El Museu de Belles Arts de Castelló clausura este diumenge l’exposició fotogràfica d’Eugenio Recuenco

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació clausura el diumenge, 15 de setembre, l’exposició ‘La plenitud en l’origen 365º’ d’Eugenio Recuenco, organitzada per l’Institut Valencià de Cultura al Museu de Belles Arts de Castelló.

Esta mostra ha captat l’interès dels castellonencs des de la seua inauguració i ha rebut prop de 4.000 visites. La instal·lació, situada en la sala d’exposicions temporals del Belles Arts de Castelló, crea un atractiu espai avantguardista format per estètiques imatges.

La proposta de l’artista és un viatge fotogràfic a través d’assumptes mundials, que traslladen a l’espectador des de l’art de l’Edat Mitjana fins a l’actualitat de les xarxes socials, així com assumptes d’interès internacional.

Recuenco reimagina estes qüestions en petits microcosmos aconseguint crear una atmosfera que s’expandix per la sala expositiva. L’atractiva instal·lació ha sorprès als visitants que han valorat “positivament” el muntatge de la mostra.

Eugenio Recuenco és un reconegut fotògraf i artista crossover la trajectòria del qual aúna publicitat, moda, escenografia i art. Al llarg de més de vint-i-cinc anys de labor professional ha conreat una diversitat de gèneres relacionats amb la imatge.

La mostra pot visitar-se amb entrada lliure fins al 15 de setembre. L’horari d’obertura del Museu és de dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Els diumenges i festius l’horari és de 10.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.