Luis Enrique acusa de «deslleial» a Robert Moreno

 

Luis Enrique ha sigut presentat per segona volta com entrenador de la Selecció Espanyola este dimarts en la Ciutat del Futbol de les Rozas. Ha sigut el seu primer acte oficial després de què la setmana passada es confirmara el seu retorn, càrrec que va haver de deixar fa cinc mesos per la malaltia de la seua filla.

 

 

Luis Enrique posa punt final al conflicte amb Robert Moreno

A l'inici de l'acte, s'ha pogut vore al seleccionador somrient. «Hui és un dia molt especial per a mi, perquè hui torne a casa, perquè torne a la Selecció», ha assegurat Luis Enrique al començament de la compareixença. Just després, ha admés que és una persona que està en contra de la polèmica, però es veu «obligat a parlar-ne». En referència a la no assistència de Robert Moreno ha assenyalat que ha sigut decisió d'ell mateix, que no volia que estiguera present en el seu retorn. 

 

«M'he de posicionar en l'altre punt de vista. Entenc que li faça il·lusió ser seleccionador nacional i que haja treballat molt per a conseguir-ho. Entenc que siga ambiciós; i ser ambiciós és una qualitat a valorar en esta societat. Però per a mi és deslleial. Jo mai ho faria i no vull a ningú amb estes característiques en el meu staff», ha declarat l'asturià considerant que «l'ambició desmesurada és un defecte». «No veig mai més a Robert Moreno com al meu segon». D'esta manera ha volgut tancar l'episodi de la polèmica. 

 

Durant la ronda de preguntes, ha fet una reflexió sobre la relació amb Moreno: «És la manera perfecta per a vore qui és amic meu i qui no; en qui puc confiar i en qui no». Lamentant cordialment les qüestions formulades per la premsa, majoritàriament orientades per la polèmica, ha demanat que «no es remoga la brossa».

 

Agraïx a la federació la professionalitat i el tracte demostrat

Paral·lelament, ha agraït emotivament el bon tracte i les mostres d'afecte de Rubiales i Molina en reunir-se per a parlar del retorn. «Han sigut sempre lleials, honests i sincers i m'atreviria a dir que ho són també quan no representen a la federació», ha lloat l'asturià. A més, ha explicat que el deport l'ha ajudat moltíssim amb la tragèdia per la mort de la seua filla. 

 

Els dies abans

Esta presentació ha arribat després de dos setmanes agitades en la Federació Espanyola de Futbol amb l'eixida sobtada de Robert Moreno i l'anunci del retorn de 'Lucho'. L'asturià ha volgut mantindre un total silenci i no s'ha pronunciat del tema fins a hui. Tant Luis Rubiales com Molina ja van donar la seua versió el passat dimarts dia 19 i van explicar, des del seu punt de vista, el que havia passat entre Robert Moreno i Luis Enrique.

 

Qui també ho va fer va ser l'altre protagonista de la història, Moreno, que va assegurar que la seua experiència «com a seleccionador absolut va començar i ha acabat d'una mateixa manera, amb sabor agredolç» mostrant la seua decepció. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València sortejarà 200 invitacions per a la mascletà nocturna del 2 de maig a l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà un sorteig de 200 invitacions per a presenciar la mascletà nocturna del 2 de maig, tret que substituïx al suspés per pluja el 5 de març.

La Generalitat avala la reobertura del Umbracle sense detectar irregularitats

La Generalitat confirma que no ha detectat irregularitats en la reobertura del Umbracle a la Ciutat de les Arts i les Ciències després d'una inspecció policial centrada en el compliment de l'ordenança acústica.

Detingut a Benissa un pròfug buscat per Polònia per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Benissa a un home de 39 anys reclamat per Polònia per pertànyer a una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en diversos països europeus. El detingut ha ingressat a la presó provisional a l'espera del seu lliurament.

Detingut a Benissa un pròfug reclamat per Polònia per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Benissa a un home de 39 anys buscat per Polònia per pertànyer a una organització criminal de tràfic de drogues a nivell europeu. El detingut va ingressar a la presó provisional mentres es tramita el seu lliurament.

Sant Jordi plena de solemnitat el dia central dels Moros i Cristians d’Alcoi

El dia de Sant Jordi es convertix en l'eix de la trilogia festera de Moros i Cristians d'Alcoi, amb actes religiosos i desfilades que mesclen devoció, tradició i ambient popular.

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.