La Junta Central Fallera oferix un kit per a viure les “Falles en línia”

 

Com ja va anunciar el president de Junta Central Fallera Carlos Galiana en l’última Assemblea de presidents, totes les comissions censades a JCF anaven a disposar d’un ‘kit’ que els ajudaria a participar en les diferents activitats totalment telemàtiques que s’han preparat per al mes de març de 2021.

 

Per això, s’ha dissenyat una caixa molt especial amb la idea que siga un record inesborrable d’allò que van a viure en este març tan insòlit. El contingut de la caixa no deixarà indiferent a ningú: des d’instruccions per a fer un parot; la fusta del parot; una bunyolera; un paquet de globus per a les ‘globotaes’; el retallable de la Mare de Déu dels Desemparats per a l’Ofrena virtual; la mà en fusta protagonista de la imatge gràfica de les Falles 2021 (obra de Diego Mir i Fase Studio); i el cartell adaptat d’esta imatge gràfica en el que pot llegir-se «TORNAREM».

 

Esta caixa, una per cada comissió de falla, començarà a lliurar-se durant els pròxims dies, a través de la Delegació de Festejos de JCF i l’ajuda encomiable de les Delegades i Delegats de tots els sectors de falla, els qui han participat en tot moment en el muntatge i preparació dels ‘kits fallers’.

 

Per la seua part, Galiana ha afirmat que «el ‘kit’ és només una de les sorpreses que hem preparat per a fer especials estes #Falles21EnLínia. Vull fer un especial agraïment als Delegats de sector, i a la Delegació de festejos per l’ajuda. Esperem que agraden a totes les comissions i que s’animen a participar de totes les activitats telemàtiques, demostrant a la ciutat i al món que la part immaterial de la festa és la que ens manté units i ens farà tornar més prompte que tard».

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.