Moltes falles renoven amb els artistes fallers per a fer front a la crisi del coronavirus

Cremà de la falla municipal 2020

Les comissions volen evitar el tancament dels tallers | Ajuntament de València

 

La cancel·lació de les Falles a causa de la crisi del coronavirus ha paralitzat el treball dels artistes fallers. Per això, moltes comissions, que han mostrat gran empatia cap a este col·lectiu, han renovat els seus contractes per al 2021 i, d’esta manera, evitar el tancament dels seus tallers. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la Secció Especial ja tenia confirmades les renovacions abans de la suspensió temporal de la festa. D’esta manera, la falla l’Antiga de Campanar ha renovat amb Carlos Carsí i el Pilar amb Paco Torres. Este dimarts, ha sigut la falla Exposició-Micer Mascó, la que ha renovat amb els seus dos artistes: David Sánchez Llongo i Joan S. Blanch.

 

La renovació s’ha produït després de què l’artista David Sánchez conseguira traslladar la falla plantada sense patir a penes desperfectes. De la mateixa forma, l’artista ja havia causat bones impressions durant l’any 2019. 

 

Per altra banda, la Federació Primera A ha anunciat la renovació d’artistes fallers en moltes comissions: Paco Giner en Grabador Esteve, Vicente Herrando en Trafalgar, Carlos Carsí en Telefònica, David Sánchez en la Nova d’Orriols, Xavier Herrero en San Vicent-Periodista Azzati, Pau Soler en Quart Extramurs, Paco Torres en Quart-Palomar i Luis Espinosa en Jerónima Galés-Litògraf Pascual i Abad. També ho ha fet la falla Doctor Manuel Candela-Avinguda del port amb Rafa Guillot o Bolseria-Tros Alt amb Art en Foc. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada