El rodatge de la temporada 2 de ‘Respira’ arriba a València

La UPV acull part de la filmació dels nous capítols de l’exitós drama hospitalari de Netflix

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Universitat Politècnica de València (UPV) es convertix estos dies en plató de rodatge de la segona temporada de ‘Respira’, l’exitós drama hospitalari de Netflix protagonitzat entre altres, per Najwa Nimri, Blanca Suárez i Manu Ríos.

Així, durant les pròximes setmanes, fins al 14 de febrer, la universitat valenciana transforma part de les seues instal·lacions en set de filmació, com ja succeïra en la primera temporada de la ficció, han confirmat a Europa Press fonts coneixedores.

La sèrie, ambientada a la Comunitat Valenciana, seguix el dia a dia de l’hospital ‘Joaquín Sorolla’ i en els huit nous capítols previstos es veuran el successos després de la seua privatització.

La primera temporada de la sèrie es va estrenar el 30 d’agost del 2024 i va ser un èxit, aconseguint el top 1 global de sèries de parla no anglesa més vistes.

A principis de desembre, la plataforma confirmava la segona temporada, amb rodatge entre el set de Netflix de Tres Cantos i València, on va a culminar. Encara es desconeix la data de llançament, encara que s’espera que siga enguany.

El repartiment compta també la presència d’Aitana Sánchez-Gijón, Borja Luna, Xoán Fórneas i Alfonso Bassave i, de moment, s’ha anunciat la incorporació de Rachel Lascar.

«El Joaquín Sorolla és ara un hospital de gestió privada, desafiant les conviccions i principis dels seus metges. Més enllà d’eixir-se amb la seua, Patricia continua lluitant contra el seu càncer i estrenyent un llaç cada vegada més estret amb Néstor. Jésica busca recuperar la confiança que li caracteritza, però no pot decidir-se entre Lluís i Biel. Pilar seguirà bregant amb les addiccions del seu fill, encara que Quique trobarà en ella una aliada inesperada quan la nova direcció del centre ho porte a prendre una decisió qüestionable. A tot això se suma l’arribada d’una prestigiosa oncóloga, Sophie, decidida a posar potes enlaire el Joaquín Sorolla», avança la sinopsi oficial.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.