Falles 2022: la data de l’elecció de la Cort d’Honor

 

La Junta Central Fallera ha donat a conèixer el calendari del procés d‘elecció de les falleres majors de València 2022. Així, l’acte que tindrà lloc a la Fonteta, tindrà lloc el 2 d’octubre, on es farà «l’elecció de la cort». Onze dies després, el 13 del mateix mes, se celebrarà l’elecció, la trucada de telèfon de l’alcalde a la pròxima Fallera Major de València i la proclamació es realitzarà l’endemà, el 14 d’octubre.

 

Queda encara per conèixer els espais en els quals se celebraran les preseleccions, que tindran lloc els dies 10, 11 i 12 d’octubre. Després de completar-se el llistat d’aspirants, es convocarà una assemblea de presidents aqueixa mateixa setmana per a, iniciar les proves que porten a l’acte de la Fonteta.

 

La novetat més destacada, és el retard en l’acte de la Fonteta, que se celebrava l’últim cap de setmana de setembre, però les dates s’han retardat obligatòriament per la celebració de les festes de l’1 al 5 de setembre. També queda per determinar el format de l’acte de la Fonteta, incloent-hi l’aforament d’aquest, que aplicarà els protocols que Sanitat exigisca a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU