10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El Museu de Belles Arts de Castelló clausura este diumenge l’exposició fotogràfica d’Eugenio Recuenco

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació clausura el diumenge, 15 de setembre, l’exposició ‘La plenitud en l’origen 365º’ d’Eugenio Recuenco, organitzada per l’Institut Valencià de Cultura al Museu de Belles Arts de Castelló.

Esta mostra ha captat l’interès dels castellonencs des de la seua inauguració i ha rebut prop de 4.000 visites. La instal·lació, situada en la sala d’exposicions temporals del Belles Arts de Castelló, crea un atractiu espai avantguardista format per estètiques imatges.

La proposta de l’artista és un viatge fotogràfic a través d’assumptes mundials, que traslladen a l’espectador des de l’art de l’Edat Mitjana fins a l’actualitat de les xarxes socials, així com assumptes d’interès internacional.

Recuenco reimagina estes qüestions en petits microcosmos aconseguint crear una atmosfera que s’expandix per la sala expositiva. L’atractiva instal·lació ha sorprès als visitants que han valorat “positivament” el muntatge de la mostra.

Eugenio Recuenco és un reconegut fotògraf i artista crossover la trajectòria del qual aúna publicitat, moda, escenografia i art. Al llarg de més de vint-i-cinc anys de labor professional ha conreat una diversitat de gèneres relacionats amb la imatge.

La mostra pot visitar-se amb entrada lliure fins al 15 de setembre. L’horari d’obertura del Museu és de dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Els diumenges i festius l’horari és de 10.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.