7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Els termòmetres es desplomen a l’interior amb mínimes de -9,1ºC a Ademús

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aire fred, acompanyat de cel ras i vent fluix en el període de l’any en el qual les nits són més llargues, ha deixat gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana amb fins a -9,1 graus a la localitat valenciana d’Ademús.

També han registrat temperatures mínimes baix zero els municipis de Vilafranca, amb -7,8 graus; Fontanars dels Alforins, amb -5,8 graus, o Xalans amb -5,6 graus, segons el balanç de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

Altres localitats que han arribat a marcar menys de cinc graus baix zero són Utiel, amb -5,5; Castellfort, amb -5,2, i Atzeneta del Maestrat i Villena amb -5 graus.

En canvi, les capitals de província han registrat entre dos i quatre graus, sense arribar a valors negatius: 2,7 a Castelló de la Plana, 3,3 a Alacant i 4 a València.

Com l’any passat no va fer fred per estes dates, es tracta de les temperatures més baixes des de desembre del 2023 a Alacant i València i des de l’1 de març del 2023 a Castelló de la Plana, explica AEMET en xarxes socials.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.