L’EMT mantindrà el descompte del 50% en el bonobús durant els pròxims sis mesos

L’Ajuntament de València s’ha acollit a la pròrroga de sis mesos, aprovada pel Reial decret llei del Govern d’Espanya, per subvencionar un 30% dels abonaments de transport públic, i cofinançarà este ajut fins al 50%, perquè l’Empresa Municipal de Transports (EMT) mantinga durant el pròxim semestre el preu de diferents títols multiviatge reduït a la meitat. Concretament, el consistori destinarà 880.000 euros per abaratir el preu de desplaçaments amb l’EMT.

Així ho ha anunciat hui l’alcaldessa de València, María José Catalá, que ha destacat que entre els objectius d’esta mesura es troben “el d’alleujar les economies familiars, el de fomentar el transport públic i el de garantir la mobilitat de tota la ciutadania“.

Catalá ha explicat que la Junta de Govern Local aprovarà demà l’adhesió a la pròrroga d’“este acord que al seu dia va acordar el Consell de Ministres amb un caràcter electoralista i amb data de caducitat immediata a la celebració dels comicis locals“.

“A l’executiu local no se li ha passat per alt que les bonificacions estatals al transport públic s’acabaven i fa dies que treballa esta qüestió amb la intenció, real, di atendre la necessitat i vulnerabilitat de les famílies valencianes i no per cercar vots”, ha afirmat. “Així mateix -ha afegit- treballem per mantindre la gratuïtat del transport públic per a la joventut, una mesura que, sens dubte, impulsarem juntament amb el govern de la Generalitat”.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.