sanitat recomanen la màscara en centres educatius davant de símptomes lleus

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació i la Conselleria de Sanitat han realitzat una sèrie de recomanacions als centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana per a evitar la transmissió de virus respiratoris a les aules després de les vacances de Nadal.

Davant la situació epidemiològica actual i l’increment de casos de grip i d’infeccions respiratòries agudes (IRA), les Conselleries d’Educació i Sanitat han indicat als centres escolars, a través d’una circular, la importància de reforçar les mesures preventives als entorns educatius per disminuir, tant com siga possible, la transmissió i la incidència de virus respiratoris.

Anuncios

En este sentit, es recomana que se seguisquen algunes mesures de prevenció com la vacunació davant de la grip i SARS-Cov2 a tot el personal docent i auxiliar de l’entorn educatiu i que mantinga contacte amb l’alumnat.

Davant símptomes menors de malaltia respiratòria aguda (tos, esternuts, mucositat nasal…) és recomanable la utilització de màscara en alumnes, professors i personal auxiliar. Si es tenen altres símptomes com a febre per sobre dels 38 graus, malestar general i/o dificultat respiratòria es recomana no assistir al centre educatiu.

A més, a la circular s’ha insistit a la importància de la higiene de mans mitjançant un rentat de forma freqüent amb aigua i sabó o amb solució hidroalcohòlica, així com evitar tocar-se el nas, els ulls, la boca o la màscara.

Finalment, s’ha recomanat als centres educatius que ventilen de forma natural les aules i àrees d’alta interacció social, mantenint una temperatura adequada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios