Tens ganes de futbol? Els partits més esperats de la fase de grups de l’Eurocopa 2021

L’Eurocopa 2021 compta amb 24 seleccions, una idea que segueix la decisió de la UEFA d’ampliar el nombre d’equips en 2016. El format per a la fase final del campionat és el mateix que la seua antecessora en l’Euro 2016, cosa que significa que hi haurà sis grups de quatre equips.

El guanyador i el subcampió de cada grup, així com els quatre millors tercers, estaran en la ronda de huitens de final.

Quan comença l’Eurocopa 2021

La fase de grups de l’Eurocopa comença l’11 de juny amb Turquía – Italia del Grup A a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma. El torneig durarà un mes i la final es disputarà l’11 de juliol.

Els partits que no et pots perdre

 

Hi ha molts partits interessants en la fase de grups Eurocopa de 2021. Després de la suspensió de l’any passat pel coronavirus, ja hi ha ganes que es dispute el torneig continental. En total, 51 partits entre fase de grups i fase final: 36 trobades en primera fase i 15 en la fase del KO

La primera trobada apetible és el partit inaugural de l’Eurocopa 2021, Turquia – Itàlia del divendres 11 de juny a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma.

El següent dia, el dissabte 12 de juny, destaca el Bélgica – Rusia del Grup B a les 21:00 h a Sant Petersburg. També destaca el Gales – Suiza amb el qual acaba la primera jornada del Grup A, a les 15:00 h a Bakú.

El diumenge 13, Wembley acull el Inglaterra – Croacia a les 15.00 i, després, a les 21:00 h a Amsterdam, l’amfitriona Holanda rep a Ucrania.

Ja el dilluns 14 farà el seu debut Espanya en el torneig davant Suècia a les 21:00 h en La Cartuja de Sevilla. Prèviament, a les 18:00 h, Polonia i Eslovaquia jugaran l’altre partit del Grup E a Sant Petersburg.

El grup de la mort, el F, comença el dimarts 15 amb Hungría – Portugal a les 18:00 h; el partidazo del dia serà el França – Alemanya a les 21:00 h a Munic.

Italia jugarà contra Suiza del dimecres 16 a les 21:00 h, mentre que el dijous 17 Dinamarca s’enfronta a Belgica a de Courtois i Hazard a les 18:00 h i Holanda es mesurarà Austria (21:00 h).

Suecia i Eslovaquia, del grup d’Espanya, es veuran les cares el divendres 18 a les 15:00 h, mentisques que el Grup D culmina la jornada amb el Croacia-República Checa  a les 18:00 h Inglaterra- Escocia a les 21:00 h.

El dissabte 19 de juny és el torn del la Selecció de Luis Enrique davant Polònia (21:00 h); també es juguen Hungría-Francia (15:00 h) i el Portugal – Alemania (18:00 h) del Grup F.

Ja el 20 de juny, Italia-Gales es mesuren a Roma (18:00 h), i el 21 el Rusia – Dinamarca s’antulla clau en la classificació del grup B.

El dimarts 22, els partits simultanis de la República Checa – Inglaterra i Croacia- Escocia seran els decisius per al Grup D.

Per a acabar, en l’última jornada es decidiran les places dels Grups E i F, amb els Eslovaquia – España i Suecia – Polonia a les 18:00 h. També es disputaran els Alemania- Hungria i Portugal – Francia a les 21:00 h.

Últimes notícies

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.