El València recapta més de 325.000 euros per als afectats per la dana en la taquilla de la visita del Betis

MADRID/VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El València CF iha informat que ha recaptat 325.357 euros per a ajudar a xiquets i xiquetes afectats per la dana amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa a través de la taquilla del passat dissabte en la visita del Reial Betis a Mestalla en LaLiga EA Sports, una quantitat que serà igualada per Peter Lim, amo del club, en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF.

Segons indica el conjunt valencianista, el seu estadi, que acollia la seua primera trobada després de la tràgica dana, va registrar la segona major entrada de la temporada, tant en assistència general (43.975 espectadors) com quant a la venda d’entrades en taquilles.

Així, es van vendre 8.264 entrades per valor de 325.357 euros, una recaptació que s’ingressarà de forma íntegra en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF i que Peter Lim, accionista majoritari del club, igualarà a través d’una donació personal com a mostra de solidaritat amb els damnificats de la província de Valencia.

Tots els fons que es recapten aniran dirigits a ajudar als xiquets, xiquetes i a les famílies afectades per esta tragèdia amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa tan aviat com siga possible.

El València CF recorda que, a més de l’aportació econòmica del club i del seu accionista majoritari, els qui ho desitgen també tenen l’oportunitat de col·laborar amb un donatiu particular en esta ‘fila zero solidària’.

«El València CF desitja agrair públicament l’assistència i la col·laboració del valencianisme en els actes previs al partit davant del Reial Betis, una vesprada plena d’emocions en homenatge a les víctimes, damnificats i col·lectius d’emergència de la catàstrofe de la dana», subratlla el club.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.