10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Espanya crida a Israel a revertir la seua decisió d’apropiar-se de més territoris palestins a Cisjordània

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El Govern ha fet una crida a Israel perquè faça marxa enrere a la seua recent decisió d’expandir assentaments i apropiar-se de territoris palestins a Cisjordània, recordant que és contrari al Dret Internacional.

Així ho ha fet en un comunicat del Ministeri d’Assumptes exteriors una setmana després que es coneguera que el Govern de Benjamin Netanyahu s’anava a confiscar de 12,7 quilòmetres quadrats de territoris a Cisjordània.

Segons el parer del Govern, que ha condemnat “la recent decisió d’expandir assentaments i l’apropiació de terres a Cisjordània”, estes decisions “agreugen la difícil situació de seguretat a la regió” d’ací el que haja fet una crida a revertir-les.

“Els assentaments als territoris palestins ocupats són contraris al Dret Internacional, dificulten l’aplicació de la solució dels dos Estats i són un obstacle per a la pau”, ha reiterat Exteriors, en línia amb la postura mantinguda en tot moment en relació amb esta qüestió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.