Jordi Basté revela els motius de la separació entre Robert Moreno i Luis Enrique

Luis Enrique, en arxiu

Luis Enrique, en arxiu | València Diari

 

La tornada de Luis Enrique a la Selecció Espanyola de futbol no està sent fàcil.  Des de que s’anunciara que l’exjugador tornaria a dirigir el primer equip després de la seua retirada a causa de la mort de la seua filla, la polèmica no ha fet més que créixer. Robert Moreno, el segon entrenador que havia agarrat el relleu d’Enrique, no li està ficant les coses fàcils al seu company.

 

La única i veritable raó del seu enfrontament

No obstant, el periodista Jordi Basté ha tingut l’oportunitat de parlar amb ell i conèixer de primera mà les raons del distanciament entre els dos tècnics. Segons les declaracions de Basté, que recull este divendres ‘La Vanguardia’, la mort de la filla d’Enrique no té res a vore amb els problemes en la relació entre els dos entrenadors.

 

Este era un rumor que s’havia estès, però que Moreno s’ha encarregat de desmentir per a assegurar que les úniques diferències existents són estrictament professionals. «Ahir vaig sopar amb Robert Moreno en Barcelona, ho faig públic perquè ell així m’ho ha dit i m’ho ha demanat i vam parlar de la situació que ha viscut. Nega radicalment que la mala relació amb Luis Enrique tinga res a vore amb la mort de la seua filla, com s’ha deixat insinuar per alguns mitjans de comunicació», explicava Basté.

 

Robert Moreno substitueix Luís Enrique a la Selecció espanyola

Robert Moreno | EFE

 

Es van vore abans i després de la mort de la seua filla

En eixa línia va seguir dient que: «ho dic perquè he parlat amb ell i vol que ho deixe clar. Ací no hi ha allò de si vaig anar o no vaig tocar per telèfon. Es van vore abans i després de la mort de la seua filla. Ací hi ha una història de la selecció, estrictament professional». Finalment, Moreno va comentar-li al periodista que «Luis Enrique volia que Moreno fera de segon entrenador sent el primer. Que fera les mateixes concentracions».

 

Per tant, després de què un dels dos implicats en la polèmica haja volgut enviar este missatge, queda més clar quines són les raons de les diferències entre els dos i perquè la seua evolució junts dins la selecció pareix impossible.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.