El València recapta més de 325.000 euros per als afectats per la dana en la taquilla de la visita del Betis

MADRID/VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El València CF iha informat que ha recaptat 325.357 euros per a ajudar a xiquets i xiquetes afectats per la dana amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa a través de la taquilla del passat dissabte en la visita del Reial Betis a Mestalla en LaLiga EA Sports, una quantitat que serà igualada per Peter Lim, amo del club, en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF.

Segons indica el conjunt valencianista, el seu estadi, que acollia la seua primera trobada després de la tràgica dana, va registrar la segona major entrada de la temporada, tant en assistència general (43.975 espectadors) com quant a la venda d’entrades en taquilles.

Així, es van vendre 8.264 entrades per valor de 325.357 euros, una recaptació que s’ingressarà de forma íntegra en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF i que Peter Lim, accionista majoritari del club, igualarà a través d’una donació personal com a mostra de solidaritat amb els damnificats de la província de Valencia.

Tots els fons que es recapten aniran dirigits a ajudar als xiquets, xiquetes i a les famílies afectades per esta tragèdia amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa tan aviat com siga possible.

El València CF recorda que, a més de l’aportació econòmica del club i del seu accionista majoritari, els qui ho desitgen també tenen l’oportunitat de col·laborar amb un donatiu particular en esta ‘fila zero solidària’.

«El València CF desitja agrair públicament l’assistència i la col·laboració del valencianisme en els actes previs al partit davant del Reial Betis, una vesprada plena d’emocions en homenatge a les víctimes, damnificats i col·lectius d’emergència de la catàstrofe de la dana», subratlla el club.

Últimes notícies

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.