El rodatge de la temporada 2 de ‘Respira’ arriba a València

La UPV acull part de la filmació dels nous capítols de l’exitós drama hospitalari de Netflix

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Universitat Politècnica de València (UPV) es convertix estos dies en plató de rodatge de la segona temporada de ‘Respira’, l’exitós drama hospitalari de Netflix protagonitzat entre altres, per Najwa Nimri, Blanca Suárez i Manu Ríos.

Així, durant les pròximes setmanes, fins al 14 de febrer, la universitat valenciana transforma part de les seues instal·lacions en set de filmació, com ja succeïra en la primera temporada de la ficció, han confirmat a Europa Press fonts coneixedores.

La sèrie, ambientada a la Comunitat Valenciana, seguix el dia a dia de l’hospital ‘Joaquín Sorolla’ i en els huit nous capítols previstos es veuran el successos després de la seua privatització.

La primera temporada de la sèrie es va estrenar el 30 d’agost del 2024 i va ser un èxit, aconseguint el top 1 global de sèries de parla no anglesa més vistes.

A principis de desembre, la plataforma confirmava la segona temporada, amb rodatge entre el set de Netflix de Tres Cantos i València, on va a culminar. Encara es desconeix la data de llançament, encara que s’espera que siga enguany.

El repartiment compta també la presència d’Aitana Sánchez-Gijón, Borja Luna, Xoán Fórneas i Alfonso Bassave i, de moment, s’ha anunciat la incorporació de Rachel Lascar.

“El Joaquín Sorolla és ara un hospital de gestió privada, desafiant les conviccions i principis dels seus metges. Més enllà d’eixir-se amb la seua, Patricia continua lluitant contra el seu càncer i estrenyent un llaç cada vegada més estret amb Néstor. Jésica busca recuperar la confiança que li caracteritza, però no pot decidir-se entre Lluís i Biel. Pilar seguirà bregant amb les addiccions del seu fill, encara que Quique trobarà en ella una aliada inesperada quan la nova direcció del centre ho porte a prendre una decisió qüestionable. A tot això se suma l’arribada d’una prestigiosa oncóloga, Sophie, decidida a posar potes enlaire el Joaquín Sorolla”, avança la sinopsi oficial.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.