La Junta Central Fallera oferix un kit per a viure les “Falles en línia”

 

Com ja va anunciar el president de Junta Central Fallera Carlos Galiana en l’última Assemblea de presidents, totes les comissions censades a JCF anaven a disposar d’un ‘kit’ que els ajudaria a participar en les diferents activitats totalment telemàtiques que s’han preparat per al mes de març de 2021.

 

Per això, s’ha dissenyat una caixa molt especial amb la idea que siga un record inesborrable d’allò que van a viure en este març tan insòlit. El contingut de la caixa no deixarà indiferent a ningú: des d’instruccions per a fer un parot; la fusta del parot; una bunyolera; un paquet de globus per a les ‘globotaes’; el retallable de la Mare de Déu dels Desemparats per a l’Ofrena virtual; la mà en fusta protagonista de la imatge gràfica de les Falles 2021 (obra de Diego Mir i Fase Studio); i el cartell adaptat d’esta imatge gràfica en el que pot llegir-se «TORNAREM».

 

Esta caixa, una per cada comissió de falla, començarà a lliurar-se durant els pròxims dies, a través de la Delegació de Festejos de JCF i l’ajuda encomiable de les Delegades i Delegats de tots els sectors de falla, els qui han participat en tot moment en el muntatge i preparació dels ‘kits fallers’.

 

Per la seua part, Galiana ha afirmat que «el ‘kit’ és només una de les sorpreses que hem preparat per a fer especials estes #Falles21EnLínia. Vull fer un especial agraïment als Delegats de sector, i a la Delegació de festejos per l’ajuda. Esperem que agraden a totes les comissions i que s’animen a participar de totes les activitats telemàtiques, demostrant a la ciutat i al món que la part immaterial de la festa és la que ens manté units i ens farà tornar més prompte que tard».

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.