Els termòmetres es desplomen a l’interior amb mínimes de -9,1ºC a Ademús

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aire fred, acompanyat de cel ras i vent fluix en el període de l’any en el qual les nits són més llargues, ha deixat gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana amb fins a -9,1 graus a la localitat valenciana d’Ademús.

També han registrat temperatures mínimes baix zero els municipis de Vilafranca, amb -7,8 graus; Fontanars dels Alforins, amb -5,8 graus, o Xalans amb -5,6 graus, segons el balanç de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

Altres localitats que han arribat a marcar menys de cinc graus baix zero són Utiel, amb -5,5; Castellfort, amb -5,2, i Atzeneta del Maestrat i Villena amb -5 graus.

En canvi, les capitals de província han registrat entre dos i quatre graus, sense arribar a valors negatius: 2,7 a Castelló de la Plana, 3,3 a Alacant i 4 a València.

Com l’any passat no va fer fred per estes dates, es tracta de les temperatures més baixes des de desembre del 2023 a Alacant i València i des de l’1 de març del 2023 a Castelló de la Plana, explica AEMET en xarxes socials.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.