La Junta Central Fallera oferix un kit per a viure les “Falles en línia”

 

Com ja va anunciar el president de Junta Central Fallera Carlos Galiana en l’última Assemblea de presidents, totes les comissions censades a JCF anaven a disposar d’un ‘kit’ que els ajudaria a participar en les diferents activitats totalment telemàtiques que s’han preparat per al mes de març de 2021.

 

Per això, s’ha dissenyat una caixa molt especial amb la idea que siga un record inesborrable d’allò que van a viure en este març tan insòlit. El contingut de la caixa no deixarà indiferent a ningú: des d’instruccions per a fer un parot; la fusta del parot; una bunyolera; un paquet de globus per a les ‘globotaes’; el retallable de la Mare de Déu dels Desemparats per a l’Ofrena virtual; la mà en fusta protagonista de la imatge gràfica de les Falles 2021 (obra de Diego Mir i Fase Studio); i el cartell adaptat d’esta imatge gràfica en el que pot llegir-se «TORNAREM».

 

Esta caixa, una per cada comissió de falla, començarà a lliurar-se durant els pròxims dies, a través de la Delegació de Festejos de JCF i l’ajuda encomiable de les Delegades i Delegats de tots els sectors de falla, els qui han participat en tot moment en el muntatge i preparació dels ‘kits fallers’.

 

Per la seua part, Galiana ha afirmat que «el ‘kit’ és només una de les sorpreses que hem preparat per a fer especials estes #Falles21EnLínia. Vull fer un especial agraïment als Delegats de sector, i a la Delegació de festejos per l’ajuda. Esperem que agraden a totes les comissions i que s’animen a participar de totes les activitats telemàtiques, demostrant a la ciutat i al món que la part immaterial de la festa és la que ens manté units i ens farà tornar més prompte que tard».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.