16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Luis Enrique acusa de «deslleial» a Robert Moreno

 

Luis Enrique ha sigut presentat per segona volta com entrenador de la Selecció Espanyola este dimarts en la Ciutat del Futbol de les Rozas. Ha sigut el seu primer acte oficial després de què la setmana passada es confirmara el seu retorn, càrrec que va haver de deixar fa cinc mesos per la malaltia de la seua filla.

 

 

Luis Enrique posa punt final al conflicte amb Robert Moreno

A l'inici de l'acte, s'ha pogut vore al seleccionador somrient. «Hui és un dia molt especial per a mi, perquè hui torne a casa, perquè torne a la Selecció», ha assegurat Luis Enrique al començament de la compareixença. Just després, ha admés que és una persona que està en contra de la polèmica, però es veu «obligat a parlar-ne». En referència a la no assistència de Robert Moreno ha assenyalat que ha sigut decisió d'ell mateix, que no volia que estiguera present en el seu retorn. 

 

«M'he de posicionar en l'altre punt de vista. Entenc que li faça il·lusió ser seleccionador nacional i que haja treballat molt per a conseguir-ho. Entenc que siga ambiciós; i ser ambiciós és una qualitat a valorar en esta societat. Però per a mi és deslleial. Jo mai ho faria i no vull a ningú amb estes característiques en el meu staff», ha declarat l'asturià considerant que «l'ambició desmesurada és un defecte». «No veig mai més a Robert Moreno com al meu segon». D'esta manera ha volgut tancar l'episodi de la polèmica. 

 

Durant la ronda de preguntes, ha fet una reflexió sobre la relació amb Moreno: «És la manera perfecta per a vore qui és amic meu i qui no; en qui puc confiar i en qui no». Lamentant cordialment les qüestions formulades per la premsa, majoritàriament orientades per la polèmica, ha demanat que «no es remoga la brossa».

 

Agraïx a la federació la professionalitat i el tracte demostrat

Paral·lelament, ha agraït emotivament el bon tracte i les mostres d'afecte de Rubiales i Molina en reunir-se per a parlar del retorn. «Han sigut sempre lleials, honests i sincers i m'atreviria a dir que ho són també quan no representen a la federació», ha lloat l'asturià. A més, ha explicat que el deport l'ha ajudat moltíssim amb la tragèdia per la mort de la seua filla. 

 

Els dies abans

Esta presentació ha arribat després de dos setmanes agitades en la Federació Espanyola de Futbol amb l'eixida sobtada de Robert Moreno i l'anunci del retorn de 'Lucho'. L'asturià ha volgut mantindre un total silenci i no s'ha pronunciat del tema fins a hui. Tant Luis Rubiales com Molina ja van donar la seua versió el passat dimarts dia 19 i van explicar, des del seu punt de vista, el que havia passat entre Robert Moreno i Luis Enrique.

 

Qui també ho va fer va ser l'altre protagonista de la història, Moreno, que va assegurar que la seua experiència «com a seleccionador absolut va començar i ha acabat d'una mateixa manera, amb sabor agredolç» mostrant la seua decepció. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.