Els termòmetres es desplomen a l’interior amb mínimes de -9,1ºC a Ademús

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aire fred, acompanyat de cel ras i vent fluix en el període de l’any en el qual les nits són més llargues, ha deixat gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana amb fins a -9,1 graus a la localitat valenciana d’Ademús.

També han registrat temperatures mínimes baix zero els municipis de Vilafranca, amb -7,8 graus; Fontanars dels Alforins, amb -5,8 graus, o Xalans amb -5,6 graus, segons el balanç de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

Altres localitats que han arribat a marcar menys de cinc graus baix zero són Utiel, amb -5,5; Castellfort, amb -5,2, i Atzeneta del Maestrat i Villena amb -5 graus.

En canvi, les capitals de província han registrat entre dos i quatre graus, sense arribar a valors negatius: 2,7 a Castelló de la Plana, 3,3 a Alacant i 4 a València.

Com l’any passat no va fer fred per estes dates, es tracta de les temperatures més baixes des de desembre del 2023 a Alacant i València i des de l’1 de març del 2023 a Castelló de la Plana, explica AEMET en xarxes socials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.