Espanya crida a Israel a revertir la seua decisió d’apropiar-se de més territoris palestins a Cisjordània

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El Govern ha fet una crida a Israel perquè faça marxa enrere a la seua recent decisió d’expandir assentaments i apropiar-se de territoris palestins a Cisjordània, recordant que és contrari al Dret Internacional.

Així ho ha fet en un comunicat del Ministeri d’Assumptes exteriors una setmana després que es coneguera que el Govern de Benjamin Netanyahu s’anava a confiscar de 12,7 quilòmetres quadrats de territoris a Cisjordània.

Segons el parer del Govern, que ha condemnat “la recent decisió d’expandir assentaments i l’apropiació de terres a Cisjordània”, estes decisions “agreugen la difícil situació de seguretat a la regió” d’ací el que haja fet una crida a revertir-les.

“Els assentaments als territoris palestins ocupats són contraris al Dret Internacional, dificulten l’aplicació de la solució dels dos Estats i són un obstacle per a la pau”, ha reiterat Exteriors, en línia amb la postura mantinguda en tot moment en relació amb esta qüestió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.