El Museu de Belles Arts de Castelló clausura este diumenge l’exposició fotogràfica d’Eugenio Recuenco

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació clausura el diumenge, 15 de setembre, l’exposició ‘La plenitud en l’origen 365º’ d’Eugenio Recuenco, organitzada per l’Institut Valencià de Cultura al Museu de Belles Arts de Castelló.

Esta mostra ha captat l’interès dels castellonencs des de la seua inauguració i ha rebut prop de 4.000 visites. La instal·lació, situada en la sala d’exposicions temporals del Belles Arts de Castelló, crea un atractiu espai avantguardista format per estètiques imatges.

La proposta de l’artista és un viatge fotogràfic a través d’assumptes mundials, que traslladen a l’espectador des de l’art de l’Edat Mitjana fins a l’actualitat de les xarxes socials, així com assumptes d’interès internacional.

Recuenco reimagina estes qüestions en petits microcosmos aconseguint crear una atmosfera que s’expandix per la sala expositiva. L’atractiva instal·lació ha sorprès als visitants que han valorat «positivament» el muntatge de la mostra.

Eugenio Recuenco és un reconegut fotògraf i artista crossover la trajectòria del qual aúna publicitat, moda, escenografia i art. Al llarg de més de vint-i-cinc anys de labor professional ha conreat una diversitat de gèneres relacionats amb la imatge.

La mostra pot visitar-se amb entrada lliure fins al 15 de setembre. L’horari d’obertura del Museu és de dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Els diumenges i festius l’horari és de 10.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.