Tens ganes de futbol? Els partits més esperats de la fase de grups de l’Eurocopa 2021

L’Eurocopa 2021 compta amb 24 seleccions, una idea que segueix la decisió de la UEFA d’ampliar el nombre d’equips en 2016. El format per a la fase final del campionat és el mateix que la seua antecessora en l’Euro 2016, cosa que significa que hi haurà sis grups de quatre equips.

El guanyador i el subcampió de cada grup, així com els quatre millors tercers, estaran en la ronda de huitens de final.

Quan comença l’Eurocopa 2021

La fase de grups de l’Eurocopa comença l’11 de juny amb Turquía – Italia del Grup A a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma. El torneig durarà un mes i la final es disputarà l’11 de juliol.

Els partits que no et pots perdre

 

Hi ha molts partits interessants en la fase de grups Eurocopa de 2021. Després de la suspensió de l’any passat pel coronavirus, ja hi ha ganes que es dispute el torneig continental. En total, 51 partits entre fase de grups i fase final: 36 trobades en primera fase i 15 en la fase del KO

La primera trobada apetible és el partit inaugural de l’Eurocopa 2021, Turquia – Itàlia del divendres 11 de juny a les 21:00 h, en l’Estadi Olímpic de Roma.

El següent dia, el dissabte 12 de juny, destaca el Bélgica – Rusia del Grup B a les 21:00 h a Sant Petersburg. També destaca el Gales – Suiza amb el qual acaba la primera jornada del Grup A, a les 15:00 h a Bakú.

El diumenge 13, Wembley acull el Inglaterra – Croacia a les 15.00 i, després, a les 21:00 h a Amsterdam, l’amfitriona Holanda rep a Ucrania.

Ja el dilluns 14 farà el seu debut Espanya en el torneig davant Suècia a les 21:00 h en La Cartuja de Sevilla. Prèviament, a les 18:00 h, Polonia i Eslovaquia jugaran l’altre partit del Grup E a Sant Petersburg.

El grup de la mort, el F, comença el dimarts 15 amb Hungría – Portugal a les 18:00 h; el partidazo del dia serà el França – Alemanya a les 21:00 h a Munic.

Italia jugarà contra Suiza del dimecres 16 a les 21:00 h, mentre que el dijous 17 Dinamarca s’enfronta a Belgica a de Courtois i Hazard a les 18:00 h i Holanda es mesurarà Austria (21:00 h).

Suecia i Eslovaquia, del grup d’Espanya, es veuran les cares el divendres 18 a les 15:00 h, mentisques que el Grup D culmina la jornada amb el Croacia-República Checa  a les 18:00 h Inglaterra- Escocia a les 21:00 h.

El dissabte 19 de juny és el torn del la Selecció de Luis Enrique davant Polònia (21:00 h); també es juguen Hungría-Francia (15:00 h) i el Portugal – Alemania (18:00 h) del Grup F.

Ja el 20 de juny, Italia-Gales es mesuren a Roma (18:00 h), i el 21 el Rusia – Dinamarca s’antulla clau en la classificació del grup B.

El dimarts 22, els partits simultanis de la República Checa – Inglaterra i Croacia- Escocia seran els decisius per al Grup D.

Per a acabar, en l’última jornada es decidiran les places dels Grups E i F, amb els Eslovaquia – España i Suecia – Polonia a les 18:00 h. També es disputaran els Alemania- Hungria i Portugal – Francia a les 21:00 h.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.