Moltes falles renoven amb els artistes fallers per a fer front a la crisi del coronavirus

Cremà de la falla municipal 2020

Les comissions volen evitar el tancament dels tallers | Ajuntament de València

 

La cancel·lació de les Falles a causa de la crisi del coronavirus ha paralitzat el treball dels artistes fallers. Per això, moltes comissions, que han mostrat gran empatia cap a este col·lectiu, han renovat els seus contractes per al 2021 i, d’esta manera, evitar el tancament dels seus tallers. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la Secció Especial ja tenia confirmades les renovacions abans de la suspensió temporal de la festa. D’esta manera, la falla l’Antiga de Campanar ha renovat amb Carlos Carsí i el Pilar amb Paco Torres. Este dimarts, ha sigut la falla Exposició-Micer Mascó, la que ha renovat amb els seus dos artistes: David Sánchez Llongo i Joan S. Blanch.

 

La renovació s’ha produït després de què l’artista David Sánchez conseguira traslladar la falla plantada sense patir a penes desperfectes. De la mateixa forma, l’artista ja havia causat bones impressions durant l’any 2019. 

 

Per altra banda, la Federació Primera A ha anunciat la renovació d’artistes fallers en moltes comissions: Paco Giner en Grabador Esteve, Vicente Herrando en Trafalgar, Carlos Carsí en Telefònica, David Sánchez en la Nova d’Orriols, Xavier Herrero en San Vicent-Periodista Azzati, Pau Soler en Quart Extramurs, Paco Torres en Quart-Palomar i Luis Espinosa en Jerónima Galés-Litògraf Pascual i Abad. També ho ha fet la falla Doctor Manuel Candela-Avinguda del port amb Rafa Guillot o Bolseria-Tros Alt amb Art en Foc. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.