Robert Moreno, sobre Luis Enrique: «Em vaig quedar en shock en saber que no volia treballar amb mi»

Robert Moreno substitueix Luís Enrique a la Selecció espanyola

Robert Moreno | EFE

 

Robert Moreno ha esperat poc més de 24 hores, però finalment ha contestat. Després de què Luis Enrique l’acusara de «deslleial», el tècnic ha donat la seua versió dels fets i ha assegurat que es va quedar en «estat de shock» quan va saber que l’asturià no el volia al seu cos tècnic. 

 

«El vaig anar a vore quan vaig tindre el primer ítem sobre què volia fer, però la seua resposta em va sorprendre. Em vaig quedar en estat de shock i me’n vaig anar», ha dit Robert mentres assegurava que les hores posteriors van ser d’allò més dures. «Vam estar una setmana destrossats, preguntant-me tan jo com l’staff què havia passat. Eren moments difícils però no el vam voler molestar». 

 

Moreno, al fil de la qüestió, també ha explicat: «No sé encara perquè Luis no vol que seguisca amb ell, no em va quedar gens clar»

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil, amb reconeixements a trajectòries destacades. L'acte ha posat en valor la resposta en emergències i la coordinació institucional en la Comunitat Valenciana.

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.