Falles 2022: la data de l’elecció de la Cort d’Honor

 

La Junta Central Fallera ha donat a conèixer el calendari del procés d‘elecció de les falleres majors de València 2022. Així, l’acte que tindrà lloc a la Fonteta, tindrà lloc el 2 d’octubre, on es farà “l’elecció de la cort”. Onze dies després, el 13 del mateix mes, se celebrarà l’elecció, la trucada de telèfon de l’alcalde a la pròxima Fallera Major de València i la proclamació es realitzarà l’endemà, el 14 d’octubre.

 

Queda encara per conèixer els espais en els quals se celebraran les preseleccions, que tindran lloc els dies 10, 11 i 12 d’octubre. Després de completar-se el llistat d’aspirants, es convocarà una assemblea de presidents aqueixa mateixa setmana per a, iniciar les proves que porten a l’acte de la Fonteta.

 

La novetat més destacada, és el retard en l’acte de la Fonteta, que se celebrava l’últim cap de setmana de setembre, però les dates s’han retardat obligatòriament per la celebració de les festes de l’1 al 5 de setembre. També queda per determinar el format de l’acte de la Fonteta, incloent-hi l’aforament d’aquest, que aplicarà els protocols que Sanitat exigisca a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.