La Junta Central Fallera oferix un kit per a viure les “Falles en línia”

 

Com ja va anunciar el president de Junta Central Fallera Carlos Galiana en l’última Assemblea de presidents, totes les comissions censades a JCF anaven a disposar d’un ‘kit’ que els ajudaria a participar en les diferents activitats totalment telemàtiques que s’han preparat per al mes de març de 2021.

 

Per això, s’ha dissenyat una caixa molt especial amb la idea que siga un record inesborrable d’allò que van a viure en este març tan insòlit. El contingut de la caixa no deixarà indiferent a ningú: des d’instruccions per a fer un parot; la fusta del parot; una bunyolera; un paquet de globus per a les ‘globotaes’; el retallable de la Mare de Déu dels Desemparats per a l’Ofrena virtual; la mà en fusta protagonista de la imatge gràfica de les Falles 2021 (obra de Diego Mir i Fase Studio); i el cartell adaptat d’esta imatge gràfica en el que pot llegir-se «TORNAREM».

 

Esta caixa, una per cada comissió de falla, començarà a lliurar-se durant els pròxims dies, a través de la Delegació de Festejos de JCF i l’ajuda encomiable de les Delegades i Delegats de tots els sectors de falla, els qui han participat en tot moment en el muntatge i preparació dels ‘kits fallers’.

 

Per la seua part, Galiana ha afirmat que «el ‘kit’ és només una de les sorpreses que hem preparat per a fer especials estes #Falles21EnLínia. Vull fer un especial agraïment als Delegats de sector, i a la Delegació de festejos per l’ajuda. Esperem que agraden a totes les comissions i que s’animen a participar de totes les activitats telemàtiques, demostrant a la ciutat i al món que la part immaterial de la festa és la que ens manté units i ens farà tornar més prompte que tard».

Últimes notícies

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.