Robert Moreno, sobre Luis Enrique: «Em vaig quedar en shock en saber que no volia treballar amb mi»

Robert Moreno substitueix Luís Enrique a la Selecció espanyola

Robert Moreno | EFE

 

Robert Moreno ha esperat poc més de 24 hores, però finalment ha contestat. Després de què Luis Enrique l’acusara de «deslleial», el tècnic ha donat la seua versió dels fets i ha assegurat que es va quedar en «estat de shock» quan va saber que l’asturià no el volia al seu cos tècnic. 

 

«El vaig anar a vore quan vaig tindre el primer ítem sobre què volia fer, però la seua resposta em va sorprendre. Em vaig quedar en estat de shock i me’n vaig anar», ha dit Robert mentres assegurava que les hores posteriors van ser d’allò més dures. «Vam estar una setmana destrossats, preguntant-me tan jo com l’staff què havia passat. Eren moments difícils però no el vam voler molestar». 

 

Moreno, al fil de la qüestió, també ha explicat: «No sé encara perquè Luis no vol que seguisca amb ell, no em va quedar gens clar»

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.