El PSPV demanarà la reversió de les obres que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El PSPV demanarà la reversió de les obres que asseguren que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina i han denunciat que el “fanatisme” de l’alcaldessa, María José Catalá, amb el cotxe “pot eixir-li molt car a la ciutat de València si no rectifica a temps”.

El portaveu adjunt del PSPV-PSOE, Borja Sanjuán, ha apuntat durant la visita que ha realitzat a la superilla juntament amb la regidora María Pérez, que han presentat una moció al pròxim ple municipal del mes de juny perquè l’Ajuntament ordene la recuperació de la superilla de la Petxina i la retorne al seu estat original amb tot l’espai per als vianants.

“Per culpa del fanatisme de María José Catalá, la superilla de la Petxina es podria convertir en el pàrquing més car del món. No solament perquè faria que els veïns i veïnes del barri perderen una plaça per als vianants que estan gaudint en aquests moments sinó, sobretot, perquè ens estem arriscant a una sanció de tres milions i mitjà d’euros. És a dir, cada plaça d’aparcament que ha fet Catalá en l’espai per als vianants de la superilla ens pot costar 130.000 euros”, ha manifestat.

L’edil ha contraposat “la reversió que ha realitzat per a fer unes quantes places d’aparcament” i que ha provocat l’amenaça de sanció per part del Ministeri amb la seua negativa als veïns i veïnes del barri a implantar la zona verda d’estacionament per a residents.

“Esta contradicció demostra que la reversió de la superilla de la Petxina és una qüestió fanàtica d’una alcaldessa que ja és coneguda com María Coché Catalá. Perquè el que està fent és portar a la ciutat 20 anys cap a arrere i, la qual cosa és pitjor, anant en contra del que estan fent totes les ciutats europees i condemnant a la ciutat, pel seu capritx, a assumir el risc de perdre 3,6 milions d’euros”, ha continuat.

Pel que fa a la moció, Sanjuán ha posat l’accent que els socialistes exigiran la reversió de les obres que ha eliminat l’espai per als vianants així com que s’implante la zona verda d’estacionament per a residents com demanden els veïns i veïnes i, finalment, que obligue a baixar les terrasses de les voreres a l’espai previst en projecte, alliberant-les per als vianants, tal com es va fer a la plaça Pintor Segrelles després de l’actuació urbanística”, ha finalitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.