Tens ganes de futbol? Els partits més esperats de la fase de grups de l’Eurocopa 2021

L’Eurocopa 2021 compta amb 24 seleccions, una idea que segueix la decisió de la UEFA d’ampliar el nombre d’equips en 2016. El format per a la fase final del campionat és el mateix que la seua antecessora en l’Euro 2016, cosa que significa que hi haurà sis grups de quatre equips.

El guanyador i el subcampió de cada grup, així com els quatre millors tercers, estaran en la ronda de huitens de final.

Quan comença l’Eurocopa 2021

La fase de grups de l’Eurocopa comença l’11 de juny amb Turquía – Italia del Grup A a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma. El torneig durarà un mes i la final es disputarà l’11 de juliol.

Els partits que no et pots perdre

 

Hi ha molts partits interessants en la fase de grups Eurocopa de 2021. Després de la suspensió de l’any passat pel coronavirus, ja hi ha ganes que es dispute el torneig continental. En total, 51 partits entre fase de grups i fase final: 36 trobades en primera fase i 15 en la fase del KO

La primera trobada apetible és el partit inaugural de l’Eurocopa 2021, Turquia – Itàlia del divendres 11 de juny a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma.

El següent dia, el dissabte 12 de juny, destaca el Bélgica – Rusia del Grup B a les 21:00 h a Sant Petersburg. També destaca el Gales – Suiza amb el qual acaba la primera jornada del Grup A, a les 15:00 h a Bakú.

El diumenge 13, Wembley acull el Inglaterra – Croacia a les 15.00 i, després, a les 21:00 h a Amsterdam, l’amfitriona Holanda rep a Ucrania.

Ja el dilluns 14 farà el seu debut Espanya en el torneig davant Suècia a les 21:00 h en La Cartuja de Sevilla. Prèviament, a les 18:00 h, Polonia i Eslovaquia jugaran l’altre partit del Grup E a Sant Petersburg.

El grup de la mort, el F, comença el dimarts 15 amb Hungría – Portugal a les 18:00 h; el partidazo del dia serà el França – Alemanya a les 21:00 h a Munic.

Italia jugarà contra Suiza del dimecres 16 a les 21:00 h, mentre que el dijous 17 Dinamarca s’enfronta a Belgica a de Courtois i Hazard a les 18:00 h i Holanda es mesurarà Austria (21:00 h).

Suecia i Eslovaquia, del grup d’Espanya, es veuran les cares el divendres 18 a les 15:00 h, mentisques que el Grup D culmina la jornada amb el Croacia-República Checa  a les 18:00 h Inglaterra- Escocia a les 21:00 h.

El dissabte 19 de juny és el torn del la Selecció de Luis Enrique davant Polònia (21:00 h); també es juguen Hungría-Francia (15:00 h) i el Portugal – Alemania (18:00 h) del Grup F.

Ja el 20 de juny, Italia-Gales es mesuren a Roma (18:00 h), i el 21 el Rusia – Dinamarca s’antulla clau en la classificació del grup B.

El dimarts 22, els partits simultanis de la República Checa – Inglaterra i Croacia- Escocia seran els decisius per al Grup D.

Per a acabar, en l’última jornada es decidiran les places dels Grups E i F, amb els Eslovaquia – España i Suecia – Polonia a les 18:00 h. També es disputaran els Alemania- Hungria i Portugal – Francia a les 21:00 h.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.