Robert Moreno, sobre Luis Enrique: «Em vaig quedar en shock en saber que no volia treballar amb mi»

Robert Moreno substitueix Luís Enrique a la Selecció espanyola

Robert Moreno | EFE

 

Robert Moreno ha esperat poc més de 24 hores, però finalment ha contestat. Després de què Luis Enrique l’acusara de «deslleial», el tècnic ha donat la seua versió dels fets i ha assegurat que es va quedar en «estat de shock» quan va saber que l’asturià no el volia al seu cos tècnic. 

 

«El vaig anar a vore quan vaig tindre el primer ítem sobre què volia fer, però la seua resposta em va sorprendre. Em vaig quedar en estat de shock i me’n vaig anar», ha dit Robert mentres assegurava que les hores posteriors van ser d’allò més dures. «Vam estar una setmana destrossats, preguntant-me tan jo com l’staff què havia passat. Eren moments difícils però no el vam voler molestar». 

 

Moreno, al fil de la qüestió, també ha explicat: «No sé encara perquè Luis no vol que seguisca amb ell, no em va quedar gens clar»

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.