Pau i Marc Gasol deixen la selecció espanyola

 

Pau Gasol i Marc Gasol han anunciat la seua retirada del bàsquet professional després de la derrota d’Espanya contra els Estats Units en els quarts de final dels Jocs Olímpics de Tòquio (81-95). “Va ser el meu últim partit amb la selecció”, va dir Pau Gasol en la zona mixta del Saitama Super Arena.

 

“Ens baixem d’aquesta atracció tan bonica a la qual ens vam pujar fa 15 anys. Hem tingut una gran sort, però és el moment de deixar a la nova generació que es puge, que gaudisca i que tinguen la seua pròpia experiència”, va dir el seu germà Marc Marc després de la derrota en quarts de final davant el combinat estatunidenc.

 

 

Per part seua, Pau Gasol també va confirmar el seu adeu a l’equip nacional. No obstant això, va deixar en l’aire el seu futur en el bàsquet als seus 41 anys. “Independentment del resultat final és l’últim partit amb aquest gran equip. Una llàstima no haver pogut guanyar. Ara toca desconnectar i parlar amb la família si val la pena continuar jugant al bàsquet o si hauria de fer un pas a un costat a altres desafiaments. Hem tingut una gran sort, però és el moment de deixar a la nova generació que es puge, que gaudi i que tinguen la seua pròpia experiència”.

 

El major dels germans Gasol es retira com el millor jugador en la història d’un equip que s’ha convertit en llegenda. A més, el jugador català ha demanat el reconeixement just. “És el moment del reconeixement a aquest equip després de tants anys. Ens agradaria haver guanyat tots els campionats i totes les medalles, però no funciona així. Molt orgullós de l’equip i agraït per tornar a ser ací després del que he passat i això ja és un gran èxit. Ja tindrem temps de mirar arrere i digerir tot”.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.