Torrent es prepara per a viure la festivitat de la Setmana Santa

Torrent es prepara per a tornar a viure una de les festivitats populars més conegudes i arrelades entre la ciutadania: la Setmana Santa de Torrent. Així, el pròxim 10 d’abril se celebrarà la tradicional benedicció de les palmes i la processó del Diumenge de Rams, iniciant a les celebracions d’aquesta setmana, declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic.

La Parròquia de la Senyora del Bon Consell serà l’escenari on es concentraran totes les germanors del municipi per a realitzar la benedicció de les palmes, així com el punt de partida dels dos recorreguts pels quals es dividiran els germans i germanes per a fer la processó fins a la Parròquia de Sant Luís Beltrán.

“Estem molt contents de poder celebrar de nou aquesta festivitat, que és una de les tradicions més estimades i arrelades pels torrentins i torrentines”, destaca el regidor de Festes, José Pascual Martinez, qui afig que “des de l’àrea de Festes, en col·laboració amb Turisme i Cultura, tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d’Interés Turístic Nacional”.

D’aquesta manera, el Diumenge de Rams donarà pas a una setmana repleta d’actes i processons, que culminaran diumenge que ve de Resurrecció amb la Trobada Gloriosa, un dels esdeveniments més significatius i representatius.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.