L’artista faller Juanjo García pateix un accident durant la plantà d’un monument

artista faller

Imatge de l’artista faller Juanjo García | Indumentat, Revista de moda valenciana

 

L’artista faller Juanjo García es troba hospitalitzat després de resultar ferit durant la plantà d’un dels seus monuments en caure des d’una escala que es va trencar.

 

García estava treballant junt amb el seu equip en la plantà del monument de la Falla Ripalda-Sogueros, que estava fent-se a la manera tradicional, «al tomb», és a dir, alçada a pols per part de persones, en lloc de grues i altres maquinàries. En un moment donat, va voler arreglar un desperfecte causat en una peça, quan l’escala on estava recolzat es va trencar.

 

L’artista va caure des d’uns quatre metres, patint un fort impacte, que li ha deixat diverses costelles trencades, així com traumatisme al cap. A hores d’ara continua ingressat a l’Hospital La Fe, en observació, per veure com evoluciona.

 

Segons apuntava Levante-EMV, davant aquest succés, el Gremi d’Artistes Fallers s’ha posat en marxa per a mobilitzar altres artistes que no estiguen plantant monuments, per tal que ajuden a l’equip de Juanjo García, que té pendent de plantar diversos monuments a València, així com un a Carlet.

 

L’artista Juanjo García s’ha especialitzat en la creació de monuments fabricats amb vareta, i plantats a la manera tradicional.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.