El Museu de Belles Arts de Castelló clausura este diumenge l’exposició fotogràfica d’Eugenio Recuenco

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació clausura el diumenge, 15 de setembre, l’exposició ‘La plenitud en l’origen 365º’ d’Eugenio Recuenco, organitzada per l’Institut Valencià de Cultura al Museu de Belles Arts de Castelló.

Esta mostra ha captat l’interès dels castellonencs des de la seua inauguració i ha rebut prop de 4.000 visites. La instal·lació, situada en la sala d’exposicions temporals del Belles Arts de Castelló, crea un atractiu espai avantguardista format per estètiques imatges.

La proposta de l’artista és un viatge fotogràfic a través d’assumptes mundials, que traslladen a l’espectador des de l’art de l’Edat Mitjana fins a l’actualitat de les xarxes socials, així com assumptes d’interès internacional.

Recuenco reimagina estes qüestions en petits microcosmos aconseguint crear una atmosfera que s’expandix per la sala expositiva. L’atractiva instal·lació ha sorprès als visitants que han valorat «positivament» el muntatge de la mostra.

Eugenio Recuenco és un reconegut fotògraf i artista crossover la trajectòria del qual aúna publicitat, moda, escenografia i art. Al llarg de més de vint-i-cinc anys de labor professional ha conreat una diversitat de gèneres relacionats amb la imatge.

La mostra pot visitar-se amb entrada lliure fins al 15 de setembre. L’horari d’obertura del Museu és de dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Els diumenges i festius l’horari és de 10.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.