Luis Enrique acusa de «deslleial» a Robert Moreno

 

Luis Enrique ha sigut presentat per segona volta com entrenador de la Selecció Espanyola este dimarts en la Ciutat del Futbol de les Rozas. Ha sigut el seu primer acte oficial després de què la setmana passada es confirmara el seu retorn, càrrec que va haver de deixar fa cinc mesos per la malaltia de la seua filla.

 

 

Luis Enrique posa punt final al conflicte amb Robert Moreno

A l'inici de l'acte, s'ha pogut vore al seleccionador somrient. «Hui és un dia molt especial per a mi, perquè hui torne a casa, perquè torne a la Selecció», ha assegurat Luis Enrique al començament de la compareixença. Just després, ha admés que és una persona que està en contra de la polèmica, però es veu «obligat a parlar-ne». En referència a la no assistència de Robert Moreno ha assenyalat que ha sigut decisió d'ell mateix, que no volia que estiguera present en el seu retorn. 

 

«M'he de posicionar en l'altre punt de vista. Entenc que li faça il·lusió ser seleccionador nacional i que haja treballat molt per a conseguir-ho. Entenc que siga ambiciós; i ser ambiciós és una qualitat a valorar en esta societat. Però per a mi és deslleial. Jo mai ho faria i no vull a ningú amb estes característiques en el meu staff», ha declarat l'asturià considerant que «l'ambició desmesurada és un defecte». «No veig mai més a Robert Moreno com al meu segon». D'esta manera ha volgut tancar l'episodi de la polèmica. 

 

Durant la ronda de preguntes, ha fet una reflexió sobre la relació amb Moreno: «És la manera perfecta per a vore qui és amic meu i qui no; en qui puc confiar i en qui no». Lamentant cordialment les qüestions formulades per la premsa, majoritàriament orientades per la polèmica, ha demanat que «no es remoga la brossa».

 

Agraïx a la federació la professionalitat i el tracte demostrat

Paral·lelament, ha agraït emotivament el bon tracte i les mostres d'afecte de Rubiales i Molina en reunir-se per a parlar del retorn. «Han sigut sempre lleials, honests i sincers i m'atreviria a dir que ho són també quan no representen a la federació», ha lloat l'asturià. A més, ha explicat que el deport l'ha ajudat moltíssim amb la tragèdia per la mort de la seua filla. 

 

Els dies abans

Esta presentació ha arribat després de dos setmanes agitades en la Federació Espanyola de Futbol amb l'eixida sobtada de Robert Moreno i l'anunci del retorn de 'Lucho'. L'asturià ha volgut mantindre un total silenci i no s'ha pronunciat del tema fins a hui. Tant Luis Rubiales com Molina ja van donar la seua versió el passat dimarts dia 19 i van explicar, des del seu punt de vista, el que havia passat entre Robert Moreno i Luis Enrique.

 

Qui també ho va fer va ser l'altre protagonista de la història, Moreno, que va assegurar que la seua experiència «com a seleccionador absolut va començar i ha acabat d'una mateixa manera, amb sabor agredolç» mostrant la seua decepció. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.

Escolars de Meliana es convertixen en xefs en els tallers Cuinant amb ciència de la UPV

Prop d'un centenar d'alumnes de 5é i 6é de Primària del CEIP El Crist de Meliana han participat en una nova edició dels tallers Cuinant amb ciència de la UPV, on han preparat un menú saludable mentres aprenien conceptes bàsics de nutrició. La iniciativa busca ensenyar als més jóvens la importància d'una bona alimentació per al seu creixement.

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.