El PSPV demanarà la reversió de les obres que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El PSPV demanarà la reversió de les obres que asseguren que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina i han denunciat que el “fanatisme” de l’alcaldessa, María José Catalá, amb el cotxe “pot eixir-li molt car a la ciutat de València si no rectifica a temps”.

El portaveu adjunt del PSPV-PSOE, Borja Sanjuán, ha apuntat durant la visita que ha realitzat a la superilla juntament amb la regidora María Pérez, que han presentat una moció al pròxim ple municipal del mes de juny perquè l’Ajuntament ordene la recuperació de la superilla de la Petxina i la retorne al seu estat original amb tot l’espai per als vianants.

“Per culpa del fanatisme de María José Catalá, la superilla de la Petxina es podria convertir en el pàrquing més car del món. No solament perquè faria que els veïns i veïnes del barri perderen una plaça per als vianants que estan gaudint en aquests moments sinó, sobretot, perquè ens estem arriscant a una sanció de tres milions i mitjà d’euros. És a dir, cada plaça d’aparcament que ha fet Catalá en l’espai per als vianants de la superilla ens pot costar 130.000 euros”, ha manifestat.

L’edil ha contraposat “la reversió que ha realitzat per a fer unes quantes places d’aparcament” i que ha provocat l’amenaça de sanció per part del Ministeri amb la seua negativa als veïns i veïnes del barri a implantar la zona verda d’estacionament per a residents.

“Esta contradicció demostra que la reversió de la superilla de la Petxina és una qüestió fanàtica d’una alcaldessa que ja és coneguda com María Coché Catalá. Perquè el que està fent és portar a la ciutat 20 anys cap a arrere i, la qual cosa és pitjor, anant en contra del que estan fent totes les ciutats europees i condemnant a la ciutat, pel seu capritx, a assumir el risc de perdre 3,6 milions d’euros”, ha continuat.

Pel que fa a la moció, Sanjuán ha posat l’accent que els socialistes exigiran la reversió de les obres que ha eliminat l’espai per als vianants així com que s’implante la zona verda d’estacionament per a residents com demanden els veïns i veïnes i, finalment, que obligue a baixar les terrasses de les voreres a l’espai previst en projecte, alliberant-les per als vianants, tal com es va fer a la plaça Pintor Segrelles després de l’actuació urbanística”, ha finalitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.

Pradas reclama la transcripció íntegra de la seua declaració per la dana i de l’acarament amb Conca

La exconsellera de Justícia Salomé Pradas sol·licita al jutjat de Catarroja la transcripció literal de la seua declaració per la dana de 2024 i de l'acarament amb José Manuel Cuenca per a garantir el seu dret de defensa.

AVA-Asaja alerta de preus ruïnosos per a les hortalisses valencianes enfront d’un supermercat car

AVA-Asaja denuncia que les hortalisses valencianes es paguen per davall de la rendibilitat en el camp mentres el consumidor afronta preus alts en el supermercat i reclama controls i investigació en la cadena alimentària.

Nando De Colo anuncia la seua retirada després d’una lesió a Turquia

Nando De Colo, exjugador de la NBA i del València Basket, confirma que es retirarà al final de la temporada amb Fenerbahce Beko després de lesionar-se un tendó.

Sergio García encara el seu Masters 27 amb dubtes i es marca com a objectiu passar el tall

Sergio García afronta el seu Masters número 27 en Augusta amb poca confiança en el seu joc recent i es conforma amb superar el tall en el primer major de la temporada.

Les gelades de finals de març provoquen 4 milions en pèrdues en caquis i fruiters valencians

Les baixes temperatures registrades entre el 28 i el 30 de març han danyat sobretot caquis i fruiters d'estiu en unes 1.200 hectàrees de la Comunitat Valenciana, amb pèrdues estimades en quatre milions d'euros.

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.