Luis Enrique acusa de «deslleial» a Robert Moreno

 

Luis Enrique ha sigut presentat per segona volta com entrenador de la Selecció Espanyola este dimarts en la Ciutat del Futbol de les Rozas. Ha sigut el seu primer acte oficial després de què la setmana passada es confirmara el seu retorn, càrrec que va haver de deixar fa cinc mesos per la malaltia de la seua filla.

 

 

Luis Enrique posa punt final al conflicte amb Robert Moreno

A l'inici de l'acte, s'ha pogut vore al seleccionador somrient. «Hui és un dia molt especial per a mi, perquè hui torne a casa, perquè torne a la Selecció», ha assegurat Luis Enrique al començament de la compareixença. Just després, ha admés que és una persona que està en contra de la polèmica, però es veu «obligat a parlar-ne». En referència a la no assistència de Robert Moreno ha assenyalat que ha sigut decisió d'ell mateix, que no volia que estiguera present en el seu retorn. 

 

«M'he de posicionar en l'altre punt de vista. Entenc que li faça il·lusió ser seleccionador nacional i que haja treballat molt per a conseguir-ho. Entenc que siga ambiciós; i ser ambiciós és una qualitat a valorar en esta societat. Però per a mi és deslleial. Jo mai ho faria i no vull a ningú amb estes característiques en el meu staff», ha declarat l'asturià considerant que «l'ambició desmesurada és un defecte». «No veig mai més a Robert Moreno com al meu segon». D'esta manera ha volgut tancar l'episodi de la polèmica. 

 

Durant la ronda de preguntes, ha fet una reflexió sobre la relació amb Moreno: «És la manera perfecta per a vore qui és amic meu i qui no; en qui puc confiar i en qui no». Lamentant cordialment les qüestions formulades per la premsa, majoritàriament orientades per la polèmica, ha demanat que «no es remoga la brossa».

 

Agraïx a la federació la professionalitat i el tracte demostrat

Paral·lelament, ha agraït emotivament el bon tracte i les mostres d'afecte de Rubiales i Molina en reunir-se per a parlar del retorn. «Han sigut sempre lleials, honests i sincers i m'atreviria a dir que ho són també quan no representen a la federació», ha lloat l'asturià. A més, ha explicat que el deport l'ha ajudat moltíssim amb la tragèdia per la mort de la seua filla. 

 

Els dies abans

Esta presentació ha arribat després de dos setmanes agitades en la Federació Espanyola de Futbol amb l'eixida sobtada de Robert Moreno i l'anunci del retorn de 'Lucho'. L'asturià ha volgut mantindre un total silenci i no s'ha pronunciat del tema fins a hui. Tant Luis Rubiales com Molina ja van donar la seua versió el passat dimarts dia 19 i van explicar, des del seu punt de vista, el que havia passat entre Robert Moreno i Luis Enrique.

 

Qui també ho va fer va ser l'altre protagonista de la història, Moreno, que va assegurar que la seua experiència «com a seleccionador absolut va començar i ha acabat d'una mateixa manera, amb sabor agredolç» mostrant la seua decepció. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.