8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La Junta Central Fallera oferix un kit per a viure les “Falles en línia”

 

Com ja va anunciar el president de Junta Central Fallera Carlos Galiana en l’última Assemblea de presidents, totes les comissions censades a JCF anaven a disposar d’un ‘kit’ que els ajudaria a participar en les diferents activitats totalment telemàtiques que s’han preparat per al mes de març de 2021.

 

Per això, s’ha dissenyat una caixa molt especial amb la idea que siga un record inesborrable d’allò que van a viure en este març tan insòlit. El contingut de la caixa no deixarà indiferent a ningú: des d’instruccions per a fer un parot; la fusta del parot; una bunyolera; un paquet de globus per a les ‘globotaes’; el retallable de la Mare de Déu dels Desemparats per a l’Ofrena virtual; la mà en fusta protagonista de la imatge gràfica de les Falles 2021 (obra de Diego Mir i Fase Studio); i el cartell adaptat d’esta imatge gràfica en el que pot llegir-se «TORNAREM».

 

Esta caixa, una per cada comissió de falla, començarà a lliurar-se durant els pròxims dies, a través de la Delegació de Festejos de JCF i l’ajuda encomiable de les Delegades i Delegats de tots els sectors de falla, els qui han participat en tot moment en el muntatge i preparació dels ‘kits fallers’.

 

Per la seua part, Galiana ha afirmat que «el ‘kit’ és només una de les sorpreses que hem preparat per a fer especials estes #Falles21EnLínia. Vull fer un especial agraïment als Delegats de sector, i a la Delegació de festejos per l’ajuda. Esperem que agraden a totes les comissions i que s’animen a participar de totes les activitats telemàtiques, demostrant a la ciutat i al món que la part immaterial de la festa és la que ens manté units i ens farà tornar més prompte que tard».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.