Moltes falles renoven amb els artistes fallers per a fer front a la crisi del coronavirus

Cremà de la falla municipal 2020

Les comissions volen evitar el tancament dels tallers | Ajuntament de València

 

La cancel·lació de les Falles a causa de la crisi del coronavirus ha paralitzat el treball dels artistes fallers. Per això, moltes comissions, que han mostrat gran empatia cap a este col·lectiu, han renovat els seus contractes per al 2021 i, d’esta manera, evitar el tancament dels seus tallers. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la Secció Especial ja tenia confirmades les renovacions abans de la suspensió temporal de la festa. D’esta manera, la falla l’Antiga de Campanar ha renovat amb Carlos Carsí i el Pilar amb Paco Torres. Este dimarts, ha sigut la falla Exposició-Micer Mascó, la que ha renovat amb els seus dos artistes: David Sánchez Llongo i Joan S. Blanch.

 

La renovació s’ha produït després de què l’artista David Sánchez conseguira traslladar la falla plantada sense patir a penes desperfectes. De la mateixa forma, l’artista ja havia causat bones impressions durant l’any 2019. 

 

Per altra banda, la Federació Primera A ha anunciat la renovació d’artistes fallers en moltes comissions: Paco Giner en Grabador Esteve, Vicente Herrando en Trafalgar, Carlos Carsí en Telefònica, David Sánchez en la Nova d’Orriols, Xavier Herrero en San Vicent-Periodista Azzati, Pau Soler en Quart Extramurs, Paco Torres en Quart-Palomar i Luis Espinosa en Jerónima Galés-Litògraf Pascual i Abad. També ho ha fet la falla Doctor Manuel Candela-Avinguda del port amb Rafa Guillot o Bolseria-Tros Alt amb Art en Foc. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.