Maialen Chourraut guanya la medalla de plata a K1 per a Espanya

 

 

La guipuscoana Maialen Chourraut ha acabat en segona posició a la final de K1 en aigües braves i aconsegueix la seua tercera medalla olímpica en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020.

La piragüista de 38 anys, campiona olímpica a Rio 2016, va confirmar el seu bon estat de forma i aconsegueix la tercera medalla per a Espanya després de les aconseguides per Adriana Cerezo en taekwondo i David Valero en ciclisme de muntanya.

Chourraut ha realitzat una baixada fantàstica amb un temps de 106.63 segons que l’ha mantingut durant diversos minuts amb l’or a la butxaca i finalment s’ha alçat amb la plata, per darrere de l’alemanya Ricarda Funk (105.50).

La tercera plaça va ser per a l’australiana Jessica Fox, que va ser la més ràpida però va sumar quatre segons de penalització.

Últimes notícies

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.

Una ruta cultural rescata la història negra i esclavista esborrada de València

Una ruta guiada pel centre de València recupera la memòria negra i esclavista de la ciutat, esborrada de la vista pública malgrat el seu pes històric. El recorregut es basa en investigacions documentades i busca arribar també a les aules com a ferramenta de reflexió social.

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.