L’artista faller Juanjo García pateix un accident durant la plantà d’un monument

artista faller

Imatge de l’artista faller Juanjo García | Indumentat, Revista de moda valenciana

 

L’artista faller Juanjo García es troba hospitalitzat després de resultar ferit durant la plantà d’un dels seus monuments en caure des d’una escala que es va trencar.

 

García estava treballant junt amb el seu equip en la plantà del monument de la Falla Ripalda-Sogueros, que estava fent-se a la manera tradicional, «al tomb», és a dir, alçada a pols per part de persones, en lloc de grues i altres maquinàries. En un moment donat, va voler arreglar un desperfecte causat en una peça, quan l’escala on estava recolzat es va trencar.

 

L’artista va caure des d’uns quatre metres, patint un fort impacte, que li ha deixat diverses costelles trencades, així com traumatisme al cap. A hores d’ara continua ingressat a l’Hospital La Fe, en observació, per veure com evoluciona.

 

Segons apuntava Levante-EMV, davant aquest succés, el Gremi d’Artistes Fallers s’ha posat en marxa per a mobilitzar altres artistes que no estiguen plantant monuments, per tal que ajuden a l’equip de Juanjo García, que té pendent de plantar diversos monuments a València, així com un a Carlet.

 

L’artista Juanjo García s’ha especialitzat en la creació de monuments fabricats amb vareta, i plantats a la manera tradicional.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.