Luis Enrique acusa de «deslleial» a Robert Moreno

 

Luis Enrique ha sigut presentat per segona volta com entrenador de la Selecció Espanyola este dimarts en la Ciutat del Futbol de les Rozas. Ha sigut el seu primer acte oficial després de què la setmana passada es confirmara el seu retorn, càrrec que va haver de deixar fa cinc mesos per la malaltia de la seua filla.

 

 

Luis Enrique posa punt final al conflicte amb Robert Moreno

A l'inici de l'acte, s'ha pogut vore al seleccionador somrient. «Hui és un dia molt especial per a mi, perquè hui torne a casa, perquè torne a la Selecció», ha assegurat Luis Enrique al començament de la compareixença. Just després, ha admés que és una persona que està en contra de la polèmica, però es veu «obligat a parlar-ne». En referència a la no assistència de Robert Moreno ha assenyalat que ha sigut decisió d'ell mateix, que no volia que estiguera present en el seu retorn. 

 

«M'he de posicionar en l'altre punt de vista. Entenc que li faça il·lusió ser seleccionador nacional i que haja treballat molt per a conseguir-ho. Entenc que siga ambiciós; i ser ambiciós és una qualitat a valorar en esta societat. Però per a mi és deslleial. Jo mai ho faria i no vull a ningú amb estes característiques en el meu staff», ha declarat l'asturià considerant que «l'ambició desmesurada és un defecte». «No veig mai més a Robert Moreno com al meu segon». D'esta manera ha volgut tancar l'episodi de la polèmica. 

 

Durant la ronda de preguntes, ha fet una reflexió sobre la relació amb Moreno: «És la manera perfecta per a vore qui és amic meu i qui no; en qui puc confiar i en qui no». Lamentant cordialment les qüestions formulades per la premsa, majoritàriament orientades per la polèmica, ha demanat que «no es remoga la brossa».

 

Agraïx a la federació la professionalitat i el tracte demostrat

Paral·lelament, ha agraït emotivament el bon tracte i les mostres d'afecte de Rubiales i Molina en reunir-se per a parlar del retorn. «Han sigut sempre lleials, honests i sincers i m'atreviria a dir que ho són també quan no representen a la federació», ha lloat l'asturià. A més, ha explicat que el deport l'ha ajudat moltíssim amb la tragèdia per la mort de la seua filla. 

 

Els dies abans

Esta presentació ha arribat després de dos setmanes agitades en la Federació Espanyola de Futbol amb l'eixida sobtada de Robert Moreno i l'anunci del retorn de 'Lucho'. L'asturià ha volgut mantindre un total silenci i no s'ha pronunciat del tema fins a hui. Tant Luis Rubiales com Molina ja van donar la seua versió el passat dimarts dia 19 i van explicar, des del seu punt de vista, el que havia passat entre Robert Moreno i Luis Enrique.

 

Qui també ho va fer va ser l'altre protagonista de la història, Moreno, que va assegurar que la seua experiència «com a seleccionador absolut va començar i ha acabat d'una mateixa manera, amb sabor agredolç» mostrant la seua decepció. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.