Robert Moreno, sobre Luis Enrique: «Em vaig quedar en shock en saber que no volia treballar amb mi»

Robert Moreno substitueix Luís Enrique a la Selecció espanyola

Robert Moreno | EFE

 

Robert Moreno ha esperat poc més de 24 hores, però finalment ha contestat. Després de què Luis Enrique l’acusara de «deslleial», el tècnic ha donat la seua versió dels fets i ha assegurat que es va quedar en «estat de shock» quan va saber que l’asturià no el volia al seu cos tècnic. 

 

«El vaig anar a vore quan vaig tindre el primer ítem sobre què volia fer, però la seua resposta em va sorprendre. Em vaig quedar en estat de shock i me’n vaig anar», ha dit Robert mentres assegurava que les hores posteriors van ser d’allò més dures. «Vam estar una setmana destrossats, preguntant-me tan jo com l’staff què havia passat. Eren moments difícils però no el vam voler molestar». 

 

Moreno, al fil de la qüestió, també ha explicat: «No sé encara perquè Luis no vol que seguisca amb ell, no em va quedar gens clar»

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.