El València recapta més de 325.000 euros per als afectats per la dana en la taquilla de la visita del Betis

MADRID/VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El València CF iha informat que ha recaptat 325.357 euros per a ajudar a xiquets i xiquetes afectats per la dana amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa a través de la taquilla del passat dissabte en la visita del Reial Betis a Mestalla en LaLiga EA Sports, una quantitat que serà igualada per Peter Lim, amo del club, en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF.

Segons indica el conjunt valencianista, el seu estadi, que acollia la seua primera trobada després de la tràgica dana, va registrar la segona major entrada de la temporada, tant en assistència general (43.975 espectadors) com quant a la venda d’entrades en taquilles.

Així, es van vendre 8.264 entrades per valor de 325.357 euros, una recaptació que s’ingressarà de forma íntegra en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF i que Peter Lim, accionista majoritari del club, igualarà a través d’una donació personal com a mostra de solidaritat amb els damnificats de la província de Valencia.

Tots els fons que es recapten aniran dirigits a ajudar als xiquets, xiquetes i a les famílies afectades per esta tragèdia amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa tan aviat com siga possible.

El València CF recorda que, a més de l’aportació econòmica del club i del seu accionista majoritari, els qui ho desitgen també tenen l’oportunitat de col·laborar amb un donatiu particular en esta ‘fila zero solidària’.

«El València CF desitja agrair públicament l’assistència i la col·laboració del valencianisme en els actes previs al partit davant del Reial Betis, una vesprada plena d’emocions en homenatge a les víctimes, damnificats i col·lectius d’emergència de la catàstrofe de la dana», subratlla el club.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.