El rodatge de la temporada 2 de ‘Respira’ arriba a València

La UPV acull part de la filmació dels nous capítols de l’exitós drama hospitalari de Netflix

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Universitat Politècnica de València (UPV) es convertix estos dies en plató de rodatge de la segona temporada de ‘Respira’, l’exitós drama hospitalari de Netflix protagonitzat entre altres, per Najwa Nimri, Blanca Suárez i Manu Ríos.

Així, durant les pròximes setmanes, fins al 14 de febrer, la universitat valenciana transforma part de les seues instal·lacions en set de filmació, com ja succeïra en la primera temporada de la ficció, han confirmat a Europa Press fonts coneixedores.

La sèrie, ambientada a la Comunitat Valenciana, seguix el dia a dia de l’hospital ‘Joaquín Sorolla’ i en els huit nous capítols previstos es veuran el successos després de la seua privatització.

La primera temporada de la sèrie es va estrenar el 30 d’agost del 2024 i va ser un èxit, aconseguint el top 1 global de sèries de parla no anglesa més vistes.

A principis de desembre, la plataforma confirmava la segona temporada, amb rodatge entre el set de Netflix de Tres Cantos i València, on va a culminar. Encara es desconeix la data de llançament, encara que s’espera que siga enguany.

El repartiment compta també la presència d’Aitana Sánchez-Gijón, Borja Luna, Xoán Fórneas i Alfonso Bassave i, de moment, s’ha anunciat la incorporació de Rachel Lascar.

«El Joaquín Sorolla és ara un hospital de gestió privada, desafiant les conviccions i principis dels seus metges. Més enllà d’eixir-se amb la seua, Patricia continua lluitant contra el seu càncer i estrenyent un llaç cada vegada més estret amb Néstor. Jésica busca recuperar la confiança que li caracteritza, però no pot decidir-se entre Lluís i Biel. Pilar seguirà bregant amb les addiccions del seu fill, encara que Quique trobarà en ella una aliada inesperada quan la nova direcció del centre ho porte a prendre una decisió qüestionable. A tot això se suma l’arribada d’una prestigiosa oncóloga, Sophie, decidida a posar potes enlaire el Joaquín Sorolla», avança la sinopsi oficial.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.