El PSPV demanarà la reversió de les obres que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El PSPV demanarà la reversió de les obres que asseguren que han llevat espai per als vianants en la superilla de la Petxina i han denunciat que el “fanatisme” de l’alcaldessa, María José Catalá, amb el cotxe “pot eixir-li molt car a la ciutat de València si no rectifica a temps”.

El portaveu adjunt del PSPV-PSOE, Borja Sanjuán, ha apuntat durant la visita que ha realitzat a la superilla juntament amb la regidora María Pérez, que han presentat una moció al pròxim ple municipal del mes de juny perquè l’Ajuntament ordene la recuperació de la superilla de la Petxina i la retorne al seu estat original amb tot l’espai per als vianants.

“Per culpa del fanatisme de María José Catalá, la superilla de la Petxina es podria convertir en el pàrquing més car del món. No solament perquè faria que els veïns i veïnes del barri perderen una plaça per als vianants que estan gaudint en aquests moments sinó, sobretot, perquè ens estem arriscant a una sanció de tres milions i mitjà d’euros. És a dir, cada plaça d’aparcament que ha fet Catalá en l’espai per als vianants de la superilla ens pot costar 130.000 euros”, ha manifestat.

L’edil ha contraposat “la reversió que ha realitzat per a fer unes quantes places d’aparcament” i que ha provocat l’amenaça de sanció per part del Ministeri amb la seua negativa als veïns i veïnes del barri a implantar la zona verda d’estacionament per a residents.

“Esta contradicció demostra que la reversió de la superilla de la Petxina és una qüestió fanàtica d’una alcaldessa que ja és coneguda com María Coché Catalá. Perquè el que està fent és portar a la ciutat 20 anys cap a arrere i, la qual cosa és pitjor, anant en contra del que estan fent totes les ciutats europees i condemnant a la ciutat, pel seu capritx, a assumir el risc de perdre 3,6 milions d’euros”, ha continuat.

Pel que fa a la moció, Sanjuán ha posat l’accent que els socialistes exigiran la reversió de les obres que ha eliminat l’espai per als vianants així com que s’implante la zona verda d’estacionament per a residents com demanden els veïns i veïnes i, finalment, que obligue a baixar les terrasses de les voreres a l’espai previst en projecte, alliberant-les per als vianants, tal com es va fer a la plaça Pintor Segrelles després de l’actuació urbanística”, ha finalitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.