El València recapta més de 325.000 euros per als afectats per la dana en la taquilla de la visita del Betis

MADRID/VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El València CF iha informat que ha recaptat 325.357 euros per a ajudar a xiquets i xiquetes afectats per la dana amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa a través de la taquilla del passat dissabte en la visita del Reial Betis a Mestalla en LaLiga EA Sports, una quantitat que serà igualada per Peter Lim, amo del club, en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF.

Segons indica el conjunt valencianista, el seu estadi, que acollia la seua primera trobada després de la tràgica dana, va registrar la segona major entrada de la temporada, tant en assistència general (43.975 espectadors) com quant a la venda d’entrades en taquilles.

Així, es van vendre 8.264 entrades per valor de 325.357 euros, una recaptació que s’ingressarà de forma íntegra en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF i que Peter Lim, accionista majoritari del club, igualarà a través d’una donació personal com a mostra de solidaritat amb els damnificats de la província de Valencia.

Tots els fons que es recapten aniran dirigits a ajudar als xiquets, xiquetes i a les famílies afectades per esta tragèdia amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa tan aviat com siga possible.

El València CF recorda que, a més de l’aportació econòmica del club i del seu accionista majoritari, els qui ho desitgen també tenen l’oportunitat de col·laborar amb un donatiu particular en esta ‘fila zero solidària’.

“El València CF desitja agrair públicament l’assistència i la col·laboració del valencianisme en els actes previs al partit davant del Reial Betis, una vesprada plena d’emocions en homenatge a les víctimes, damnificats i col·lectius d’emergència de la catàstrofe de la dana”, subratlla el club.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.