El Consell de Ministres aprova el PERTE per a la industrialització de l’habitatge a València

VALÈNCIA – La ministra d’Habitatge i Agenda Urbana, Isabel Rodríguez, ha anunciat que el pròxim dimarts el Consell de Ministres aprovarà el PERTE dedicat a la industrialització de l’habitatge. Aquesta iniciativa promet construir més i millors habitatges, amb un procés més ràpid i preus més competitius.

Rodríguez ha realitzat aquesta comunicació durant la seva visita a València, acompanyada per altres autoritats com la ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, i la directora general de SEPES, Leire Iglesias. Durant la visita, han estat a la ubicació prevista per a la nova Ciutat de la Industrialització de la Construcció, situada a la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) del Port de València.

La ministra juga un paper fonamental en la comunicació dels beneficis que comportarà aquest projecte, que inclou una inversió pública de 1.300 milions d’euros a través de diferents instruments financers, amb l’objectiu de mobilitzar també fons privats per a l’assoliment dels seus objectius.

A més, ha destacat que, a diferència d’altres PERTE, aquest projecte tindrà una localització específica, amb València com a referent clau per a la indústria de la construcció del futur. Es pretén que aquest projecte sigui un motor d’impuls per a empreses, treballadors i ciutadans que necessiten habitatge, especialment després dels efectes devastadors de la dana.

Últimes notícies

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.