El València recapta més de 325.000 euros per als afectats per la dana en la taquilla de la visita del Betis

MADRID/VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

El València CF iha informat que ha recaptat 325.357 euros per a ajudar a xiquets i xiquetes afectats per la dana amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa a través de la taquilla del passat dissabte en la visita del Reial Betis a Mestalla en LaLiga EA Sports, una quantitat que serà igualada per Peter Lim, amo del club, en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF.

Segons indica el conjunt valencianista, el seu estadi, que acollia la seua primera trobada després de la tràgica dana, va registrar la segona major entrada de la temporada, tant en assistència general (43.975 espectadors) com quant a la venda d’entrades en taquilles.

Així, es van vendre 8.264 entrades per valor de 325.357 euros, una recaptació que s’ingressarà de forma íntegra en la ‘Fila Zero Solidària’ de la Fundació VCF i que Peter Lim, accionista majoritari del club, igualarà a través d’una donació personal com a mostra de solidaritat amb els damnificats de la província de Valencia.

Tots els fons que es recapten aniran dirigits a ajudar als xiquets, xiquetes i a les famílies afectades per esta tragèdia amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat esportiva i educativa tan aviat com siga possible.

El València CF recorda que, a més de l’aportació econòmica del club i del seu accionista majoritari, els qui ho desitgen també tenen l’oportunitat de col·laborar amb un donatiu particular en esta ‘fila zero solidària’.

«El València CF desitja agrair públicament l’assistència i la col·laboració del valencianisme en els actes previs al partit davant del Reial Betis, una vesprada plena d’emocions en homenatge a les víctimes, damnificats i col·lectius d’emergència de la catàstrofe de la dana», subratlla el club.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.