Espanya crida a Israel a revertir la seua decisió d’apropiar-se de més territoris palestins a Cisjordània

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El Govern ha fet una crida a Israel perquè faça marxa enrere a la seua recent decisió d’expandir assentaments i apropiar-se de territoris palestins a Cisjordània, recordant que és contrari al Dret Internacional.

Així ho ha fet en un comunicat del Ministeri d’Assumptes exteriors una setmana després que es coneguera que el Govern de Benjamin Netanyahu s’anava a confiscar de 12,7 quilòmetres quadrats de territoris a Cisjordània.

Segons el parer del Govern, que ha condemnat “la recent decisió d’expandir assentaments i l’apropiació de terres a Cisjordània”, estes decisions “agreugen la difícil situació de seguretat a la regió” d’ací el que haja fet una crida a revertir-les.

“Els assentaments als territoris palestins ocupats són contraris al Dret Internacional, dificulten l’aplicació de la solució dels dos Estats i són un obstacle per a la pau”, ha reiterat Exteriors, en línia amb la postura mantinguda en tot moment en relació amb esta qüestió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.