Moltes falles renoven amb els artistes fallers per a fer front a la crisi del coronavirus

Cremà de la falla municipal 2020

Les comissions volen evitar el tancament dels tallers | Ajuntament de València

 

La cancel·lació de les Falles a causa de la crisi del coronavirus ha paralitzat el treball dels artistes fallers. Per això, moltes comissions, que han mostrat gran empatia cap a este col·lectiu, han renovat els seus contractes per al 2021 i, d’esta manera, evitar el tancament dels seus tallers. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la Secció Especial ja tenia confirmades les renovacions abans de la suspensió temporal de la festa. D’esta manera, la falla l’Antiga de Campanar ha renovat amb Carlos Carsí i el Pilar amb Paco Torres. Este dimarts, ha sigut la falla Exposició-Micer Mascó, la que ha renovat amb els seus dos artistes: David Sánchez Llongo i Joan S. Blanch.

 

La renovació s’ha produït després de què l’artista David Sánchez conseguira traslladar la falla plantada sense patir a penes desperfectes. De la mateixa forma, l’artista ja havia causat bones impressions durant l’any 2019. 

 

Per altra banda, la Federació Primera A ha anunciat la renovació d’artistes fallers en moltes comissions: Paco Giner en Grabador Esteve, Vicente Herrando en Trafalgar, Carlos Carsí en Telefònica, David Sánchez en la Nova d’Orriols, Xavier Herrero en San Vicent-Periodista Azzati, Pau Soler en Quart Extramurs, Paco Torres en Quart-Palomar i Luis Espinosa en Jerónima Galés-Litògraf Pascual i Abad. També ho ha fet la falla Doctor Manuel Candela-Avinguda del port amb Rafa Guillot o Bolseria-Tros Alt amb Art en Foc. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.