Cuba-Literato Azorín li lleva el càrrec a la seua fallera major

Destituïda la fallera major de Cuba-Literato Azorín

El president i la fallera major | Facebook

 

La junta de la comissió de la falla Cuba-Literato Azorín ha llevat el càrrec de fallera major, a falta de poques setmanes per a que arriben les falles 2020, a Carmen Benlliure. El motiu, apunten, és que feia setmanes que la fallera no anava a ningun acte.

 

La decisió ha sigut secundada per la majoria dels fallers assistents a la junta. Des de la falla expliquen que sempre faltava als actes amb l’excusa de què es trobava mal, com ja va fer amb l’exaltació de la falla, acte al que no es va presentar, segons informa el ‘Levante’.

 

La comissió ha decidit deixar una vacant per a este càrrec després de la destitució de Carmen Benlliure, que va ser nomenada en un acte, però mai va arribar a tindre la banda acreditativa. Ha sigut la falta d’assistència el motiu que ha portat a la falla a destituir-la.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.