El rodatge de la temporada 2 de ‘Respira’ arriba a València

La UPV acull part de la filmació dels nous capítols de l’exitós drama hospitalari de Netflix

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Anuncios

La Universitat Politècnica de València (UPV) es convertix estos dies en plató de rodatge de la segona temporada de ‘Respira’, l’exitós drama hospitalari de Netflix protagonitzat entre altres, per Najwa Nimri, Blanca Suárez i Manu Ríos.

Així, durant les pròximes setmanes, fins al 14 de febrer, la universitat valenciana transforma part de les seues instal·lacions en set de filmació, com ja succeïra en la primera temporada de la ficció, han confirmat a Europa Press fonts coneixedores.

La sèrie, ambientada a la Comunitat Valenciana, seguix el dia a dia de l’hospital ‘Joaquín Sorolla’ i en els huit nous capítols previstos es veuran el successos després de la seua privatització.

La primera temporada de la sèrie es va estrenar el 30 d’agost del 2024 i va ser un èxit, aconseguint el top 1 global de sèries de parla no anglesa més vistes.

A principis de desembre, la plataforma confirmava la segona temporada, amb rodatge entre el set de Netflix de Tres Cantos i València, on va a culminar. Encara es desconeix la data de llançament, encara que s’espera que siga enguany.

El repartiment compta també la presència d’Aitana Sánchez-Gijón, Borja Luna, Xoán Fórneas i Alfonso Bassave i, de moment, s’ha anunciat la incorporació de Rachel Lascar.

“El Joaquín Sorolla és ara un hospital de gestió privada, desafiant les conviccions i principis dels seus metges. Més enllà d’eixir-se amb la seua, Patricia continua lluitant contra el seu càncer i estrenyent un llaç cada vegada més estret amb Néstor. Jésica busca recuperar la confiança que li caracteritza, però no pot decidir-se entre Lluís i Biel. Pilar seguirà bregant amb les addiccions del seu fill, encara que Quique trobarà en ella una aliada inesperada quan la nova direcció del centre ho porte a prendre una decisió qüestionable. A tot això se suma l’arribada d’una prestigiosa oncóloga, Sophie, decidida a posar potes enlaire el Joaquín Sorolla”, avança la sinopsi oficial.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.