Tens ganes de futbol? Els partits més esperats de la fase de grups de l’Eurocopa 2021

L’Eurocopa 2021 compta amb 24 seleccions, una idea que segueix la decisió de la UEFA d’ampliar el nombre d’equips en 2016. El format per a la fase final del campionat és el mateix que la seua antecessora en l’Euro 2016, cosa que significa que hi haurà sis grups de quatre equips.

El guanyador i el subcampió de cada grup, així com els quatre millors tercers, estaran en la ronda de huitens de final.

Quan comença l’Eurocopa 2021

La fase de grups de l’Eurocopa comença l’11 de juny amb Turquía – Italia del Grup A a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma. El torneig durarà un mes i la final es disputarà l’11 de juliol.

Els partits que no et pots perdre

 

Hi ha molts partits interessants en la fase de grups Eurocopa de 2021. Després de la suspensió de l’any passat pel coronavirus, ja hi ha ganes que es dispute el torneig continental. En total, 51 partits entre fase de grups i fase final: 36 trobades en primera fase i 15 en la fase del KO

La primera trobada apetible és el partit inaugural de l’Eurocopa 2021, Turquia – Itàlia del divendres 11 de juny a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma.

El següent dia, el dissabte 12 de juny, destaca el Bélgica – Rusia del Grup B a les 21:00 h a Sant Petersburg. També destaca el Gales – Suiza amb el qual acaba la primera jornada del Grup A, a les 15:00 h a Bakú.

El diumenge 13, Wembley acull el Inglaterra – Croacia a les 15.00 i, després, a les 21:00 h a Amsterdam, l’amfitriona Holanda rep a Ucrania.

Ja el dilluns 14 farà el seu debut Espanya en el torneig davant Suècia a les 21:00 h en La Cartuja de Sevilla. Prèviament, a les 18:00 h, Polonia i Eslovaquia jugaran l’altre partit del Grup E a Sant Petersburg.

El grup de la mort, el F, comença el dimarts 15 amb Hungría – Portugal a les 18:00 h; el partidazo del dia serà el França – Alemanya a les 21:00 h a Munic.

Italia jugarà contra Suiza del dimecres 16 a les 21:00 h, mentre que el dijous 17 Dinamarca s’enfronta a Belgica a de Courtois i Hazard a les 18:00 h i Holanda es mesurarà Austria (21:00 h).

Suecia i Eslovaquia, del grup d’Espanya, es veuran les cares el divendres 18 a les 15:00 h, mentisques que el Grup D culmina la jornada amb el Croacia-República Checa  a les 18:00 h Inglaterra- Escocia a les 21:00 h.

El dissabte 19 de juny és el torn del la Selecció de Luis Enrique davant Polònia (21:00 h); també es juguen Hungría-Francia (15:00 h) i el Portugal – Alemania (18:00 h) del Grup F.

Ja el 20 de juny, Italia-Gales es mesuren a Roma (18:00 h), i el 21 el Rusia – Dinamarca s’antulla clau en la classificació del grup B.

El dimarts 22, els partits simultanis de la República Checa – Inglaterra i Croacia- Escocia seran els decisius per al Grup D.

Per a acabar, en l’última jornada es decidiran les places dels Grups E i F, amb els Eslovaquia – España i Suecia – Polonia a les 18:00 h. També es disputaran els Alemania- Hungria i Portugal – Francia a les 21:00 h.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.