Tens ganes de futbol? Els partits més esperats de la fase de grups de l’Eurocopa 2021

L’Eurocopa 2021 compta amb 24 seleccions, una idea que segueix la decisió de la UEFA d’ampliar el nombre d’equips en 2016. El format per a la fase final del campionat és el mateix que la seua antecessora en l’Euro 2016, cosa que significa que hi haurà sis grups de quatre equips.

El guanyador i el subcampió de cada grup, així com els quatre millors tercers, estaran en la ronda de huitens de final.

Quan comença l’Eurocopa 2021

La fase de grups de l’Eurocopa comença l’11 de juny amb Turquía – Italia del Grup A a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma. El torneig durarà un mes i la final es disputarà l’11 de juliol.

Els partits que no et pots perdre

 

Hi ha molts partits interessants en la fase de grups Eurocopa de 2021. Després de la suspensió de l’any passat pel coronavirus, ja hi ha ganes que es dispute el torneig continental. En total, 51 partits entre fase de grups i fase final: 36 trobades en primera fase i 15 en la fase del KO

La primera trobada apetible és el partit inaugural de l’Eurocopa 2021, Turquia – Itàlia del divendres 11 de juny a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma.

El següent dia, el dissabte 12 de juny, destaca el Bélgica – Rusia del Grup B a les 21:00 h a Sant Petersburg. També destaca el Gales – Suiza amb el qual acaba la primera jornada del Grup A, a les 15:00 h a Bakú.

El diumenge 13, Wembley acull el Inglaterra – Croacia a les 15.00 i, després, a les 21:00 h a Amsterdam, l’amfitriona Holanda rep a Ucrania.

Ja el dilluns 14 farà el seu debut Espanya en el torneig davant Suècia a les 21:00 h en La Cartuja de Sevilla. Prèviament, a les 18:00 h, Polonia i Eslovaquia jugaran l’altre partit del Grup E a Sant Petersburg.

El grup de la mort, el F, comença el dimarts 15 amb Hungría – Portugal a les 18:00 h; el partidazo del dia serà el França – Alemanya a les 21:00 h a Munic.

Italia jugarà contra Suiza del dimecres 16 a les 21:00 h, mentre que el dijous 17 Dinamarca s’enfronta a Belgica a de Courtois i Hazard a les 18:00 h i Holanda es mesurarà Austria (21:00 h).

Suecia i Eslovaquia, del grup d’Espanya, es veuran les cares el divendres 18 a les 15:00 h, mentisques que el Grup D culmina la jornada amb el Croacia-República Checa  a les 18:00 h Inglaterra- Escocia a les 21:00 h.

El dissabte 19 de juny és el torn del la Selecció de Luis Enrique davant Polònia (21:00 h); també es juguen Hungría-Francia (15:00 h) i el Portugal – Alemania (18:00 h) del Grup F.

Ja el 20 de juny, Italia-Gales es mesuren a Roma (18:00 h), i el 21 el Rusia – Dinamarca s’antulla clau en la classificació del grup B.

El dimarts 22, els partits simultanis de la República Checa – Inglaterra i Croacia- Escocia seran els decisius per al Grup D.

Per a acabar, en l’última jornada es decidiran les places dels Grups E i F, amb els Eslovaquia – España i Suecia – Polonia a les 18:00 h. També es disputaran els Alemania- Hungria i Portugal – Francia a les 21:00 h.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.