El Museu de Belles Arts de Castelló clausura este diumenge l’exposició fotogràfica d’Eugenio Recuenco

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació clausura el diumenge, 15 de setembre, l’exposició ‘La plenitud en l’origen 365º’ d’Eugenio Recuenco, organitzada per l’Institut Valencià de Cultura al Museu de Belles Arts de Castelló.

Esta mostra ha captat l’interès dels castellonencs des de la seua inauguració i ha rebut prop de 4.000 visites. La instal·lació, situada en la sala d’exposicions temporals del Belles Arts de Castelló, crea un atractiu espai avantguardista format per estètiques imatges.

La proposta de l’artista és un viatge fotogràfic a través d’assumptes mundials, que traslladen a l’espectador des de l’art de l’Edat Mitjana fins a l’actualitat de les xarxes socials, així com assumptes d’interès internacional.

Recuenco reimagina estes qüestions en petits microcosmos aconseguint crear una atmosfera que s’expandix per la sala expositiva. L’atractiva instal·lació ha sorprès als visitants que han valorat «positivament» el muntatge de la mostra.

Eugenio Recuenco és un reconegut fotògraf i artista crossover la trajectòria del qual aúna publicitat, moda, escenografia i art. Al llarg de més de vint-i-cinc anys de labor professional ha conreat una diversitat de gèneres relacionats amb la imatge.

La mostra pot visitar-se amb entrada lliure fins al 15 de setembre. L’horari d’obertura del Museu és de dimarts a dissabte de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Els diumenges i festius l’horari és de 10.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.