El rodatge de la temporada 2 de ‘Respira’ arriba a València

La UPV acull part de la filmació dels nous capítols de l’exitós drama hospitalari de Netflix

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Universitat Politècnica de València (UPV) es convertix estos dies en plató de rodatge de la segona temporada de ‘Respira’, l’exitós drama hospitalari de Netflix protagonitzat entre altres, per Najwa Nimri, Blanca Suárez i Manu Ríos.

Així, durant les pròximes setmanes, fins al 14 de febrer, la universitat valenciana transforma part de les seues instal·lacions en set de filmació, com ja succeïra en la primera temporada de la ficció, han confirmat a Europa Press fonts coneixedores.

La sèrie, ambientada a la Comunitat Valenciana, seguix el dia a dia de l’hospital ‘Joaquín Sorolla’ i en els huit nous capítols previstos es veuran el successos després de la seua privatització.

La primera temporada de la sèrie es va estrenar el 30 d’agost del 2024 i va ser un èxit, aconseguint el top 1 global de sèries de parla no anglesa més vistes.

A principis de desembre, la plataforma confirmava la segona temporada, amb rodatge entre el set de Netflix de Tres Cantos i València, on va a culminar. Encara es desconeix la data de llançament, encara que s’espera que siga enguany.

El repartiment compta també la presència d’Aitana Sánchez-Gijón, Borja Luna, Xoán Fórneas i Alfonso Bassave i, de moment, s’ha anunciat la incorporació de Rachel Lascar.

«El Joaquín Sorolla és ara un hospital de gestió privada, desafiant les conviccions i principis dels seus metges. Més enllà d’eixir-se amb la seua, Patricia continua lluitant contra el seu càncer i estrenyent un llaç cada vegada més estret amb Néstor. Jésica busca recuperar la confiança que li caracteritza, però no pot decidir-se entre Lluís i Biel. Pilar seguirà bregant amb les addiccions del seu fill, encara que Quique trobarà en ella una aliada inesperada quan la nova direcció del centre ho porte a prendre una decisió qüestionable. A tot això se suma l’arribada d’una prestigiosa oncóloga, Sophie, decidida a posar potes enlaire el Joaquín Sorolla», avança la sinopsi oficial.

Últimes notícies

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.