L’EMT mantindrà el descompte del 50% en el bonobús durant els pròxims sis mesos

L’Ajuntament de València s’ha acollit a la pròrroga de sis mesos, aprovada pel Reial decret llei del Govern d’Espanya, per subvencionar un 30% dels abonaments de transport públic, i cofinançarà este ajut fins al 50%, perquè l’Empresa Municipal de Transports (EMT) mantinga durant el pròxim semestre el preu de diferents títols multiviatge reduït a la meitat. Concretament, el consistori destinarà 880.000 euros per abaratir el preu de desplaçaments amb l’EMT.

Així ho ha anunciat hui l’alcaldessa de València, María José Catalá, que ha destacat que entre els objectius d’esta mesura es troben “el d’alleujar les economies familiars, el de fomentar el transport públic i el de garantir la mobilitat de tota la ciutadania«.

Catalá ha explicat que la Junta de Govern Local aprovarà demà l’adhesió a la pròrroga d’“este acord que al seu dia va acordar el Consell de Ministres amb un caràcter electoralista i amb data de caducitat immediata a la celebració dels comicis locals«.

“A l’executiu local no se li ha passat per alt que les bonificacions estatals al transport públic s’acabaven i fa dies que treballa esta qüestió amb la intenció, real, di atendre la necessitat i vulnerabilitat de les famílies valencianes i no per cercar vots”, ha afirmat. «Així mateix -ha afegit- treballem per mantindre la gratuïtat del transport públic per a la joventut, una mesura que, sens dubte, impulsarem juntament amb el govern de la Generalitat».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.